Wpis w blogu użytkownika
rekord5
Dodano: 14 lat temu
Blog odwiedzono 1068 razy
Data wydarzenia: 18.09.2011
Moto-Autobiografia cz.3
Kategoria: inne
Zimą 97/98 silnik Audi znów odmówił współpracy,wystarczyła jednak wymiana pierścieni tłokowych i wtryskiwaczy i stary"klekot"znowu zaczął pracować.Po tej naprawie setka nieżle jeżdziła pokonywała bardzo dalekie trasy,gdy starszy brat wyprowadził się do Niemiec,w okolice Dortmundu 580km od granicy w Świecku.Nie było żadnych awarii na trasie,choć czasem coś trzeba było naprawiać,największym problemem była korozja.Jeżdziłem tym autem do maja 2000 roku,przejechałem ponad 100tys km, w tym czasie założyłem rodzinę,zostałem ojcem pewnie dlatego długo nie myślałem o zmianie auta.Jednak spustoszenia jakie korozja dokonała na podwoziu setki i ogólne wyeksploatowanie tego auta sprawiły że zimą 2000r.rozpocząłem poszukiwania następcy mojego Audika.
Napiszę o tym w następnej części.
Ostatnia aktualizacja: 01.10.2011 21:30:36

Dodano: 14 lat temu
Fajnie się czyta te Twoje wspomnienia!
Adams93
Dodano: 14 lat temu
Z tego co ja wiem to ta czerwona Audi miała jeszcze jedną tajemicę, ale skoro sam nic o tym nie napisałeś to ja nie bede jej zdradzał
Najnowsze blogi
Dodano: 13 dni temu, przez giernal
Z ogromną satysfakcją, po dwudziestu czterech miesiącach eksploatacji Astry i przebyciu nią prawie 10 000 kilometrów, ogłaszam iż znalazł się jej godny następca, który będzie pełnił ...
56
komentarzy
Dodano: 1 miesiąc temu, przez darek-k
Od początku
stuki zaczęły się 2 listopada 2025
doradców na FB i lokalnych co nie miara
podejrzenia padały że to panewki lub
-- rozrząd - przy okazji rozrząd nowy założony
-- wtryski ...
3
komentarze
Dodano: 1 miesiąc temu, przez darek-k
w niedziele 16 listopada 2025 awaria znaleziona, powodem tego pukania metalicznego jest i było koło zamachowe które jest tak skonstruowane że ma trójramienną sprężystą blachę przymocowaną ...
6
komentarzy
Marki społeczności
Aktualnie online
Szukaj znajomych

Moje auta
Moje konto
Blogi
Wiadomości
Znajomi
Społeczność
Grupy