Wpis w blogu użytkownika
brzozzhems
Dodano: 7 lat temu
Blog odwiedzono 903 razy
Data wydarzenia: 31.10.2016
Dobra zmiana M256
Kategoria: inne
idzie zmiana na lepsze.
Wszyscy wokół tylko o tym jak jest źle, a będzie jeszcze gorzej...a tu.
Po dwóch dekadach błądzenia Mercedes wraca do silników rzędowych o sześciu cylindrach.
W drugiej połowie lat 90' przy okazji liftingu pięknego, acz koszmarnie wykonanego okularnika Mercedes zakończył produkcję rzędowych szóstek.
Ale już można o tym zapomnieć.
BMW miało rację, a mercedesowskie oszczędności z okazji budowy V6 na bazie V8 rozeszły się na naprawy rdzewiejących (acz ładnych) W210.
Ale wróćmy do nowości Mercedesa.
Ma sześć cylindrów w rzędzie, ponad 400 koni i królewską pojemność (dla niewtajemniczonych 500ccm na cylinder).
Będą też inne warianty mocy.
Wkrótce po premierze benzynowej jednostki w S-klasie po liftingu, pojawi się również diesel o sześciu cylindrach w rzędzie.
Ci co jeździli BMW czy Mercedesem z taką jednostką zrozumieją moją ekscytację.
Pozdrawiam,
b
Najnowsze blogi
Dodano: 22 godziny temu, przez darek-k
wycena z ubezpieczalni
naprawa przewyższa wartość auta
moja decyzja
auto odkupuje po cenie rynkowej z przed uszkodzenia ubepieczyciel
1
komentarz
Dodano: 22 godziny temu, przez darek-k
wycena z ubezpieczalni
naprawa przewyższa wartość auta
moja decyzja
auto odkupuje po cenie rynkowej z przed uszkodzenia ubepieczyciel
1
komentarz
Dodano: 8 dni temu, przez Egontar
Z wymianą filtra PP oraz porządkami po zimowymi w Jokerze wstrzymywał mnie nieszczelny układ klimatyzacji. Dlatego też zaraz po jego uszczelnieniu zabrałem się za porządki, a było co robić. ...
49
komentarzy
Marki społeczności
Szukaj znajomych
A nie sorry, nie ten język... Pomyliłem bloga
Nie dziwię się Twojemu jaraniu , a nawet je podzielam . Wreszcie coś pozytywnego .
Co do R6 masz rację, MB wprowadza R6 po to żeby mniej płacić podwykonawcom (czyt. Boschowi) za kalibracje silników widlastych/R4 :D Z definicji R6 jest "lepszym" rozwiązaniem.
MB wprowadza R6 właśnie ze względu na kulturę pracy. Docelowo mają wyprzeć V8 i V12. takie czasy.
p.s. włoski downsizing to tylko zagrywka podatkowa
Wszyscy tak opowiadają, a prawda jest taka że oprócz wyjątkowo trefnych konstrukcji (sławne benzyniaki VW :D ) wszystkie silniki dojeżdżają do 200 tysięcy bez ogromnych problemów.
A co do rzędowej szóstki... W dzisiejszych czasach wszystko to już jedno, wytłumienie drgań jest takie że V6 od R6 odróżnić sięnie da