Tutaj jesteś: Społeczność » Blogi » Blog auta » Definitywny koniec skrzyni biegów.







Prześlij sugestię
Wpis w blogu auta
Dodano: 10 lat temu
Blog odwiedzono 1015 razy
Data wydarzenia: 18.12.2013
Definitywny koniec skrzyni biegów.
Kategoria: inne
W ostatnim dzienniku pisałem o tym jakiego kopniaka w plecy mogł "zasadzić" cheapcheap podczas przyspieszania.

Jakiś czas później w czasie jazdy skrzynia zaczęła sama przełączać się z trybu D-drive do N-neutral.

Sytuacja irytująca, ale przede wszystkim niebezpieczna - zważywszy na to że zdarzyło się to podczas wyprzedzania.

Po powrocie do bazy i ostygnięciu (pojawiał się komunikat o przegrzaniu skrzyni biegów) "wajchę" można bylo ustawiać w dowolnym położeniu bez jakiegokolwiek efektu na kołach.

Laweta.

Użeranie się pakistańczykami i arabami kto za to płaci i trzytygodniowe oczekiwanie.

Z raportu naprawy dowiedziałem się tylko tyle, że skrzynia została wymieniona. Czy na nową, nie wiem.

Naszczęście cheapcheap jest już w pełni sprawny i czeka na kolejny wyjazd.

I Bogu dzięki, w zapasowym GMC właśnie zapalił się komunikat o przegrzewającej się skrzyni...
Ostatnia aktualizacja: 18.12.2013 08:58:15
Dodano: 10 lat temu
Do eldorado: 31kkm x 3 - bo tak się przelicza przebieg ambulansu.
Dodano: 10 lat temu
Do brzozzhems: hmm zaiste dziwne to.
Dodano: 10 lat temu
Do sajeks: Mieniali raz w roku. Ale na 100% to tylko od stycznia 2011, bo sam tego pilnuję. Książki brak.
Dodano: 10 lat temu
Do eldorado: 31kkm
Dodano: 10 lat temu
Do eldorado: No ewno, że ekstremalnych, zwłaszcza, że brzozik cały czas ma masaż pleców. Nie wiadomo też, czy araby olej mieniali[los]
Dodano: 10 lat temu
Do sajeks: Oczywiście że ma ale w tak ekstremalnych warunkach ma prawo się poniszczyć. [los2] Nie rwał bym z tego powodu włosów z głowy. Chciałbym tylko zobaczyć jak się sprawują inne auta przy takim obciążeniu jak ten Chevy. BTW, jaki ma obecny przebieg ten samochód?
Dodano: 10 lat temu
Do LeVinh: Ja pracuję w Abu Dhabi, nie w Dubaju.
Dodano: 10 lat temu
mi wlało sprzęgło w e46 to jak jest zimny jeszcze jeszcze jak się rozgrzeje nie przyśpiesza, przyśpiesza gorzej niż jakikolwiek słaby samochód
Dodano: 10 lat temu
Do brzozzhems: Ty, a to jest karetka? :)
Dodano: 10 lat temu
Do brzozzhems: Tak, słabo, zwłaszcza w nowoczesnych, elektronicznych skrzyniach. Nie ma co ukrywać, że Twoja skrzynia do najpostszych nie należy. Skrzynia Fasoli powinna być nie do zajeżdżenia. Jednak nie wiadomo jakie życie jego skrzynia miała. Skrzynia w chryslerze nikiego też padła pomimo układu chłodzenia. Ja na swoją skrzynie nie mogę narzekać.
Dodano: 10 lat temu
Do Crazy_Wolf: A żebyś wiedział...
Dodano: 10 lat temu
Taki jest urok automatów ;)
Dodano: 10 lat temu
Do MarcinGP: Grubaśne te [totalszok] słupki w Astrze. W rogu małe okienko wygląda jak judasz. W mieście jazda to udręka. Pozostaje tylko uważać.
Dodano: 10 lat temu
nie umiecie sie usmiechnac do waszych szejkow, zeby wam kupili jakies lambordzini czy przynajmniej porsze? policaje umieja...
Dodano: 10 lat temu
Do sajeks: Zainteresowałem się jakiś czas temu tym tematem i wychodzi na to, że historia GM-owskich skrzyń automatycznych to historia wpadek, niepowodzeń i bubli.

Instalowana w użytkowanym przeze mnie chevym skrzynia montowana jest w wielu innych modelach (choćby w S-10 MrBeana) i słynie z częstych, up@#$dliwych awarii.

Podobnie jest z inną GM-owską skrzynią: 4L30-E, znaną szerzej w Europie dzięki "występom" w BMW i Oplu w latach 90' i będącą główną przyczyną dla której nie kupuje się "beemki w automacie".

Trochę słabo jak na największego producenta samochodów w USA, kraju automatycznych skrzyń biegów.
Dodano: 10 lat temu
Do sajeks: chciał poinformować jak sie sprawuje maszyna i pewnie przestrzec użytkowników tych aut o ewentualnych konsekwencjach posiadania ambulansu
Dodano: 10 lat temu
Do manieklublin: To po co o nim opowiada?
Dodano: 10 lat temu
Do sajeks: a po co on ma czegokolwiek szukać? Nie jego samochod, nie jego problem i naprawa też nie będzie z jego portfela. Tak w skrócie to.. He don't give a fuck!
Dodano: 10 lat temu
Do brzozzhems: jak maż możluwość to podnieśmaskę i szukaj dodatkowej chłodnicy przy zwykłej chłodnicy. Będą szły cienkie przewody z napisem oil/fluid transmition.
Dodano: 10 lat temu
Do sajeks: E tam polskość zobowiązuje !!
Dodano: 10 lat temu
Do sajeks: Nie wiem. Nie mam szansy wejść na kanał czy warsztat.
Dodano: 10 lat temu
A nie wiesz czy ma chłodnicę oleju?
Dodano: 10 lat temu
Do niki129: Twoje narzekanie staje się nudne.
Dodano: 10 lat temu
To chyba jakaś klątwa, skoro w kolejnej skrzyni jest problem...
Dodano: 10 lat temu
Do Franz1906: Najbardziej wkurza mnie to, że nie mogę skręcać dynamicznie tak jak robiłem to do tej pory. Pewnie jakbym miał to auto dłużej to wypracowałbym metodę na radzenie sobie z tą niedogodnością. Ja lubię być z lekka odsunięty od kierownicy, tak aby mając łokieć na podłokietniku drzwiowym móc sięgnąć kierownicy na godzinie 7:30 i przy najniższym położeniu fotela. Nie lubię wysoko siedzieć. Kierownicę też obniżam. Tak więc oparcie fotela nie jest pionowo, tylko pochylone do tyłu i może to jest przyczyną... Niestety trudno zmienić przyzwyczajenia.
Dodano: 10 lat temu
Do MarcinGP: W mojej Hondzie Jazz jest tak samo i faktycznie na początku ciężko się przyzwyczaić. Z drugiej strony jak już się przyzwyczaisz, to nie jest źle (choć widoczność dalej pozostaje fatalna), ale przynajmniej wydaje się być jaśniej w aucie.
Dodano: 10 lat temu
A te automaty rodem z USA....
Przerabiałem to kiedyś i jakoś nie tęsknie do tego...
Dodano: 10 lat temu
Do brzozzhems: Nie wolę, ale gdy do tej pory nie musiałem o tym myśleć, to teraz mnie to lekko drażni. Może bardziej stwierdzam fakt niż narzekam. Wcześniej w Cosa D miałem podobnie ale to było dość dawno i przypuszczałem, że coś poprawili w tym zakresie. Okazuje się że jest jeszcze gorzej. Przypuszczam, że spowodowane to jest chęcią aby testy NCAP i fukowanie gwiazdkami dobrze wypały. Tu znowu można na UE ponarzekać, że wprowadza bezsensowne normy jak ochrona pieszych przy uderzeniu, ochrona jadących przy kolizji, a zapomina się o tak podstawowej rzeczy jak uniknięcie zdarzenia, co powinno być na pierwszym miejscu. Producenci zrobią takie auto, które normy spełni tylko po co? Gdzie tu sens?
Dodano: 10 lat temu
Do brzozzhems: U mnie jak się rozgrzeje to też poszarpuje z 1/2 - poza tym po rozgrzaniu kiepsko łapie overdrive.
Standard w tych skrzyniach - ponoć moduł sterujący ciśnieniami - koszt 130 do 150 $ + przesyłka do PL. Będzie trzeba to zrobić...
Dodano: 10 lat temu
Do MarcinGP: Ojtam, nie przesadzaj Marcinie - wolisz reno?
Ja w "Aishy" też nie mam lekko.
Kwestia przywzyczajenia.

Najnowsze blogi
Dodano: 1 dzień temu, przez JacK
i 1/5 wygłuszenia maski wyjedzona a w zasadzie posiekana na kawałki. Przed dłuższym wyjazdem mam zasadę popatrzeć pod maskę sprawdzić olej, dolać płynu do spryskiwaczy itp. A tam widzę ...
4 komentarze
Dodano: 3 dni temu, przez giernal
Kończąc w optymistycznym tonie ostatni wpis pochwaliłem zarówno stan techniczny samochodu, jak i umiejętności żony w prowadzeniu pojazdów. Życie niestety szybko ostudziło moje pozytywne ...
11 komentarzy
Dodano: 5 dni temu, przez Egontar
Możliwe mody w DS-5, z tych które chciałbym mieć u siebie. Oczywiście sam pewnie nie brałbym się za przeróbki, tylko kto to robi w Polsce? Poza tym gdzie to wszystko kupić, bo zdolnych ...
25 komentarzy
Marki społeczności
Aktualnie online
Szukaj znajomych
Login:
Miejscowość:
Województwo:
Opony letnie w oponeo.pl