Tutaj jesteś:
Społeczność
»
Blogi
»
Blog auta Subaru Forester subarynka
»
Awaryjność subaru forester diesel
Wpis w blogu auta
Subaru Forester
Dodano: 11 lat temu
Blog odwiedzono 1199 razy
Data wydarzenia: 25.10.2014
Awaryjność subaru forester diesel
Kategoria: awaria
1. Jedyna większa awaria, to zepsute radio i głośniki przednie. Zostały wymienione na gwarancji.
2. Szybko zużywają się gumy od stabilizatorów. Praktycznie co drugi przegląd są do wymiany.
3. Przednie żarówki (nie ksenony) notorycznie się przepalają.
Reasumując - złe opinie z internetu o tym samochodzie jak na razie się nie potwierdzają (zwłaszcza o awaryjności sprzęgła). Samochodem jeździ się świetnie i bardzo ekonomicznie - średnie zużycie paliwa z tych 103 tys. km to niecałe 7l/100 km.
Potwierdzam tylko jedną opinię - o ASO Subaru, to katastrofa. Ani razu nie byłem zadowolony z obsługi. Po ostatnim przeglądzie na 120 tys. zrezygnowałem z ich usług - szkoda pieniędzy.
Najnowsze blogi
Dodano: 13 dni temu, przez giernal
Z ogromną satysfakcją, po dwudziestu czterech miesiącach eksploatacji Astry i przebyciu nią prawie 10 000 kilometrów, ogłaszam iż znalazł się jej godny następca, który będzie pełnił ...
56
komentarzy
Dodano: 1 miesiąc temu, przez darek-k
Od początku
stuki zaczęły się 2 listopada 2025
doradców na FB i lokalnych co nie miara
podejrzenia padały że to panewki lub
-- rozrząd - przy okazji rozrząd nowy założony
-- wtryski ...
3
komentarze
Dodano: 1 miesiąc temu, przez darek-k
w niedziele 16 listopada 2025 awaria znaleziona, powodem tego pukania metalicznego jest i było koło zamachowe które jest tak skonstruowane że ma trójramienną sprężystą blachę przymocowaną ...
6
komentarzy
Marki społeczności
Szukaj znajomych

Moje auta
Moje konto
Blogi
Wiadomości
Znajomi
Społeczność
Grupy

Co do Subaru Forester to moja znajoma, która kupiła takowe w Diesel'u, występowała w TVN Turbo, gdy z innymi klientami zakładali pozew zbiorowy przeciwko producentowi, który hurtowe awarie sprzęgieł chciał zrzucić na niewłaściwą obsługę przez użytkowników. Swego czasu głośno było o tym. Z tego co pamiętam to sprzęgła były te same co w wersji benzynowej i nie wytrzymywały tak dużego momentu obrotowego jaki generował silnik Diesel'a.
Ty nie miałeś tego problemu?