Wpis w blogu użytkownika
JacK
Najnowsze blogi
Dodano: 6 dni temu, przez darek-k
wycena z ubezpieczalni
naprawa przewyższa wartość auta
moja decyzja
auto odkupuje po cenie rynkowej z przed uszkodzenia ubepieczyciel
2
komentarze
Dodano: 6 dni temu, przez darek-k
wycena z ubezpieczalni
naprawa przewyższa wartość auta
moja decyzja
auto odkupuje po cenie rynkowej z przed uszkodzenia ubepieczyciel
6
komentarzy
Dodano: 13 dni temu, przez Egontar
Z wymianą filtra PP oraz porządkami po zimowymi w Jokerze wstrzymywał mnie nieszczelny układ klimatyzacji. Dlatego też zaraz po jego uszczelnieniu zabrałem się za porządki, a było co robić. ...
72
komentarze
Marki społeczności
Aktualnie online
Szukaj znajomych
Ja nie widzę końca silników diesla. Właśnie weszło Audi Q5 i tez jest z 190 konnym TDI i mocniejszym 3.0 mającym 245 koni też. I nowy Tiguan jeszcze został. Vw wprowadzi jesienią 2017 roku Golfa SUV pod nazwą T-Cross i czekam na niego. Juz mi sie marzy taki z 200 konnym TDI.
A kolega ma racje że auta rosną. do porównania dzisiejszego samochodu klasy Fiesty trzebaby wziąć kompakta 20 lat starszego.
No i przy testach NCAP liczy się też masa.
Każdy wie że nowe jest lepsze niż stare i nikt tego nie przeskoczy dla większości z nas problemem jest co będzie gdy te nowe się zestarzeje i w tym jest kość niezgody.
https://www.youtube.com/watch?v=emtLLvXrrFs
https://www.youtube.com/watch?v=UYHnoXa4ZUg
https://www.youtube.com/watch?v=85OysZ_4lp0
A pokazując pierwszy test nie chodziło mi o pokazanie różnicy w ilości poduszek (choć one też pomagają) ale pokazanie głównie zmian w konstrukcji nadwozia, stref zgniotu i materiałów stosowanych do produkcji.
1)1995 rocznik-Cinquecento:zagłówki twarde z tworzywa bez regulacji
2)2003 rocznik-Fiesta: ABS,Airbag kierowcy,regulowane zagłówki
3)2008 rocznik Grande Punto:ABS,Airbag x6,ESP,regulowane zagłówki.
4)2016 rocznik i20:to co w Punto oraz VCM(druga stabilizacja toru jazdy),HAC(asystent ruszania pod górę),LWDS(ostrzega o niezamierzonej zmianie pasa ruchu),czujniki TPMS,system ostrzegania o awaryjnym hamowaniu,głosowe wydawanie poleceń.
Obecnie auta są tak projektowane,że przewidują pewne sytuacje i odpowiednio reagują.Systemy"działają w tle" jak antywirus.
60 km/h w zakret 90 stopni.
Kolega pokazał jak zmienilo sie bezpieczenstwo przez 20 lat.
A ten Rover miał nawet Airbag.
I wtedy byla bodajze predkosc przy rozbiciu 48 km/h a teraz jest 56 km/h
Moze Rover to skrajny przykład ale Corsa czy Fiesta z 1997 roku, czyli auta w klasie tej Hondy wypadłyby podobnie
Dzis liczy sie technika, bezpieczenstwo i gadzety. Wazne sa osiagi silników turbo, nawet małych a trwałosć... byleby wytrzymał 250 tys. km.
Tak to wyglada z ekonomucznej strony. Producenci i ksiegowi tak dzis projektuja