Tutaj jesteś: Społeczność » Blogi » Blog auta Honda Civic Type-R 2.4L







Prześlij sugestię
Dodano: 13 lat temu, przez _F1le_
Myslalem, ze 17'' nie pomiesci STOPTECH'a ale udalo sie. 2-3mm luzu z kazdej strony tylko ciezarki trzeba bylo umiescic w troche innym miejscu, ale sprawny wulkanizator sobie poradzil, choc byl przerazony na poczatku.
Dodano: 13 lat temu, przez _F1le_
W końcu...
Dodano: 13 lat temu, przez _F1le_
Przyszły zimowe felgi TSW Spa Matt Black 8x17 ET40 - żeby pomieścić monstrualne hamulce 330mm z przodu... Na samochodzie zaprezentuje pewnie koniec października...
Dodano: 13 lat temu, przez _F1le_
No i przypłynęła jedna z paczek ... Trzeba tylko założyć i będzie wyglądał jak na zdjęciu :) W drugiej paczce osławiony układ dolotowy - pełen karbon - Gruppe M
Dodano: 14 lat temu, przez _F1le_
Pierwsze wrażenie, to znacznie lepsze dozowanie siły hamowania. W/g instrukcji STOPTECH'a aby dotrzeć hamulce należy wykonać (wszystko w milach, ale podaje w km/h) 6 odhamowań z 50km/h do 5km/h bez włączania ABSu z siła 80-90% aby zetrzeć warstwę czegoś tam, potem od razu 10 hamowań ze 100km/h do 15-20km/h bez włączenia ABSu jedno po drugim aż do zaśmierdzenia hamulców i zrobienia się fioletowej tarczy(faktycznie swąd straszny, a większość seryjnych hamulców już odpadła ...
Dodano: 14 lat temu, przez _F1le_
W końcu oczekiwane przyjechały. Dodatkowo dystanse Eibacha 15mm na stronę aby fabryczne felgi mogły pomieścić te olbrzymie zaciski. W sobotę 03/07/2010 będzie więcej zdjęć po założeniu kitu... To 328x28 z zaciskami 4ro tłoczkowymi i przewodami hamulcowymi w metalowym oplocie oraz klockami AXXIS ULT CERAMIC. Seria to 300mm tarcze, grubości nie znam. Niestety seryjne hamulce są bardzo słabe i nadają się jedynie do jazdy w korkach. Trzecie odhamowanie ze 160km/h do 80km/h w ...
Dodano: 14 lat temu, przez _F1le_
Zgodnie z tematem, postanowiłem przyciemnić szyby w firmie Max-Glass w Warszawie. 15% folią, więcej dawałoby efekt "karawanu", choć i 15% w białym aucie wydaje się dużo. Problemem jest ta tylna łamana szybka która jest "plastikowa" i nie podlega przyciemnieniom za pomocą folii.
Dodano: 14 lat temu, przez _F1le_
Jako podstawa do dalszych modyfikacji należy sprawdzić co tak naprawdę siedzi pod maską. Przy okazji olej został wymieniony na Motul X-cess 8100 5W40. Mając na uwadze, ze sportowy wydech dał w okolicach 6-8KM spodziewałem się wyniku około 210KM, a było więcej bo nawet 215KM, ale uśredniony wynik z 3 prób to 214,1KM przy 7670obr/min oraz 206,7Nm przy 7027obr/min. Każda FN2 wyjeżdża z mocą wyjściową w serii ~208KM + 7KM na wydechu = 215KM - wszystko się zgadza
Dodano: 14 lat temu, przez _F1le_
Tak więc auto z przebiegiem 250km powędrowało do ECU-PERFORMANCE (www.ecu-performance.pl) chyba lidera jeżeli chodzi o modyfikacje Hond w Polsce, celem zamontowania wydechu zamówionego wcześniej w Anglii z ABP Motorsport oraz celem omówienia dalszego zakresu modyfikacji. Wydech spowodował nareszcie piękne rasowe brzmienie auta nie urywając głowy za bardzo z nadmiaru decybeli oraz powinien dawać w/g producenta +6KM - +8KM
Najnowsze blogi
Dodano: 5 dni temu, przez JacK
i 1/5 wygłuszenia maski wyjedzona a w zasadzie posiekana na kawałki. Przed dłuższym wyjazdem mam zasadę popatrzeć pod maskę sprawdzić olej, dolać płynu do spryskiwaczy itp. A tam widzę ...
15 komentarzy
Dodano: 8 dni temu, przez giernal
Kończąc w optymistycznym tonie ostatni wpis pochwaliłem zarówno stan techniczny samochodu, jak i umiejętności żony w prowadzeniu pojazdów. Życie niestety szybko ostudziło moje pozytywne ...
17 komentarzy
Dodano: 10 dni temu, przez Egontar
Możliwe mody w DS-5, z tych które chciałbym mieć u siebie. Oczywiście sam pewnie nie brałbym się za przeróbki, tylko kto to robi w Polsce? Poza tym gdzie to wszystko kupić, bo zdolnych ...
37 komentarzy
Marki społeczności
Szukaj znajomych
Login:
Miejscowość:
Województwo:
Opony letnie w oponeo.pl