Tutaj jesteś:
Samochód
Honda Civic Type-R 2.4L
- Kupione nowe w 2010
- Auto obejrzano 136429 razy
- Online od 14 lat, 10 miesięcy i 2 dni
- Auto polubiono 2461 razy
Nazwa auta:
Type-R 2.4L
Marka:
Honda
Model:
Civic
Generacja:
VIII
Nadwozie:
Hatchback 3d
Silnik:
1.8 i-VTEC
Moc silnika:
292 KM
Przebieg:
62 000 km
Rocznik:
2010
- 201 komentarzy
- 18 zdjęć w galerii
- 2 filmy
- 39 wpisów w blogu auta
- 179 zdjęć w blogu auta
Honda Civic Type-R Special Edition w kolorze Championship White (30 aut na Polskę) z fabryczną szperą i z dodatkowo wymienionymi wkładami zderzaków noszącą nazwę w katalogach Hondy - Grand Prix Edition.Fabrycznie 201KM i 6,6s do 100km/h
Moc seria : 208KM
Moc po samym wydechu Milltek Sport: 214KM
Moc po w/w modyfikacjach na OEMowej przepustnicy i OEMowym kolektorze ssącym z silnikiem 2.0l : 246KM
Moc po wszystkich modyfikacjach z silnikiem 2.0l: 257KM @ 242Nm
Moc obecna z silnikem 2.4l: 292KM @ 302Nm
Modyfikacje na daną chwilę :
Silnik :
R4, 1998cc, 16V i-VTEC, moc seria 201KM
GT : Blok silnika z Accorda 2.4l, rozwiercone cylindry o 1mm (pojemność skokowa zwiększona z 2353 na 2407), kute tłoki CP (12,5:1), lekkie kute korbowody Brian Crower UltraLight, odchudzenie wału korbowego (~20%) i wyważenie, głowica z Type-R lekko planowana, uszczelka pod głowicę COMETIC (ogólny stopień sprężania ~12.7:1), kolektor wydechowy TODA 4-2-1 de-cat, wydech Milltek Sport, pompa oleju TODA bez wałków wyrównoważających, sprężynki zaworowe TODA, wałki rozrządu TODA A3, układ dolotowy GruppeM, kolektor ssący RRC (z japońskiego Type-R'a modelu FD2), uszczelka termiczna pod kolektor ssący M+M Honda, przepustnica SPOON 70mm, wtryskiwacze 410cc DENSO, listwa paliwowa CPL Racing, Hondata FlashPro ECU, olej Motul X-cess 8100 5W40 (wymieniany przed i po zimie - średnio co 8000km)
Napęd :
przedni, 6 biegów, fabryczna szpera
GT : Sprzęgło MUGEN Copper-Fiber, lekkie koło zamachowe TODA 3.8kg
Zawieszenie :
Przód : Kolumny McPhersona
Tył : Belka skrętna
GT : Gwint TEIN FLEX + TEIN EDFC
Hamulce :
Przód : Tarcze wentylowane 300mm
Tył : Tarcze 260mm
GT : Zestaw hamulcowy STOPTECH Big Brake Kit 328x28 i 4ro tłoczkowe zaciski ST40, przednie przewody hamulcowe w stalowym oplocie, klocki przód ENDLESS MX72, tarcze tył BOSCH, klocki Project Mu TYPE NS. Płyn hamulcowy Motul RBF660
Koła :
Obręcze : Lato - RAYS VR.G2 8.5x18 ET44, Zima - TSW Spa Matt Black 8x17 ET40
Opony : Lato - Federal 595RS-R Semi-Slick 225/40R18 88W, Zima - UniRoyal MS Plus 66 225/45R17 91H
Styl :
Przyciemnione szyby, Hondowski pakiet Grand Prix Edition (zmienione wkłady przedniego i tylego zderzaka), aluminiowa klapka wlewu paliwa z akcesoriów Hondy, naklejki boczne Type-R, przedni grill MUGEN, tylny spoiler MUGEN, karbonowa pokrywa świec MUGEN, "skarpetka" na zbiornik wyrównawczy MUGEN, gałka zmiany biegów MUGEN, korek wlewu oleju MUGEN, korek chłodnicy zwiększający ciśnienie w układzie MUGEN, pakiet CityPack
więcej »
Moc seria : 208KM
Moc po samym wydechu Milltek Sport: 214KM
Moc po w/w modyfikacjach na OEMowej przepustnicy i OEMowym kolektorze ssącym z silnikiem 2.0l : 246KM
Moc po wszystkich modyfikacjach z silnikiem 2.0l: 257KM @ 242Nm
Moc obecna z silnikem 2.4l: 292KM @ 302Nm
Modyfikacje na daną chwilę :
Silnik :
R4, 1998cc, 16V i-VTEC, moc seria 201KM
GT : Blok silnika z Accorda 2.4l, rozwiercone cylindry o 1mm (pojemność skokowa zwiększona z 2353 na 2407), kute tłoki CP (12,5:1), lekkie kute korbowody Brian Crower UltraLight, odchudzenie wału korbowego (~20%) i wyważenie, głowica z Type-R lekko planowana, uszczelka pod głowicę COMETIC (ogólny stopień sprężania ~12.7:1), kolektor wydechowy TODA 4-2-1 de-cat, wydech Milltek Sport, pompa oleju TODA bez wałków wyrównoważających, sprężynki zaworowe TODA, wałki rozrządu TODA A3, układ dolotowy GruppeM, kolektor ssący RRC (z japońskiego Type-R'a modelu FD2), uszczelka termiczna pod kolektor ssący M+M Honda, przepustnica SPOON 70mm, wtryskiwacze 410cc DENSO, listwa paliwowa CPL Racing, Hondata FlashPro ECU, olej Motul X-cess 8100 5W40 (wymieniany przed i po zimie - średnio co 8000km)
Napęd :
przedni, 6 biegów, fabryczna szpera
GT : Sprzęgło MUGEN Copper-Fiber, lekkie koło zamachowe TODA 3.8kg
Zawieszenie :
Przód : Kolumny McPhersona
Tył : Belka skrętna
GT : Gwint TEIN FLEX + TEIN EDFC
Hamulce :
Przód : Tarcze wentylowane 300mm
Tył : Tarcze 260mm
GT : Zestaw hamulcowy STOPTECH Big Brake Kit 328x28 i 4ro tłoczkowe zaciski ST40, przednie przewody hamulcowe w stalowym oplocie, klocki przód ENDLESS MX72, tarcze tył BOSCH, klocki Project Mu TYPE NS. Płyn hamulcowy Motul RBF660
Koła :
Obręcze : Lato - RAYS VR.G2 8.5x18 ET44, Zima - TSW Spa Matt Black 8x17 ET40
Opony : Lato - Federal 595RS-R Semi-Slick 225/40R18 88W, Zima - UniRoyal MS Plus 66 225/45R17 91H
Styl :
Przyciemnione szyby, Hondowski pakiet Grand Prix Edition (zmienione wkłady przedniego i tylego zderzaka), aluminiowa klapka wlewu paliwa z akcesoriów Hondy, naklejki boczne Type-R, przedni grill MUGEN, tylny spoiler MUGEN, karbonowa pokrywa świec MUGEN, "skarpetka" na zbiornik wyrównawczy MUGEN, gałka zmiany biegów MUGEN, korek wlewu oleju MUGEN, korek chłodnicy zwiększający ciśnienie w układzie MUGEN, pakiet CityPack
Blog auta (39)
Dodano: 11 lat temu, przez
_F1le_
Tak więc nie że nic się nie działo, auto wyjechało z nową specyfikacją 2013. Modyfikacji mechanicznych - brak na ten sezon, natomiast auto zyskało modyfikację elelektroniczną - jest to ...
13
komentarzy
Dodano: 11 lat temu, przez
_F1le_
Wpisów nie było, ale standardowo, żeby nie było, że nic się nie dzieje, bo trochę zmian na sezon 2013 niewątpliwie będzie w/g mojej nowej koncepcji :)
Nakładka słupka A powędrowała do ...
6
komentarzy
Dodano: 12 lat temu, przez
_F1le_
Trochę się przewinąłem. Drugie miejsce w klasie silników Honda K/H/F - niedoładowane (Civic Type-R, Prelude, S2000)
Polecam tryb HD włączyć.
Miłego oglądania :)
Lista strat to ok ...
8
komentarzy
Dodano: 12 lat temu, przez
_F1le_
Jak co roku 25-27/05 odbył się zlot pod Białą Podlaską. Blisko 500 aut, nawet na wywiad w TVN Turbo się załapałem, który był w TV.
Kilka zdjęć.
19
komentarzy
Dodano: 12 lat temu, przez
_F1le_
Ostatnie rzeczy które sobie wymyśliłem dolatują...
Gwint TEIN Flex już na miejscu, czekam na kontroler EDFC (Electronic Damping Force Controller) - elektroniczny kontroler siły tłumienia ...
10
komentarzy
Galerie pojazdu (2)
Filmy pojazdu (1)
Zainteresowani autem (0)
Kiedyś kupią to auto:
Dodaj do Kiedyś kupię - aby otrzymać automatyczne powiadomionie gdy właściciel wystawi go na sprzedaż.
Właściciel
Wcześniej jeździł:
BMW Seria 5 F10 535xd M-Pakiet, Honda Civic Type-R 2.4L
Komentarze (201)
Zobacz podobne auta w społeczności
Najnowsze blogi
Dodano: 2 dni temu, przez powerTGS440
Szukam rzetelnej opinii a nawet oferty: RENAULT CAPTUR 1.5 DCI w automacie z rocznika 2015 - 2018. Budzet do 40.000 zl.
3
komentarze
Dodano: 2 dni temu, przez powerTGS440
Jak już kiedyś pisałem, Megane fajny samochód, silnik niezwykle ekonomiczny (4.2l/100km w trasie żaden problem) tyko 95koni trochę za mało.
900zł ta przyjemność, 300Nm zamiast 240Nm robi ...
4
komentarze
Dodano: 7 dni temu, przez FranzMaurer
Jakby nie mówić, dałem się zaskoczyć zimie w tym sezonie...:P Co prawda obserwowałem prognozy zarówno w słuchawce, jak i w telewizorze (o eksperckich poradach radiowych nie wspomnę), ale ...
14
komentarzy
Marki społeczności
Aktualnie online
Szukaj znajomych