Tutaj jesteś:
Samochód
Volvo 480 ES
- Kupione używane w 2008
- Auto obejrzano 1846 razy
- Online od 15 lat, 2 miesięcy i 18 dni
- Auto polubiono 28 razy
Nazwa auta:
ES
Marka:
Volvo
Model:
480
Nadwozie:
Coupe
Silnik:
1.7
Moc silnika:
109 KM
Przebieg:
165 500 km
Rocznik:
1986
Rok produkcji 1986. Model '87. Wyprodukowany 14 sierpnia 1986 w fabryce Volvo w Born. Jeden z pierwszych egzemplarzy, które zeszły z taśmy po rozpoczęciu produkcji fabrycznej. Sprzedany po raz pierwszy 1 października 1986 przez Volvo Automobiles France. Po różnych perypetiach trafił w 1992 roku do Polski. Użytkowany przez osobę, która go sprowadziła do roku 2000. Następnie sprzedany. Zanim trafił do mnie miał jeszcze sześciu właścicieli.
Zakupiony z przebiegiem 158776 km. Przebieg na dziś to 171256 km.
Wszystko seryjne i takie ma być. Może skuszę się na sprężyny JAMEXa -30 mm
Na założenie czeka Turbo-lip, czyli fabryczny przedni spojler od wersji Turbo
SilnikB18E. Najlepszy silnik jaki był montowany w 480, oprócz B18FT czyli TURBO. Niestety w późniejszych latach górę wzięły normy spalin EURO.
Przy przebiegu 165200 km wymiana uszczelki pod głowicą, paska rozrządu, pompy wody, rolek rozrządu, delikatna modyfikacja głowicy polegająca na planowaniu i polerowaniu kanałów ssących, wymiana wtryskiwaczy (od BMW 635CSi) regulatora ciśnienia paliwa, kopułki i palca rozdzielacza
Ergonomia bez zastrzeżeń. Plastiki we wnętrzu słabej jakości.
Zawieszenie seryjne. Zmienione na nowe wszystkie elementy metalowo gumowe. Założono sportowe amortyzatory z przodu. Nastąpiła także zmiana tulei wahacza, sworzni wahacza, gum stabilizatora, końcówek drążków, tarcz hamulcowych z przodu i z tyłu, klocków hamulcowych, łączników stabilizatora z przodu i z tyłu. Przydałaby się jeszcze rozpórka kielichów.
Radia brak :-)
Perspektywy: Uzupełnienie wszystkich braków/uszkodzeń powstałych w wyniku eksploatacji, poprawki blacharskie, (błotniki przednie już czekają), nowy lakier na całym aucie
Plusy pojazdu:
Elastyczny silnik, świetnie zestopniowana skrzynia. 1 bieg - 0-50 km/h, 2 bieg - 15-90 km/h, 3 bieg - 30- 120 km/h, 4 bieg - 50-150 km/h, 5 bieg - 60- --- km/h
więcej »
Zakupiony z przebiegiem 158776 km. Przebieg na dziś to 171256 km.
Wszystko seryjne i takie ma być. Może skuszę się na sprężyny JAMEXa -30 mm
Na założenie czeka Turbo-lip, czyli fabryczny przedni spojler od wersji Turbo
SilnikB18E. Najlepszy silnik jaki był montowany w 480, oprócz B18FT czyli TURBO. Niestety w późniejszych latach górę wzięły normy spalin EURO.
Przy przebiegu 165200 km wymiana uszczelki pod głowicą, paska rozrządu, pompy wody, rolek rozrządu, delikatna modyfikacja głowicy polegająca na planowaniu i polerowaniu kanałów ssących, wymiana wtryskiwaczy (od BMW 635CSi) regulatora ciśnienia paliwa, kopułki i palca rozdzielacza
Ergonomia bez zastrzeżeń. Plastiki we wnętrzu słabej jakości.
Zawieszenie seryjne. Zmienione na nowe wszystkie elementy metalowo gumowe. Założono sportowe amortyzatory z przodu. Nastąpiła także zmiana tulei wahacza, sworzni wahacza, gum stabilizatora, końcówek drążków, tarcz hamulcowych z przodu i z tyłu, klocków hamulcowych, łączników stabilizatora z przodu i z tyłu. Przydałaby się jeszcze rozpórka kielichów.
Radia brak :-)
Perspektywy: Uzupełnienie wszystkich braków/uszkodzeń powstałych w wyniku eksploatacji, poprawki blacharskie, (błotniki przednie już czekają), nowy lakier na całym aucie
Plusy pojazdu:
Elastyczny silnik, świetnie zestopniowana skrzynia. 1 bieg - 0-50 km/h, 2 bieg - 15-90 km/h, 3 bieg - 30- 120 km/h, 4 bieg - 50-150 km/h, 5 bieg - 60- --- km/h
Blog auta
Brak wpisów w blogu auta
Galerie pojazdu (0)
Kierowca nie dodał jeszcze zdjęć
Filmy pojazdu (0)
Kierowca nie dodał jeszcze filmów do tego auta
Zainteresowani autem (0)
Dodaj do Kiedyś kupię - aby otrzymać automatyczne powiadomionie gdy właściciel wystawi go na sprzedaż.
Zobacz podobne auta w społeczności
Najnowsze blogi
Dodano: 1 dzień temu, przez giernal
Kończąc w optymistycznym tonie ostatni wpis pochwaliłem zarówno stan techniczny samochodu, jak i umiejętności żony w prowadzeniu pojazdów. Życie niestety szybko ostudziło moje pozytywne ...
7
komentarzy
Dodano: 4 dni temu, przez Egontar
Możliwe mody w DS-5, z tych które chciałbym mieć u siebie. Oczywiście sam pewnie nie brałbym się za przeróbki, tylko kto to robi w Polsce? Poza tym gdzie to wszystko kupić, bo zdolnych ...
16
komentarzy
Dodano: 5 dni temu, przez powerTGS440
PACJENT:
MAN TGS 2011 rok
moc fabryczna: 440PS
moment: 2300NM
turbina: HOLSET
wersja: fabryczny pod ADR
przekładnia : AsTronic (automat) 12-GEARBOX
norma spalin : EURO5 (bez AdBlue)
norma ...
6
komentarzy
Marki społeczności
Aktualnie online
Szukaj znajomych
Masz rację, auto jest megaciekawe, niestety wykonane z gównolitu i to się teraz po latach mści
Koszt wlasciwy napraw przeprowadzonych w mym pojezdzie to 2731 PLN a nie 4731!
Auto naprawdę rzadkie.