Tutaj jesteś:
Samochód
Renault Megane
- Kupione używane w 2012
- Auto obejrzano 540 razy
- Online od 11 lat, 6 miesięcy i 3 dni
- Auto polubiono 66 razy
Marka:
Renault
Model:
Megane
Generacja:
II
Nadwozie:
Hatchback
Silnik:
2.0 i 16V Sport
Moc silnika:
250 KM
Przebieg:
116 043 km
Rocznik:
2006
Renault Megane II RS Chassis Sport
Wyposażenie: Extreme
Modyfikacje Silnika: BOV Properfekt 2
Dostosowany program silnika
Układ Dolotowy: Wkład K&N
Układ Wydechowy: K-Tec Racing 3 cale z kwasówki
Felgi: Renault z wersji Cup 8Jx18 Be Pop
Opony: 235/40/18
Układ Hamulcowy 4-tłoczkowy, wentylowany, nawiercony układ Brembo
Zawieszenie te same co w wersji Cup
Skórzane, podgrzewane Kubełki
System AudioCabase
Dokładka z Leona Cupra R
Maska carbonowa K-Tec Racing
Fabryczna Moc i Moment: 225 KM i 300 NM
Moc i Moment Po Modyfikacjach: 250 KM i 364 NM
Wyposażenie:
Xenon
ABS
ESP
Kontrola trakcji
Poduszka powietrzna kierowcy i pasażera
Poduszki boczne kierowcy i pasażera
Klimatyzacja automatyczna
Centralny zamek sterowany z kluczyka (Hands Free)
Elektryczne szyby
Tapicerka skórzana
Regulowane fotele
Podgrzewane fotele przednie
Elektryczne podgrzewane składane lusterka zewnętrzne
Światłoczułe lusterka z przyciemnianiem elektrochromatycznym
Czujnik deszczu
Podgrzewane dysze spryskiwaczy szyby przedniej
Szyba przednia odbijająca promienie słoneczne
Czujnik zmroku z funkcją coming/leaving home
Tempomat
Wielofunkcyjna skórzana kierownica regulowana w trzech płaszczyznach
Duży komputer pokładowy MFA Plus
2 x Podłokietnik
Listwy progowe
Podświetlana przestrzeń na nogi, progi
Immobilizer
więcej »
Wyposażenie: Extreme
Modyfikacje Silnika: BOV Properfekt 2
Dostosowany program silnika
Układ Dolotowy: Wkład K&N
Układ Wydechowy: K-Tec Racing 3 cale z kwasówki
Felgi: Renault z wersji Cup 8Jx18 Be Pop
Opony: 235/40/18
Układ Hamulcowy 4-tłoczkowy, wentylowany, nawiercony układ Brembo
Zawieszenie te same co w wersji Cup
Skórzane, podgrzewane Kubełki
System AudioCabase
Dokładka z Leona Cupra R
Maska carbonowa K-Tec Racing
Fabryczna Moc i Moment: 225 KM i 300 NM
Moc i Moment Po Modyfikacjach: 250 KM i 364 NM
Wyposażenie:
Xenon
ABS
ESP
Kontrola trakcji
Poduszka powietrzna kierowcy i pasażera
Poduszki boczne kierowcy i pasażera
Klimatyzacja automatyczna
Centralny zamek sterowany z kluczyka (Hands Free)
Elektryczne szyby
Tapicerka skórzana
Regulowane fotele
Podgrzewane fotele przednie
Elektryczne podgrzewane składane lusterka zewnętrzne
Światłoczułe lusterka z przyciemnianiem elektrochromatycznym
Czujnik deszczu
Podgrzewane dysze spryskiwaczy szyby przedniej
Szyba przednia odbijająca promienie słoneczne
Czujnik zmroku z funkcją coming/leaving home
Tempomat
Wielofunkcyjna skórzana kierownica regulowana w trzech płaszczyznach
Duży komputer pokładowy MFA Plus
2 x Podłokietnik
Listwy progowe
Podświetlana przestrzeń na nogi, progi
Immobilizer
Blog auta
Brak wpisów w blogu auta
Galerie pojazdu (0)
Kierowca nie dodał jeszcze zdjęć
Filmy pojazdu (0)
Kierowca nie dodał jeszcze filmów do tego auta
Zainteresowani autem (0)
Dodaj do Kiedyś kupię - aby otrzymać automatyczne powiadomionie gdy właściciel wystawi go na sprzedaż.
Zobacz podobne auta w społeczności
Najnowsze blogi
Dodano: 4 dni temu, przez JacK
i 1/5 wygłuszenia maski wyjedzona a w zasadzie posiekana na kawałki.
Przed dłuższym wyjazdem mam zasadę popatrzeć pod maskę sprawdzić olej, dolać płynu do spryskiwaczy itp.
A tam widzę ...
14
komentarzy
Dodano: 6 dni temu, przez giernal
Kończąc w optymistycznym tonie ostatni wpis pochwaliłem zarówno stan techniczny samochodu, jak i umiejętności żony w prowadzeniu pojazdów. Życie niestety szybko ostudziło moje pozytywne ...
17
komentarzy
Dodano: 9 dni temu, przez Egontar
Możliwe mody w DS-5, z tych które chciałbym mieć u siebie. Oczywiście sam pewnie nie brałbym się za przeróbki, tylko kto to robi w Polsce? Poza tym gdzie to wszystko kupić, bo zdolnych ...
37
komentarzy
Marki społeczności
Szukaj znajomych
Kluczem do całej zabawy jest wspaniały silnik, doskonale pasujący do firmowej serii sport. Podrasowany w wersji R26 był najszybszym przednioośkowym hatchbackiem na Nurburgringu. I jedyne chyba, czego potrzeba było jeszcze do szczęścia, to bardziej czułego układu kierowniczego