Tutaj jesteś:
Samochód
Mitsubishi Galant
- Kupione używane w 2010
- Auto obejrzano 417 razy
- Online od 11 lat, 4 miesięcy i 8 dni
- Auto polubiono 16 razy
Marka:
Mitsubishi
Model:
Galant
Generacja:
VII
Nadwozie:
Sedan
Silnik:
1.8 (E52A)
Moc silnika:
115 KM
Przebieg:
200 000 km
Rocznik:
1995
Najbogatsza wersja wyposażenia(w całości sprawne):
- 4x Elektryczne szyby.
- Elektrycznie sterowane i podgrzewane lusterka.
- Elektryczny szyberdach (uchylany i odsuwany).
- Światła przeciwmgielne przednie.
- Listwa na przednim zderzaku.
- Tylni Spojler.
- Oryginalne felgi aluminiowe 14 cali + 15 cali felgi stalowe z kompletem opon zimowych.
- Hak holowniczy (nigdy nie używany).
- Radio Pionieer ze zmieniarką na 6 CD i pilotem + kaseta jako adapter AUX.
- 4 głośniki Pionieer.
Auto eksploatowałem sam w ruchu miejskim jak i w trasie. Spalanie w mieście przy dynamicznej jeździe ok. 9l/100km w trasie można zejść spokojnie poniżej 7l.
Wszystkich napraw eksploatacyjnych dokonywałem na czas u mechanika, który specjalizuje się w autach japońskich. Mechanicznie auto się nie psuło wcale poza drobnym wyciekiem z układu wspomagania.
Silnik chodzi równo, nie bierze oleju, nie dymi odpala przy -20'C na dotknięcie. Auto nigdy nie było nigdy zagazowane. Długi piąty bieg można spokojnie jechać 140 km/h przy 3500 obrotach.
Auto prowadzi się pewnie w zakrętach (sztywna limuzyna zawieszenie zestrojone w stylu Audi A4). Przy prędkościach autostradowych (140km/h +) nie myszkuje jedzie prosto.
Ostatnie wymiany:
142 tyś. km - Komplet opon zimowych + felgi stalowe
150 tyś. km - Zawieszenie tył tuleje i wachacze, nowe 2 opony letnie Barum.
160 tyś. km - Nowy Akumulator Panasonic, Olej filtry, Plecionka wydechu za kolektorem i osłony półosi.
170 tyś. km - Komplet rozrządu, napinacze pompa wodna, olej filtry
180 tyś. km - Olej, filtry, Komplet Opon zimowych
188 tyś. km - Zawieszenie przód (tuleje i stabilizatory), Amortyzatory i osłony amortyzatorów tył, Wysprzęglik, Olej i filtry.
195 tyś. km - Tarcze + Klocki Przód, Komplet sprzęgła i poduszka pod skrzynią biegów. Naprawiona została elektryka przy stacyjce bo auto nie chciało zapalić (uwaga jedyny raz musiałem go holować)
198 tyś. km - Olej filtry, Aparat zapłonowy, pompa sprzęgła.
więcej »
- 4x Elektryczne szyby.
- Elektrycznie sterowane i podgrzewane lusterka.
- Elektryczny szyberdach (uchylany i odsuwany).
- Światła przeciwmgielne przednie.
- Listwa na przednim zderzaku.
- Tylni Spojler.
- Oryginalne felgi aluminiowe 14 cali + 15 cali felgi stalowe z kompletem opon zimowych.
- Hak holowniczy (nigdy nie używany).
- Radio Pionieer ze zmieniarką na 6 CD i pilotem + kaseta jako adapter AUX.
- 4 głośniki Pionieer.
Auto eksploatowałem sam w ruchu miejskim jak i w trasie. Spalanie w mieście przy dynamicznej jeździe ok. 9l/100km w trasie można zejść spokojnie poniżej 7l.
Wszystkich napraw eksploatacyjnych dokonywałem na czas u mechanika, który specjalizuje się w autach japońskich. Mechanicznie auto się nie psuło wcale poza drobnym wyciekiem z układu wspomagania.
Silnik chodzi równo, nie bierze oleju, nie dymi odpala przy -20'C na dotknięcie. Auto nigdy nie było nigdy zagazowane. Długi piąty bieg można spokojnie jechać 140 km/h przy 3500 obrotach.
Auto prowadzi się pewnie w zakrętach (sztywna limuzyna zawieszenie zestrojone w stylu Audi A4). Przy prędkościach autostradowych (140km/h +) nie myszkuje jedzie prosto.
Ostatnie wymiany:
142 tyś. km - Komplet opon zimowych + felgi stalowe
150 tyś. km - Zawieszenie tył tuleje i wachacze, nowe 2 opony letnie Barum.
160 tyś. km - Nowy Akumulator Panasonic, Olej filtry, Plecionka wydechu za kolektorem i osłony półosi.
170 tyś. km - Komplet rozrządu, napinacze pompa wodna, olej filtry
180 tyś. km - Olej, filtry, Komplet Opon zimowych
188 tyś. km - Zawieszenie przód (tuleje i stabilizatory), Amortyzatory i osłony amortyzatorów tył, Wysprzęglik, Olej i filtry.
195 tyś. km - Tarcze + Klocki Przód, Komplet sprzęgła i poduszka pod skrzynią biegów. Naprawiona została elektryka przy stacyjce bo auto nie chciało zapalić (uwaga jedyny raz musiałem go holować)
198 tyś. km - Olej filtry, Aparat zapłonowy, pompa sprzęgła.
Blog auta
Brak wpisów w blogu auta
Galerie pojazdu (0)
Kierowca nie dodał jeszcze zdjęć
Filmy pojazdu (0)
Kierowca nie dodał jeszcze filmów do tego auta
Zainteresowani autem (0)
Dodaj do Kiedyś kupię - aby otrzymać automatyczne powiadomionie gdy właściciel wystawi go na sprzedaż.
Właściciel
Jeździ:
Mazda 6 2.3 166ps
Wcześniej jeździł:
Ford Fiesta, Mitsubishi Galant
Komentarze (1)
MV-6
Dodano: 10 lat temu
Z opisu widzę że dbałeś o niego.
Zobacz podobne auta w społeczności
Najnowsze blogi
Dodano: 2 dni temu, przez JacK
i 1/5 wygłuszenia maski wyjedzona a w zasadzie posiekana na kawałki.
Przed dłuższym wyjazdem mam zasadę popatrzeć pod maskę sprawdzić olej, dolać płynu do spryskiwaczy itp.
A tam widzę ...
13
komentarzy
Dodano: 4 dni temu, przez giernal
Kończąc w optymistycznym tonie ostatni wpis pochwaliłem zarówno stan techniczny samochodu, jak i umiejętności żony w prowadzeniu pojazdów. Życie niestety szybko ostudziło moje pozytywne ...
16
komentarzy
Dodano: 7 dni temu, przez Egontar
Możliwe mody w DS-5, z tych które chciałbym mieć u siebie. Oczywiście sam pewnie nie brałbym się za przeróbki, tylko kto to robi w Polsce? Poza tym gdzie to wszystko kupić, bo zdolnych ...
34
komentarze
Marki społeczności
Szukaj znajomych