Tutaj jesteś:
Samochód
Mazda 6
- Kupione używane w 2011
- Auto obejrzano 622 razy
- Online od 11 lat, 3 miesięcy i 17 dni
- Auto polubiono 31 razy
Marka:
Mazda
Model:
6
Generacja:
I
Nadwozie:
Kombi
Silnik:
2.0 MZR-CD
Moc silnika:
136 KM
Przebieg:
182 500 km
Rocznik:
2004
Blog auta
Brak wpisów w blogu auta
Galerie pojazdu (0)
Kierowca nie dodał jeszcze zdjęć
Filmy pojazdu (0)
Kierowca nie dodał jeszcze filmów do tego auta
Zainteresowani autem (0)
Dodaj do Kiedyś kupię - aby otrzymać automatyczne powiadomionie gdy właściciel wystawi go na sprzedaż.
Zobacz podobne auta w społeczności
Najnowsze blogi
Dodano: 6 dni temu, przez JacK
i 1/5 wygłuszenia maski wyjedzona a w zasadzie posiekana na kawałki.
Przed dłuższym wyjazdem mam zasadę popatrzeć pod maskę sprawdzić olej, dolać płynu do spryskiwaczy itp.
A tam widzę ...
15
komentarzy
Dodano: 8 dni temu, przez giernal
Kończąc w optymistycznym tonie ostatni wpis pochwaliłem zarówno stan techniczny samochodu, jak i umiejętności żony w prowadzeniu pojazdów. Życie niestety szybko ostudziło moje pozytywne ...
17
komentarzy
Dodano: 11 dni temu, przez Egontar
Możliwe mody w DS-5, z tych które chciałbym mieć u siebie. Oczywiście sam pewnie nie brałbym się za przeróbki, tylko kto to robi w Polsce? Poza tym gdzie to wszystko kupić, bo zdolnych ...
37
komentarzy
Marki społeczności
Szukaj znajomych
ps i wcale nie mam Cie za internetowego napinacza bo chociazby ta odpowiedzia sam to udowodniles pozdrawiam i rowniez zycze miliona km w A6
A co do skrzyni w A6, pokaż mi automat który nie rozleci się po 230 tys Są to już graniczne przebiegi żywotności dla tych mechanizmów i naprawdę w każdym aucie skrzynia może już paść przy takim przebiegu. Tym bardziej że "zarobkowe" podejście aso audi/vw twierdzi że nie trzeba wymieniać oleju w automacie. Śmiech na sali. Po prostu trzeba mieć swój rozum. Pozatym tiptronic to kunszt niezawodności w stosunku chociażby do multitronica stosowanego w tym samym c5, który potrafił rozpaść się po 1/3 tego przebiegu. No i - sam latam a6, bo tak wyszło. Wcale nie uważam tego auta za bezawayjne - jest już stare - trzeba go pilnować. Pozatym jest dość skomplikowane jak na ten rok, a ceny części są chore. Już taniej naprawia się jaguara x-type :/
No i na koniec - masz rację, co auto to właściciel. Jeden oszczędza, drugi nie. Na pewno bardziej dopieszczane auto odpłaci dużo lepszą kondycją i niezawodnością. Ale niestety - nawet gdybyś wlewał do auta olej z kosmosu i wkładał filtry/rozrząd NASA, to wad konstrukcyjnych tym nie wyeliminujesz. BTW widzę że Twoje auto jest ze świeższego rocznika niż opisywane przeze mnie przypadki (2 lata młodsze). Może w tym silniku coś poprawiono? Nie orientuje się.
No i przeczytaj końcówkę mojego posta tutaj "bo ponoć jak się dba i kontroluje te "słabe" punkty silnika to można naprawdę bezawaryjnie jeździć. Co nie zmienia faktu że super silnikiem tego nie nazwe, bo niedomagań prawie tyle co w T.S od alfy romeo " Tylko kto o tych słabych punktach wiedział kupując premierową mazdę 6 w salonie w 2002 roku? Na dodatek na firmę i robiąc prawie 100.000 w pierwszym roku... Nawet inżynierowie mazdy nie wiedziali. Teraźniejsi użytkownicy mają łatwiej, bo już każdy "henio" mechanik nawet wie czego w tym aucie pilnować
Już na koniec tej dyskusji - naprawdę, życzę Ci żebyś dobił swoją mazdą bezproblemowo miliona i żebyś uznał mnie za internetowego, bezpodstawnego napinacza.
PS widze ze latasz A6 C5 w tip tronicu. No to powiem ci tak tutaj dopieroo masz pole do popisu dla mechanikow,moj staruszek mial taka kilka lat temu tylko nowsza 2002 r z ta sama skrzynia,seriws wszsytko bylo ok,skrzynia po 230 tys rozleciala sie na kwalki.koszt naprawy 12 tys zl, a to i tak juz nie bylo to samo.Jak widac kazdy kij ma dwa konce.
Pozdrawiam i wiecej obiektywizmu zycze.