Tutaj jesteś:
Samochód
Daewoo Nexia Nesia
- Kupione używane
- Auto obejrzano 1017 razy
- Online od 12 lat, 7 miesięcy i 21 dni
- Auto polubiono 72 razy
Nazwa auta:
Nesia
Marka:
Daewoo
Model:
Nexia
Nadwozie:
Sedan
Silnik:
1.5i
Przebieg:
239 000 km
Rocznik:
1996
Nesię kupiłem w 2000.04 jako 4latka z przebiegiem ok 60tysi, nie miał jakiegoś wielkiego dzwona, ale w przeszłości był lekko porysowany, co prawda naprawione przez poprzedniego właściciela ale kiepsko, z czasem wychodziły różnice lakieru i co ciekawe schodził nowy lakier, a wychodził stary, nie robione tylko lało się i jeździło, sprzedane w 2009roku z przebiegiem prawie 250tysi bez remontu silnika, a nadal szedł jak burza
więcej »
Blog auta
Brak wpisów w blogu auta
Galerie pojazdu (0)
Kierowca nie dodał jeszcze zdjęć
Filmy pojazdu (0)
Kierowca nie dodał jeszcze filmów do tego auta
Zainteresowani autem (0)
Dodaj do Kiedyś kupię - aby otrzymać automatyczne powiadomionie gdy właściciel wystawi go na sprzedaż.
Właściciel
Jeździ:
Ford Mondeo Mondziak, Volvo S80 Wolwiak
Wcześniej jeździł:
Chrysler 300M eMka, Daewoo Nexia Nesia, FSO Polonez Poldek, Volkswagen Passat Pasek
Komentarze (6)
Zobacz podobne auta w społeczności
Najnowsze blogi
Dodano: 4 godziny temu, przez giernal
Kończąc w optymistycznym tonie ostatni wpis pochwaliłem zarówno stan techniczny samochodu, jak i umiejętności żony w prowadzeniu pojazdów. Życie niestety szybko ostudziło moje pozytywne ...
Dodano: 2 dni temu, przez Egontar
Możliwe mody w DS-5, z tych które chciałbym mieć u siebie. Oczywiście sam pewnie nie brałbym się za przeróbki, tylko kto to robi w Polsce? Poza tym gdzie to wszystko kupić, bo zdolnych ...
13
komentarzy
Dodano: 3 dni temu, przez powerTGS440
PACJENT:
MAN TGS 2011 rok
moc fabryczna: 440PS
moment: 2300NM
turbina: HOLSET
wersja: fabryczny pod ADR
przekładnia : AsTronic (automat) 12-GEARBOX
norma spalin : EURO5 (bez AdBlue)
norma ...
6
komentarzy
Marki społeczności
Aktualnie online
Szukaj znajomych
przez te 10lat i 250kkm robiłem łącznie:
2x całe zawieszenie przód,
1x tylne sprężyny (odziwo),
2x reduktor (odpalanie w trybie serwisowym na gazie),
2x tarcze hamulcowe,
5x klocki
3x rozrząd
3x przewody WN i świece
2x akumulator
1x uszczelka pod pokrywą zaworów
2x chłodnica od klimy (używki)
1x poduszki pod silnikiem i skrzynią
1x katalizator i środkowy tłumik (alu)
2x ostatni tłumik (alu)
no i eksploatacje, do samego końca pełen syntetyk, bez dolewek, long life i wymiany co 20-30kkm, nie piszę o filrtach, oponach i innych płynach...
ogólnie chyba całkiem całkiem, ?
bo silnika i skrzyni praktycznie nie ruszałem...
jedynie blacharka poddała się w 11-12 roku (wiek auta) i zaczęły pojawiać i powiększać się ogniska rdzy
Ps. to był rok produkcji kwiecień 1996 - wersja z korei
ale silniczek ok 250.000km z LPG pracował idealnie, dynamicznie i oszczędnie, środek w całkiem niezłym stanie, kompletne nowe zawieszenie i autko dałem mamuśce, po roku jak ogniska rdzy się powiększyły trochę to ponownie zabezpieczyłem je i miałem do wyboru całe autko pomalować za ok 1200-1500zł lub sprzedać (za 2500zł) i kupić inne, wiec sprzedałem znajomemu - wiedział dokładnie co jest z autem, nic nie ukrywałem, jego cura w 1 miesiącu miała wypadek, potem skasowała całkowicie nowe opony zimowe wraz z alusami bo najechała jakoś na krawężnik... i autko zaczęło się sypać... sprzedali je, i kolejny właściciel chyba nadal je ma, czasami je widuje - poprawiony lakier i naprawione co ona popsuła