Tutaj jesteś:
Samochód
Citroen Xsara Picasso Picasso
- Kupione używane w 2009
- Auto obejrzano 11644 razy
- Online od 15 lat, 2 miesięcy i 23 dni
- Auto polubiono 87 razy
Nazwa auta:
Picasso
Marka:
Citroen
Model:
Xsara Picasso
Generacja:
I
Nadwozie:
Picasso
Silnik:
1.6
Moc silnika:
95 KM
Przebieg:
248 828 km
Rocznik:
2002
Wersja Exclusive , LPG (Elpigaz Elissa)
więcej »
Blog auta (3)
Dodano: 12 lat temu, przez
kaszpir
Taka luźna obserwacja ...
Tak jak pisałem miałem problem z reduktorem. Reduktor mimo że super hiper nowoczesny okazał się bublem który się popsuł po gwarancji i naraził mnie na ...
37
komentarzy
Dodano: 12 lat temu, przez
kaszpir
Reduktor wymieniany w tamtym roku , przejechane około 20tys km i prawdopodobnie zaczął puszczać gaz do płynu chlodzącego ...
Muszę jeszcze sprawdzić ale wygląda że reduktor się ...
21
komentarzy
Dodano: 13 lat temu, przez
kaszpir
Kilka dni temu zastanawiałem się ile jeszcze wytrzyma mój reduktor Elpigazu ANA04. Miał już przejechane około 120-130tys km i dzielnie działał ponad 5 lat ...
Niestety od pewnego czasu ...
1
komentarz
Galerie pojazdu (0)
Kierowca nie dodał jeszcze zdjęć
Filmy pojazdu (0)
Kierowca nie dodał jeszcze filmów do tego auta
Zainteresowani autem (0)
Dodaj do Kiedyś kupię - aby otrzymać automatyczne powiadomionie gdy właściciel wystawi go na sprzedaż.
Właściciel
Komentarze (19)
Dodano: 14 lat temu
Poprzednio miałem Nubirę II 2.0 133KM 16V. Silnik był fajny ale chlało to 15-16L LPG w mieście.
Postanowiłem że następny silniczek musi być oszczędniejszy. Na "powerze" mi już nie zależy bo "wyszalałem" się w Nubirze. Zależało mi na silniku który nie lubi pić oleju , tanim w naprawie , bezawaryjnym , sprawdzonym i długowiecznym i tutaj sprawdzona jednostka TU5JP jest tym co chciałem.
Moc może i mała , ale silnik i tam mnie mocno zdziwił. Oczekiwałem żółwia , ale tragedii nie ma. Do tego dobra instalcja sekwencyjna (z wyżej półki) i naprawdę nieźle jedzie ...
Postanowiłem że następny silniczek musi być oszczędniejszy. Na "powerze" mi już nie zależy bo "wyszalałem" się w Nubirze. Zależało mi na silniku który nie lubi pić oleju , tanim w naprawie , bezawaryjnym , sprawdzonym i długowiecznym i tutaj sprawdzona jednostka TU5JP jest tym co chciałem.
Moc może i mała , ale silnik i tam mnie mocno zdziwił. Oczekiwałem żółwia , ale tragedii nie ma. Do tego dobra instalcja sekwencyjna (z wyżej półki) i naprawdę nieźle jedzie ...
Zobacz podobne auta w społeczności
Najnowsze blogi
Dodano: 1 dzień temu, przez giernal
Kończąc w optymistycznym tonie ostatni wpis pochwaliłem zarówno stan techniczny samochodu, jak i umiejętności żony w prowadzeniu pojazdów. Życie niestety szybko ostudziło moje pozytywne ...
9
komentarzy
Dodano: 4 dni temu, przez Egontar
Możliwe mody w DS-5, z tych które chciałbym mieć u siebie. Oczywiście sam pewnie nie brałbym się za przeróbki, tylko kto to robi w Polsce? Poza tym gdzie to wszystko kupić, bo zdolnych ...
19
komentarzy
Dodano: 5 dni temu, przez powerTGS440
PACJENT:
MAN TGS 2011 rok
moc fabryczna: 440PS
moment: 2300NM
turbina: HOLSET
wersja: fabryczny pod ADR
przekładnia : AsTronic (automat) 12-GEARBOX
norma spalin : EURO5 (bez AdBlue)
norma ...
6
komentarzy
Marki społeczności
Aktualnie online
Szukaj znajomych