Tutaj jesteś: Samochód







Prześlij sugestię
Citroen C5
  • Kupione używane w 2014
  • Auto obejrzano 1792 razy
  • Online od 9 lat, 9 miesięcy i 7 dni
  • Auto polubiono 78 razy
Marka:
Citroen
Model:
C5
Generacja:
II
Nadwozie:
Hatchback
Silnik:
1.8i 16V
Moc silnika:
125 KM
Przebieg:
133 702 km
Rocznik:
2007
Auto z polskiego salonu. Tylko jedna właścicielka. Przebieg prawdziwy w 300%. Nieźle wyposażony. Silnik jak na polskie warunki zupełności wystarczy.

12 lipca 2015 roku - 10 000 kilometrów - średnie spalanie z komputera 8.3 L/100
więcej »
Blog auta (2)
Dodano: 9 lat temu, przez Laasi
Witam W dniu dzisiejszym nastąpiła zmiana opon na letnie. Zimówki firmy Sailun spisywały się dobrze - pewne prowadzenie. Minusem może być zwiększona głośność między 90 a 100 km/h. ...
8 komentarzy
Dodano: 9 lat temu, przez Laasi
Witam Chociaż autko było zakupione z pewnego źródła to i tak trzeba było dokonać podstawowych wymian: - kompletny rozrząd - 2 łączniki stabilizatora - olej z filtrami - olej ...
13 komentarzy
Galerie pojazdu (1)
Filmy pojazdu (0)
Kierowca nie dodał jeszcze filmów do tego auta
Zainteresowani autem (0)
Dodaj do obserwowanych

Dodaj do Kiedyś kupię - aby otrzymać automatyczne powiadomionie gdy właściciel wystawi go na sprzedaż.

Właściciel
CSW
Wcześniej jeździł: Citroen C3, Citroen ZX "Karawanik"
Komentarze (19)
Dodano: 8 lat temu
super wygodniak Pozdrawiam szerokości MK
Dodano: 8 lat temu
Autko "warte grzechu"?!
;)
POZDRAWIAM
P.S. Szkoda że nie ma jakiegoś szerszego opisu
Dodano: 9 lat temu
Warto było [up]
Dodano: 9 lat temu
Do Egontar: Staram się iść z duchem czasu:) Coś w tym jest, że jak przejedziesz się hydro to już za bardzo nie chcesz innego.
Dodano: 9 lat temu
Przywiązanie zostało począwszy od Karawanika, którego znam bo widziałem! Ale C5-tka to zupełnie co innego. Gratuluję! [up]
Dodano: 9 lat temu
Do Laasi: W C5 Mk2 popularny jest 2.0 HDI bez FAP, ale nie żebym był fanem "czarnego" paliwa. Wolę benzynę, choć sądząc po obrazkach na drogach, jestem w mniejszości :)
Dodano: 9 lat temu
Ładny bardzo
Dodano: 9 lat temu
Do Laasi: Oby nic ;-
Dodano: 9 lat temu
Do Sroqraf: Dziękować. To auto rodziców a oni nie jeżdżą tyle by diesel się opłacał. Moja C5 jest ok ale to starszy diselek i takiego to bym kupił.Nie przekonuje mnie drogie wtryski, dwumasa czy Fap. Jeżeli będę zmieniał auto na coś nowszego to pewnie też kupie benzynę.
Dodano: 9 lat temu
Do MarcinGP: Na C5 narzekać nie mogę. Co do sprzęgła to zobaczymy co będzie:)
Dodano: 9 lat temu
Do Laasi: aa i jeszcze jedno. Dlaczego nie hdi? "taki się trafił" czy doświadczenie?
Dodano: 9 lat temu
Do MV-6: Zgadzam się co do mocy :) 136 to też nieco mało, ale tragedii nie ma. A w kwestii sprzęgła, w C5 raczej nie padnie "nagle". Telepanie budą przy ruszaniu to pierwsza oznaka, potem łożysko oporowe, które "drapie" po wciśnięciu sprzęgła...wystarczyło 400km trasy by przejść z trybu "silence" do "nie każ wciskać sprzęgła" :) ehh przerabiałem :)
Dodano: 9 lat temu
Fajne auto. Chętnie bym się przesiadł, ale nie do 1.8 :) Są sytuacje w których 2.0 się siłuje, więc 1,8 nie może wystarczać, ale ale.. początkowo mówiłem tak samo :) Temu kto jeździł C5 trudno znaleźć godny zamiennik (w podobnych pieniądzach) :) Auto ma wiele smaczków, które naprawdę cieszą. Winszuję
Dodano: 9 lat temu
Do Laasi: No fakt, przebieg fajny, do tego udokumentowany ale tak jak Marcin pisze, sprawdź to sprzęgło skoro to po kobiecie. Kiedyś miałem auto po kobiecie i się nieco w trasie zdziwiłem gdy nagle się skończyło.
Dodano: 9 lat temu
Do Laasi: No proszę, kolejna "cytryna" [up] aż tak Ci przypadły do gustu? Widzę, że od pierwszego właściciela, a raczej właścicielki, no i skoro to była "ona" to sprawdziłbym stan sprzęgła żeby się nie zdziwić gdzieś w trasie ;-)
Dodano: 9 lat temu
Do MV-6: Zgadzam się z Tobą, więcej znaczy lepiej ale taki się znalazł model także grzech było nie brać.
Dodano: 9 lat temu
Do Laasi: Nikt nie każe Ci "sportować" ale żeby bezpiecznie, szybko i bezstresowo ominąć czy coś tam wyprzedzić to mocy nigdy za wiele. Redukowanie biegów, podnoszenie obrotów zawsze urywa kila cennych sekund. Jak na mój gust 150 KM do takiej sporej budy to konieczne minimum.
Dodano: 9 lat temu
Do MV-6: To zależy od kierowcy. Jak chcesz wyprzedzać to trzeba zredukować i wejść na obroty. Jak lecisz 100 i chcesz przyspieszyć to nie ma problemu. To jest auto do eleganckiej przejażdżki a nie do sportu:).
Dodano: 9 lat temu
Nie za skromny zaprzęg pod maską ??
Zobacz podobne auta w społeczności
Najnowsze blogi
Dodano: 2 dni temu, przez JacK
i 1/5 wygłuszenia maski wyjedzona a w zasadzie posiekana na kawałki. Przed dłuższym wyjazdem mam zasadę popatrzeć pod maskę sprawdzić olej, dolać płynu do spryskiwaczy itp. A tam widzę ...
12 komentarzy
Dodano: 4 dni temu, przez giernal
Kończąc w optymistycznym tonie ostatni wpis pochwaliłem zarówno stan techniczny samochodu, jak i umiejętności żony w prowadzeniu pojazdów. Życie niestety szybko ostudziło moje pozytywne ...
15 komentarzy
Dodano: 7 dni temu, przez Egontar
Możliwe mody w DS-5, z tych które chciałbym mieć u siebie. Oczywiście sam pewnie nie brałbym się za przeróbki, tylko kto to robi w Polsce? Poza tym gdzie to wszystko kupić, bo zdolnych ...
33 komentarze
Marki społeczności
Aktualnie online
Szukaj znajomych
Login:
Miejscowość:
Województwo:
Opony letnie w oponeo.pl