Tutaj jesteś: Społeczność » Marki » Chevrolet » Blogi Chevrolet

Społeczność Chevrolet
Blogi - Chevrolet (159)
Dodano: 12 lat temu, przez benny86
Za szybko ten czas leci,jutro miną 2 lata od kiedy Niepozorny wyjechał z salonu. Właśnie z tej okazji udałem się na przegląd do "mojego" ASO celem zweryfikowania stanu technicznego i wymiany czysto eksploatacyjnych rzeczy. Cóż tu dużo mówić, olej wraz z filtrem, świecie zapłonowe, filtr powietrza, filtr przeciwpyłkowy poszły do wymiany, zgodnie z zaleceniami producenta przy tym przeglądzie i w tym modelu. Jakiś zcas temu pytałem Was czy można wlać olej z poprzedniego ...
Dodano: 12 lat temu, przez AVEO-14-SEDAN
Witam serdecznie, kilka dni temu minela okragla rocznica. Pierwsze 10000km. Po pierwszym miesiacu od wyjazdu z salonu w listopadzie 2010 zaczelo cos trzeszczec z tylu auta i nikt nie wie co to jest. Latem usterka minela, ale teraz znwu sie pojawia od czasu do czasu. Serwis proponuje zostawic auto na kilka dni ale ja wole poczekac na razie. Poza tym zszedl lakier i pojawil sie rdzawy kolor w okolicach bagaznika. Musze sie wybrac do Gdanska do firmowej blacharni, ale z tym tez poczekam bo 6 lat ...
Dodano: 12 lat temu, przez huri_khan
Większość użytkowników pochwaliła się przełożeniem opon więc i ja się pochwalę. Letnie alu felgi z oponami 215/50/17 zmieniłem na stalowe i opony 205/60/16 A jako ze pogoda dopisuje to postanowiłem wymyć letnie alufelgi. Użyłem do tego środka ATACK do felg firmy Autoland i jestem bardzo zadowolony z efektów jego działania więc go polecam. Na stalowe felgi nie zakładam kołpaków bo lepiej wg mnie wygląda bez.
Dodano: 12 lat temu, przez benny86
Po poprzednim przeglądzie zostało mi 1,5litra oleju - 0,5litra z 4litrowej bańki i 1litrowe, nieotwarte opakowanie. Kolejny przegląd dopiero w pierwszej połowie grudnia, ale powoli robię rozeznanie co by można kupić we własnym zakresie i tutaj wynikła sprawa. Czy można ze sobą mieszać oleje tego samego producenta,tej samej klasy jakościowej i lepkościowej(konkretnie Castrol Edge 0W30), ale z różnymi datami produkcji? Generalnie i teoretycznie widzę 3 warianty: ...
Jakiś czas temu zauważyłem na oparciu fotela kierowcy pękąjący szew na tapicerce. Jakoś długo zeszło zanim dotarłem do ASO, dużo dalszych wyjazdów miałem w sierpniu i na początku września, ale postępujące rozpruwanie tapicerki już mnie wkurzało. Dzisiaj zawitałem do ASO Opel/Chevrolet Fijałkowski w Rybniku. Pracownik serwisu gdy tylko usłyszał tapicerka, spytał czy auto z drugiej połowy 2009 roku. Jak się okazało znają problem, zawinił poddostawca tapicerki. W ...
Dodano: 12 lat temu, przez Adam_Aveo
Przemijający czas w moim przypadku najlepiej zauważam po mijających kilometrach na liczniku mojego Aveo. Autko zrobiło już prawie 20 tyś. km, przyszedł zatem czas na kolejne podsumowanie. Podsumowanie tym ciekawsze, iż w trakcje tych 11 miesiącach wspólnej przygody odbyliśmy jedną dłuższą podróż. Ale po kolei. Jak sami widzicie auto nie ma jeszcze roku, a przejechało blisko 20 tysięcy, co uznać można za wynik przyzwoity. Awarii jak dotychczas żadnych. Aveo przeszło ...
Dodano: 12 lat temu, przez huri_khan
Kolejna porcja wakacyjnych wypraw na Dolnym Śląsku W poprzednim opisałem wycieczkę do Międzylesia i Międzyrzecza, teraz przyszedł czas na relację z Ząbkowic, Paczkowa i Czeskiego Javornika. Podczas poprzedniej wycieczki zauważyliśmy w Ząbkowicach Krzywą wieżę i postanowiliśmy zwiedzić miasto. Wyruszyliśmy z Oławy drogą 395 w kierunku Strzelina, następnie w miejscowości Biały Kościół skręciliśmy w lokalną drogę prowadzącą przez Ciepłowody, Bobolice ...
Dodano: 12 lat temu, przez benny86
Czasami tak się dzieje, że "prawdziwy" urlop jest niczym duch w starym zamczysku - każdy chciałby go ujrzeć, ale nikt nie zaznał tej przyjemności ;) Wtedy pozostają wypady stricte weekendowe, ja w ubiegły weekend obrałem jako cel Korbielów w Beskidzie Żywieckim, nieopadal granicy polsko-słowackiej. Miejscowości typu Ustroń, Brenna, Wisła czy też Szczyrk w Beskidzie Śląskim zwyczajnie mi się znudziły po wielokrotnym ich zwiedzaniu, jak również moim zdaniem są ...
Dodano: 12 lat temu, przez huri_khan
W ubiegłym tygodniu przy okazji urlopu postanowiliśmy z rodziną zobaczyć atrakcje i okolice Dolnego Śląska. W zeszłym roku zwiedziliśmy okolice Osówki i Kowar. Naszą bazą wypadową była niewielka wioska koło Oławy, gdzie nocowaliśmy u rodziny. Trasa Bytom – Oława jeszcze darmową A4 nie stanowiła żadnego problemu. W sobotę rano nie było wielkiego ruchu na tej trasie więc w około 1,5 godziny byliśmy na miejscu i to nie ma się co rozpisywać. ...
Dodano: 13 lat temu, przez 416Si
Gdyby nie to ze silnik dostosowany jest do gazu mocno bym się rozczarował jego żarłocznością. Puki co pali tyle co mój Rav z dwa razy większą pojemnością/mocą :[
Chevrolet - modele
Dodano: 4 dni temu, przez darek-k
wycena z ubezpieczalni naprawa przewyższa wartość auta moja decyzja auto odkupuje po cenie rynkowej z przed uszkodzenia ubepieczyciel