Tutaj jesteś: Społeczność » Blogi » Blog auta Renault Express Rapid F40 "Niuniek" » Znów na trasie







Prześlij sugestię
Wpis w blogu auta Renault Express
Dodano: 12 lat temu
Blog odwiedzono 1321 razy
Data wydarzenia: 14.09.2011
Znów na trasie
Kategoria: awaria
Miałem nadzieję na szybką naprawę, niestety akcja rozpoczęta 29 czerwca została zakończona 13 września.

Na początek stwierdzę, że nie opłaca się kupować głowic przez allegro, trafienie dobrej sztuki lub uczciwego sprzedawcy graniczy z cudem. Miałem szczęście i sprzedawca zwrócił pieniądze za głowicę która nie nadawała się do niczego.

Można by się śmiać z tego, ze tyle pieniędzy wpakowałem w stary samochód, można było kupić już coś innego za te pieniądze lecz mimo wszystko powrócił uśmiech w momencie gdy to brzydactwo odpaliło i pracowało równo.

Lepiej nie będę się rozpisywał na temat mojego samopoczucia a napiszę coś bardziej konkretnego.

Moje magiczne pudełko pierwszy raz poskładałem pod koniec lipca, głowicę naprawiano w warsztacie, który się w tego typu pracach specjalizuje, naprawa obejmowała szlif gniazd zaworów, zaworów, wymiana gniazd, wymiana kieliszków, wymiana komór spalania, napawanie głowicy oraz planowanie głowicy. Wszystkie czynności były konieczne.

Po odebraniu głowicy zakupiłem nową uszczelkę pod głowicę no i autko pochodziło bardzo nierówno około dziesięciu minut i silnik stanął jak wryty uszkadzając koło zębate rozrządu oraz trzy zawory wydechowe, do dnia dzisiejszego nie wiadomo co było przyczyną tej „katastrofy” i szczerze mówiąc już przestaje mnie to interesować, za każdym razem słyszę inne komentarze od źle założonego paska po luzy na cylindrach.

Ludzie w warsztacie od głowic byli tak samo zadowoleni z awarii jak ja, z nim próbowaliśmy ustalić co się stało i doszliśmy do wniosku, że to jedna z tych spraw których nie potrafimy wyjaśnić.

Drugi raz głowicę odbierałem pod koniec sierpnia ale ze względu na inne sprawy nie miałem czasu podjąć się naprawy.

W końcu wczoraj, z małymi problemami (kupiłem oryginalną uszczelkę pod głowicę) udało mi się z pomocą znajomego uruchomić to małe białe pudełko.

Dzisiaj robiłem jazdy testowe oraz wkładałem graty do autka, silnik pracuje tak jak chciałem by pracował a autko staje się podstawą do trzymania go jak najdłużej.
Dodano: 12 lat temu
Do luckyboy: Nie w warsztacie tylko ja sam, no nie całkiem sam ale we własnym garażu
Dodano: 12 lat temu
Nieźle załatwili Ci auto w warsztacie :D
Dodano: 12 lat temu
Do tabur: Oj dobrze, nawet nie myślałem, że aż tyle rzeczy pasuje do małej Reni.
Dodano: 12 lat temu
Dobrze, że po tak długim czasie wszystko wróciło do normy!
Dodano: 12 lat temu
Do pafka: Ile kosztowało jest wpisane w dzienniku, tak więc zawieszenie sprawne, silnik sprawny czas na blacharkę i lakier Czerwona Alfa ;)
Dodano: 12 lat temu
Do FranzMaurer: Test na cierpliwość to był bardzo ciekawy
Dodano: 12 lat temu
Do lysy1233: Możesz potrenować na cudzym ;)
Dodano: 12 lat temu
teraz będzie śmigać :)
Dodano: 12 lat temu
Aż się boję pytać ile to Cię kosztowało...
Oby to był już koniec problemów :-)
Dodano: 12 lat temu
Wytrwałość i cierpliwość wynagrodzona :).
Dodano: 12 lat temu
Mam nadzieję, że nidgy nie będę musiał oglądać czegoś takiego wyjętego z mojego auta...
Najnowsze blogi
Dodano: 1 dzień temu, przez giernal
Kończąc w optymistycznym tonie ostatni wpis pochwaliłem zarówno stan techniczny samochodu, jak i umiejętności żony w prowadzeniu pojazdów. Życie niestety szybko ostudziło moje pozytywne ...
7 komentarzy
Dodano: 3 dni temu, przez Egontar
Możliwe mody w DS-5, z tych które chciałbym mieć u siebie. Oczywiście sam pewnie nie brałbym się za przeróbki, tylko kto to robi w Polsce? Poza tym gdzie to wszystko kupić, bo zdolnych ...
16 komentarzy
Dodano: 5 dni temu, przez powerTGS440
PACJENT: MAN TGS 2011 rok moc fabryczna: 440PS moment: 2300NM turbina: HOLSET wersja: fabryczny pod ADR przekładnia : AsTronic (automat) 12-GEARBOX norma spalin : EURO5 (bez AdBlue) norma ...
6 komentarzy
Marki społeczności
Szukaj znajomych
Login:
Miejscowość:
Województwo:
Opony letnie w oponeo.pl