Tutaj jesteś: Społeczność » Blogi » Blog kierowcy MaArek77 » Przedpremierowy pokaz VIP Jaguara E-Pace w Hamburgu







Prześlij sugestię
Wpis w blogu użytkownika MaArek77
Dodano: 6 lat temu
Blog odwiedzono 1043 razy
Data wydarzenia: 10.12.2017
Przedpremierowy pokaz VIP Jaguara E-Pace w Hamburgu
Kategoria: spotkanie
Moje starania odniosły sukces. Dwukrotnie wysłanie zgłoszenia mailowego do Jaguar Deutschland spowodowało że pomimo wcześniejszej informacji że brak już miejsc na event mieszczący około 200 osób dzień przed wydarzeniem dostałem informacje mailowa ze jestem zaproszony z osobą towarzyszącą.
Tak się składa że Jaguar E-Pace to auto którym jestem osobiście zainteresowany, na podobną premierę jakiejś tam toyoty czy opla raczej bym się nie pofatygował.
Impreza pod ciekawie nazwanym szyldem „SetThePace” to kilka eventów w największych miastach Niemiec które odbywają się co kilka dni na początku grudnia. Hamburg zaplanowany był na środę 6 grudnia czyli „Mikołajki”
Smaczkowi dodaje fakt że był to wieczór dla wybranej, zamkniętej grupy osób, niekoniecznie klientów firmy Jaguar. Aby się tam dostać trzeba było uważnie śledzić internetowa stronę Jaguara w Niemczech bo tylko osoby szukające informacji o nowym modelu miały szanse dowiedzieć się o tym evencie. Czyli trafił mi się niezły mikołajkowy prezent.

Impreza odbyła się w klubie Edelfettwerk. Przy wejściu należało pokazać otrzymaną wiadomość mailową i sprawdzano czy dana osoba jest na liście. Dostałem identyfikator z okolicznościową smyczą, swoje rzeczy zostawiliśmy w szatni a na rękę dostałem opaskę aby w razie opuszczenia lokalu móc wrócić spokojnie na pokaz.

Przykryte auto czekało na odsłonę. Po bokach sali rozmieszczono dwa telewizory na których można było obejrzeć materiały związane z autem. Na wielkim ekranie każdy chętny mógł stworzyć własną konfigurację auta. Pomagały w tym wzorniki dostępne obok. Metalowe makiety polakierowane na wszystkie dostępne w E-pace kolory oraz porozmieszczane zgodnie z dostępnymi wersjami próbki skórzanych tapicerek w różnych kolorach.
Przed oczekiwaniem na odsłonę auta w barze serwowane wszelkiego rodzaju napoje zarówno bezalkoholowe jak i alkoholowe. Atmosferę uprzyjemniał pokaz świateł i set DJ’ski w wykonaniu Fransa Zimmera z Alle Farben czyli osoby promującej Jaguara E-Pace w Niemczech.
Ok godziny 19-ej oczom wszystkich ukazał się Jaguar E-pace w premierowej wersji „First Edition” w kłującym oczy czerwonym kolorze i na 20 calowych alufelgach”. Oczywiście z przodu i z tyłu światła w pełnej technologii LED.

Przedstawiciel lokalnego dealera zaprezentował krótko nowy model, później pracownicy dwóch Hamburskich salonów Jaguara byli do dyspozycji gości którzy chętnie rozmawiali o nowym modelu.Jak przystało na markę premium serwowano poczęstunek z zamówionego Cateringu. Były rybki w sosie koperkowym, lasagnie i wieprzowina z warzywami.
Ja byłem ciekawy jak wygląda taki event ale przyznaje ze główna atrakcja nie było dla mnie ani jedzenie ani piękne Panie które je roznosiły. Jednak sporo osób wdało się w konwersacje i przebywało przy małych porozmieszczanych z boku stolikach. Gdy nasycili swój apetyt dopiero po godzinie zajęli się oglądaniem auta.

Gwiazda wieczoru była dobrze oświetlona i przyznam ze doznałem lekkiego szoku. Po godzinie przyglądania się z różnych stron byłem wprost oczarowany. Owszem filary zasłaniały samochód i o zrobieniu dobrych zdjęć w natłoku oglądających można było zapomnieć. Także mocne światła powodowały ze na fotografiach samochód wydawał się być koloru pomarańczowego.
Zdjęcia i filmy dostępne od dawna w sieci niestety nie oddają pełnego obrazu. Bo może na nich Jaguar wydawał się zbyt ciężki, tył zbyt obły, auto niby krótkie, czasami odnosiło się wrażenie że taki ”Bączek” jak Audi Q3 bez proporcji. Tylne światła zbyt wąskie, atrapa z przodu zbyt wielka.
Nic z tych rzeczy. Samochód jest proporcjonalny, długi, owszem jest obły ale bryła nadwozia i przetłoczenia to najlepsza brytyjska szkoła designu. Niczym ręką włoskiego krawca skrojono płynną i dynamiczną linią która zachowała wszystkie cechy Jaguara. Jest dynamiczna i płynna, rozpoznawalna ale przede wszystkim nie tak surowa jak ma to miejsce w przypadku nowych modeli Volvo. Klasyka i elegancja w najlepszym wydaniu. To tak różne od linii znanej z audi czy BMW która ostatnio niestety mnie nie urzeka.
Także wnętrze to przede wszystkim brak okropnego wystającego tabletu jako szczytu niesmaku stylistycznego. Ekran który ma 10 cali i jest podłużny, wbudowany jest w konsolę, której elementem dominującym są wielkie pokrętła klimatyzacji. Przyznam ze nieco ordynarne ale wyświetlane w nich cyfry są czytelne i widoczne.
Sam ekran multimediów jest czytelny, ma świetną grafikę a poszczególne opcje wyboru „media” radio, nawigacja i przycisk „Home” są łatwo dostępne z pozycji menu startowego. Można je samemu konfigurować. Konsola jest pozbawiona ozdobników typu drewno czy lakier fortepianowy, sama deska rozdzielcza nieco przytłacza ale jest obszyta skóra. Klimat trochę przypomina sportowe auto, może BMW sprzed lat.

Miejsca jest dostatecznie dużo zarówno z przodu jak i z tyłu, wsiada się wygodnie. Same drzwi są ciężkie i zamykają się z odpowiednim dźwiękiem i dostojnością. Ich wykonanie bardzo mi się podoba, zarówno spasowanie jak i użyte materiały oraz stylistyka. Klamki podświetlone niebieskimi diodami LED. Schowek przed pasażerem wyłożony welurem, jednak w kieszeniach drzwi poskąpiono dywanów.
Fotele bardzo wygodne, sterowane elektrycznie, gdy ustawie jak lubię wysoko to wysiadając uderzam w przedni słupek głowa co jest wada w większości SUV-ów. Skóra czarna (są i popielate, brązowe czy niebieskie) niestety dyskusyjnej przytulności, wnętrze dość czarne, podsufitka z wysokiej jakości ciemnoszarej alcantary.

Minusem jest widoczność, do tyłu przez wąską szybę nie widzimy nic ale czujniki parkowania i kamera 360 stopni załatwiają sprawę. Maska podnosi się na teleskopach. Bagażnik ma podobno 557 litrów, prezentowana wersja z kołem dojazdowym podobno 488 plus podwójna podłoga. Na oko tak dużo nie było ale podobnie jak u konkurencji.
Po rozmowie z dealerem dowiedziałem się że samochody prezentacyjne i testowe pojawia się u Niemieckich dealerów do 20 stycznia 2018 roku. Na pewno nie obejdzie się z konkretnego testowania przeze mnie auta z najmocniejszym 240 konnym dieslem pod maską. Ale na to najlepszy czas jest wiosna i latem więc się nie spieszy.

O silnikach i wyposażeniu nie ma co się rozpisywać, wszystko co trzeba z wyposażenia możliwego dla tej klasy aut może być na pokładzie. Ceny auta są podobne jak u konkurencji czyli BMW X1 czy Volvo XC40. Wszystkie dane są dostępne w internecie.
Wysoka cena jest wada jak również nieco spora masa auta ok 1800-1950 kg zależnie od wersji. Ale to normalne w klasie premium. Aby dostojnie i stabilnie poruszać się masa musi być. Dlatego tutaj 180 koni nie daje takich osiągów jak powinno, bliżej do osiągami do auta które koni ma tylko 150.


Podsumowując to najpiękniejszy SUV czy kompaktowy Crossover, w przedziale do 4,5 metra. Moja kobieta już zaznaczyła że chyba to auto i tylko to ma szanse zagościć kiedyś w moim garażu. Bo wiem że kupię coś podwyższanego i w klasie premium. Nie widziałem jeszcze Volvo XC40 ale pierwsze wrażenie po obejrzeniu „kotka” powala.
Firma jest wielka, mniej popularna niż volvo ale najważniejsze jest jak wygląda auto a w wypadku E-Pace’a to strzał w dziesiątkę. Po prostu auto mnie powala i nie jest to tylko chwilowe zauroczenie. Zbyt długo się napatrzyłem aby odnieść mylne wrażenie.

Co do samego Eventu to można mieć zastrzeżenia że był tylko jeden samochód i to czerwony. Tak jak w Polsce nie było to zrobione z takim rozmachem jak mogło. Chociaż z drugiej strony dowiedziałem się tego czego chciałem a auto obejrzałem dość dokładnie. Nikt się nie rozpychał i kolejek nie było. Spokojnie każdy miał okazję posiedzieć kilka chwil w nowym modelu. Sam wsiadałem i do przodu i do tyłu kilka razy. Oprawa wieczoru całkiem przyjemna, serwowany poczęstunek na poziomie i smaczny. Po dwóch godzinach opuściliśmy klub z przeświadczeniem miło spędzonego czasu. I z wrażeniem że trzeba będzie zacząć oszczędzać pieniążki i bliżej zapoznać się z bohaterem tego wieczoru czyli Jaguarem E-pace.
Dodano: 6 lat temu
Pierwszy używany kotek pojawil sie na mobile.de

Sa oferty nowych ale ten jest z 12/2017 i ma juz przebieg. Sa real foto a nie z prospektu

http://tiny.pl/g4gkn

Dostepny od reki a nie jak inne od 20 stycznia 2018
Dodano: 6 lat temu
Do MaArek77: Ciekawe jak długo taka sytuacja się utrzyma. Na razie nie mogą za bardzo kombinować, bo blokują ich unijne regulacje, cła itp. Pytanie co będzie po tzw. "brexicie"
Dodano: 6 lat temu
Do MarcinGP: Przesadzasz. Volvo tez jest chińskie skoro Jaguar Hinduski ?
Lepiej miec za idola Jaguara niz Toyote.
Zreszta skoro Niemcy przesadzaja z wystajacymi tabletami musza isc w odstawke.
Swoja droga sytuacja ta pojazuje ze dzieki nowemu wlascicielowi zarowno Volvo jak i Jaguar rozwineły sie nie tracac na jakosci i tozsamosci marki
Dodano: 6 lat temu
Do MaArek77: TaTa Motors jest Twoim nowym idolem? Nie wierzę [totalszok]

Nie mów mi, że lubisz nową odsłonę Hindustan Ambassador:

https://pl.wikipedia.org/wiki/Hindustan_Ambassador

Obecnie znaną jako: "Jaguar" [rotfl]

Chcesz zostać taxi'ówkarzem w krajach "trzeciego świata"? ;-)

Niedługo będą je robić z przetopionych puszek po żarciu indyjskim gdy wyjdą z UE i nie będą na nich wisieć debilne - unijne regulacje,
Dodano: 6 lat temu
Do MarcinGP:
[papa]
Dodano: 6 lat temu
Chłopaki nie szaleć mi tutaj !

Dobra wiadomosc lecz pewnie niewielu interesuje.
Ten piękny kompaktowy kotek ze szlacheckim rodowodem powinien fizycznie pojawic sie w Polskich salonach zaraz po Świętach a jeszcze przed Sylwestrem. To wiem po rozmowie z jednym z dealerów.
Mało prawdopodobne abym mial czas złożyc wizytę i oddac mu pokłon.

Szaleje za nim.
O ile stan ten utrzyma sie po 2 wizytach w salonie i 2 jazdach próbnych jestem stracony...
Dodano: 6 lat temu
Do mucko1: [rotfl]
Dodano: 6 lat temu
Do glotox: zawsze wydawało mi sie,ze łatwiej wsiada-wysiada sie do SUVa niz do niskiego auta, gdzie trzeba sie łamać w 7 zeby wysiąść-wsiąść ale z drugiej strony jak ktos jest „niskopodwoziowy” to lepiej mu do niskopodwoziowego auta wsiadać :) ;)
Dodano: 6 lat temu
Do Ultrasound: Może nie, ale wygoda ważniejsza. ;)
Dodano: 6 lat temu
Do glotox: „niestety żonie jest ciężko wchodzić na tylne siedzenie” - żonka musi słusznych gabarytów ;)
Dodano: 6 lat temu
Do MarcinGP:
Ja w okresie też bym raczej nie chciał. [rotfl]
Alfa jest fajna
Dodano: 6 lat temu
Do mucko1: Jaguara raczej nie ale AR Stelvio to bym przytulił ale na pewno nie jako jedyne auto. Nie zniósłbym jazdy SUV'em na co dzień lub w dłuższym okresie czasu.
Dodano: 6 lat temu
Do MarcinGP:
Marcin, nie podniecaj się, to auto nie dla Ciebie No chyba, że Cię kręci taka jazda?
http://auto.dziennik.pl/premiery/artykuly/554126,jaguar-e-pace-suv-silnik-cena-naped-wyposazenie-wideo-bmw-x2-audi-q4.html?gclid=EAIaIQobChMI0eOH_faG2AIVFpSyCh0sCQmSEAAYAiAAEgKiqPD_BwE

Koniec świata "Jagular" z też dieslem. :)
Dodano: 6 lat temu
Do MaArek77: O tak! Racja [up]
Dodano: 6 lat temu
Do MarcinGP: wiem ze kolega SUV-a nie kupi. Prywatnie predzej jakues Coupe z wolnossacym silnikiem
Dodano: 6 lat temu
Do MaArek77: No to ja muszę poczekać 5-7 lat minimum ;-)
Dodano: 6 lat temu
Do povagowany:
Dodano: 6 lat temu
Do MaArek77: Sensownie kosztuje Dacia :)
Dodano: 6 lat temu
Do MarcinGP: Ceny w Polsce i w Niemczech juz sa.
Chyba podobnie do Alfy Stelvio. Te 200-220 tys trzeba położyc za mocna benzyne i diesla z dobrym wyposazeniem.
Dużo ale 2-3 latek bedzie juz kosztował sensowna kase
Dodano: 6 lat temu
Do glotox:
Albo zawlec za włosy
Dodano: 6 lat temu
Do mucko1: Można z rozbiegu wskakiwać. ;)
Dodano: 6 lat temu
Do povagowany: Pani Prezes jeździ z tyłu. A tak na poważnie, jest to dość wysoki samochód. Komfort jazdy nie podlega dyskusji, ale po co robić sobie problemy jak można limuzynę.
Dodano: 6 lat temu
Do MarcinGP:
O, to dobra wiadomość
Dodano: 6 lat temu
Do mucko1: I od nowego sezonu wraca do ścigania się w F1 :-)
Dodano: 6 lat temu
Do glotox:
Kurczę muszę pamiętać żeby nie kupić za wysokiego łóżka.
Dodano: 6 lat temu
Do MarcinGP:
No co ty, Alfa o wiele ładniejsza.
Dodano: 6 lat temu
Do damian88max:
Zdecydowanie ładniejsza, a to, to jakieś pokurcze - tylko tył mi się jako tako podoba.
Jednak jak bym miał do wyboru VW Golfa a tego, to bym się chwili nie zastanawiał - tylko brał
Dodano: 6 lat temu
Do MaArek77: Ciekawe jak będzie różnica w cenie między nim, a Alfą...
Dodano: 6 lat temu
Do glotox: To wpuść żonę do przodu :)
Dodano: 6 lat temu
Do MarcinGP: No wielki nie jest. 4.4 metra. Mniejszy od Audi Q5 i Volvo XC60.
Ale w/w mnie przytlaczaja. Zle sie czuje w tak duzych autach.
Za to wiekszy od Mokki i T-roca.
Taki w sam raz. Złoty srodek.
Taki pojemniejszy i wyzszy kompakt. A kompakt to ciasnota nie jest.
Najnowsze blogi
Dodano: 1 dzień temu, przez Egontar
Możliwe mody w DS-5, z tych które chciałbym mieć u siebie. Oczywiście sam pewnie nie brałbym się za przeróbki, tylko kto to robi w Polsce? Poza tym gdzie to wszystko kupić, bo zdolnych ...
9 komentarzy
Dodano: 2 dni temu, przez powerTGS440
PACJENT: MAN TGS 2011 rok moc fabryczna: 440PS moment: 2300NM turbina: HOLSET wersja: fabryczny pod ADR przekładnia : AsTronic (automat) 12-GEARBOX norma spalin : EURO5 (bez AdBlue) norma ...
6 komentarzy
Dodano: 5 dni temu, przez Qchar
Kiedy ustaliłem termin a batem wymiana był tylko kwestią czasu i tak w sobotę w samo południa wzięliśmy się roboty to znaczy brat bo ja pomagałem i fotki pstrykałem :) kto brata zna to wie ...
33 komentarze
Marki społeczności
Szukaj znajomych
Login:
Miejscowość:
Województwo:
Opony letnie w oponeo.pl