Wpis w blogu auta
BMW Seria 3
Dodano: 6 lat temu
Blog odwiedzono 826 razy
Data wydarzenia: 09.06.2017
Po pierwszym roku ...
Kategoria: obserwacja
W sumie to mógłbym powtórzyć to samo co napisałem przy wpisie przy 5500 km, ale trochę dodam nowych spostrzeżeń.
Ogólnie auto super, no ale co można powiedzieć po przesiadce z niższego segmentu
Ale do rzeczy.
Co do wykończenia to raczej już nie wybiorę opcji elementów plastikowych w wersji piano black - jeżeliby się chciało mieć je czyste to szmatka miałaby robotę przed każdym wyjazdem.
Z innych minusów - mógłbym się przyczepić, że w samochodzie klasy premium środkowy tunel mógłby nie trzeszczeć.
Najbardziej mi brakuje możnaby powiedzieć drobiazgu - w Trójce nie ma synchronizacji klimy pasażera ze stroną kierowcy - zawsze to miałem i teraz kręcenie dwoma pokrętłami jest trochę drażniące.
Kolejna rzecz, do której się już przyzwyczaiłem - podczas jazdy do przodu czujniki parkowania są zawsze wyłączone (automatycznie włączają się jak wrzuci się wsteczny) i jak chce się sprawdzić jadąc do przodu czy nie jest się zbyt blisko to trzeba je z łapki włączyć.
Można by powiedzieć, że samochód ma za mało mocy jak na swoją masę, ale całe szczęście z pomocą przychodzi zmiana trybu na Sport oraz przestawienie skrzyni także na tryb sportowy (zmienia się ilość biegów z 8 na 7). Charakterystyka pracy silnika diametralnie ulega zmianie.
Dodatkowym plusem trybu Sport jest wyłączenie funkcji Auto-stop, więc jak ktoś tego nie lubi można też w taki sposób go wyłączyć.
Co do wnętrza to pokrótce - w pełni spełniło moje oczekiwania - bardzo dużo miejsca, dzieciaki z tył mogą czuć się jak sporej limuzynie
A bagażnik - dostęp i pojemność w zupełności wystarczająca na długie wypady.
Długie trasy to nie problem - wyciszenie (nie licząc szumu powyżej 160 km/h - a w sumie to musiałby się przejechać ze znajomym, który ma Trójkę w sedanie czy jest ciszej) oraz komfort jazdy sprawia, że nie są męczące.
Początkowo obawiałem się, że brak podparcia lędźwiowego będzie mi doskwierał, ale okazało się, że sportowe fotele (pompowane boczki) w zupełności wystarczają.
Co do reszty - jak to roczny samochód - problemów brak
Najnowsze blogi
Dodano: 3 dni temu, przez JacK
i 1/5 wygłuszenia maski wyjedzona a w zasadzie posiekana na kawałki.
Przed dłuższym wyjazdem mam zasadę popatrzeć pod maskę sprawdzić olej, dolać płynu do spryskiwaczy itp.
A tam widzę ...
13
komentarzy
Dodano: 5 dni temu, przez giernal
Kończąc w optymistycznym tonie ostatni wpis pochwaliłem zarówno stan techniczny samochodu, jak i umiejętności żony w prowadzeniu pojazdów. Życie niestety szybko ostudziło moje pozytywne ...
16
komentarzy
Dodano: 7 dni temu, przez Egontar
Możliwe mody w DS-5, z tych które chciałbym mieć u siebie. Oczywiście sam pewnie nie brałbym się za przeróbki, tylko kto to robi w Polsce? Poza tym gdzie to wszystko kupić, bo zdolnych ...
34
komentarze
Marki społeczności
Aktualnie online
Szukaj znajomych
Trzeba zawsze jeździć na trybie sport.
A diesel i automat to nieporozumienie jak twierdzi wielu
Właśnie jeździłem takim BMW z automatem i nie umiałem wykrzesać z niego nic, bez trybu sport. Do tego to siedzenie na asfalcie i fotel z regulacja kierowcy jak kołyska a nie pełna podnoszoną.
Obrazu dopełnia tablet wystający obsługiwany pokrętłem.
I jasne aluminiowe panele które sa znacznie brzydsze niz czarny fortepian
Wolę moje GTD w manualu
Szkoda bo to dobre i zacne auto