Wpis w blogu auta
Ford Focus
Dodano: 11 lat temu
Blog odwiedzono 1901 razy
Data wydarzenia: 25.03.2013
Pierwszy tydzień z foką
Kategoria: inne
Na razie wymieniłem fabryczne radio na pionka którego woziłem w XG i dołożyłem światła dzienne w miejsce halogenów których nie miał bo drażniło mnie to ciągłe właczanie świateł. (Hyundai automatycznie włączał i wyłączał po przekręceniu kluczyka) Teraz zastanawiam się czy wsadzić CymBał radio czy komputer pokładowy no i muszę dołożyć lampkę oświetlenia tylnej kanapy bo ciemno jak w d.... a jak się wozi dzieciaka to światło potrzebne.
Ogólnie na razie jestem zadowolony i mam nadzieję że tak zostanie.
Po przesiadce z prawie 200KM trochę inaczej się jeździ ale za to tanioooo i chyba zawiecha foki bardziej mi pasuje, wreszcie czuję się jak w samochodzie a nie jak na łajbie
Jak poczuję brak kuni to zawsze jest Lincoln pod ręką
Ostatnia aktualizacja: 25.03.2013 13:21:38
Najnowsze blogi
Dodano: 5 dni temu, przez Egontar
Z wymianą filtra PP oraz porządkami po zimowymi w Jokerze wstrzymywał mnie nieszczelny układ klimatyzacji. Dlatego też zaraz po jego uszczelnieniu zabrałem się za porządki, a było co robić. ...
36
komentarzy
Dodano: 6 dni temu, przez jaremo
Zaszalałem i w listopadzie założyłem folie ppf na całe auto, minęło pół roku i autko wygląda jak nowe, sami oceńcie. Dodam że jest na kołach i felgach zimowych.
10
komentarzy
Dodano: 6 dni temu, przez darek-k
zdarzenie z dnia 8.05.2024
miejscowość Zawiercie
ul..
ford jadąc nie zauważył stojących zaparkowanych samochodów, w skutek czego uderzył w tył citroen c5 a citroen siłą domina uderzył ...
11
komentarzy
Marki społeczności
Aktualnie online
Szukaj znajomych
P.S. Skarbówka zawsze się czepia. Coś na ten temat wiem!
W Niemczech auta z tego samego rocznika sa zazwyczaj droższe średnio ok 600-1600 Euro.
Ale znajdzie sie idealny stan, serwisowa książka do końca, niemalowany, przebieg niski i nawet gwarancję na używane auto
Jako tani dupowóz wystarczy, dwa lata i pójdzie dalej
Tak myślałem o tym przebiegu i stwierdziłem tak samo że lepszy krajowy nie kręcony z 230kkm niż sprowadzony od dziadka z niemiec z 120kkm. Przeglądałem niemieckie strony i większość sprzedawanych pojazdów ma od 200 do 300 tyś a w Polsce większość 89-184 kkm
A poprzednie auto kolegi to był "pełen wypas".
Cena atrakcyjna bo silnik 1.4 no i 230 tysiaków to już "śmietana zjedzona" i w 3/4 auto zużyte. Jak katowany bo flotowy oby nie brał oleju.
Ale na co dzień dobra alternatywa.
Zapewne lepsza od wypasionych gratów po wypadkach od handlarzy, które i tak maja przejechane jeszcze więcej tylko są "po korekcji"
Bezproblemowej eksploatacji życzę.
Do Sajeks: Nie, nie wolałbym