Wpis w blogu auta
Cadillac DeVille
Dodano: 12 lat temu
Blog odwiedzono 2503 razy
Data wydarzenia: 05.08.2011
Europejskie światła?
Kategoria: inne
Ostatnia aktualizacja: 08.01.2016 11:25:22
Najnowsze blogi
Dodano: 6 dni temu, przez JacK
i 1/5 wygłuszenia maski wyjedzona a w zasadzie posiekana na kawałki.
Przed dłuższym wyjazdem mam zasadę popatrzeć pod maskę sprawdzić olej, dolać płynu do spryskiwaczy itp.
A tam widzę ...
15
komentarzy
Dodano: 8 dni temu, przez giernal
Kończąc w optymistycznym tonie ostatni wpis pochwaliłem zarówno stan techniczny samochodu, jak i umiejętności żony w prowadzeniu pojazdów. Życie niestety szybko ostudziło moje pozytywne ...
17
komentarzy
Dodano: 10 dni temu, przez Egontar
Możliwe mody w DS-5, z tych które chciałbym mieć u siebie. Oczywiście sam pewnie nie brałbym się za przeróbki, tylko kto to robi w Polsce? Poza tym gdzie to wszystko kupić, bo zdolnych ...
37
komentarzy
Marki społeczności
Aktualnie online
Szukaj znajomych
Jeżeli mamy być święci to takie auto nikt nigdy nie powinien dopuścić do ruchu drogowego w PL i tym samym powinno się ścigać diagnostę który wykonał pierwszy przegląd na terenie Polski.
Dodam małą ciekawostkę kiedyś w Dodge-u chciano mi odebrać dowód rejestracyjny za (i tu UWAGA ) bark homologacji europejskiej na szybach :D
To w temacie nie pasujących tablic
Ten DeVille musi jeszcze poczekać 5 lat na żółte blaszki, jak już je dostanie to może jeździć po naszych drogach na amerykańskich światłach
Jeśli auto jeździło po Niemczech, to raczej na amerykąskich blachach, a właścicielem auta był żołnierz armii USA stacjonowany w Germanii (tak, okupantowi wolno )
W innym wypadku raczej no way.
pozdr
To że za granice nie mozna wyjechać to nie problem - raczej mało osób to robi (przynajmniej ja).
Co do tych części to też nie jest to wielka sprawa.
A dokładnie popieram to co powiedział eldorado. Mamy jakieś zaściankowe myślenie, że jak coś jeździ po naszych drogach to musi być tylko i wyłącznie dostosowane do naszych chorych urzędniczych przepisów. Tak jak np. posiadanie przedniej tablicy rejestracyjnej w debilnych rozmiarach. Niech sobie będzie, ale czy nie może być mniejsza...
A jak auto ma być zarejestrowane w Polsce, to musi POLSKIE normy spełniać, tak moim zdaniem.
Kpiną jest ten wpis.
P.S. Jeszcze przed dopłynięciem kontenera z grand cherokee lampy przednie i tylne do niego leżały w pudełku. Żadne to halo nie walić po oczach narodowi. To może i kaburę na winchestera zostawić bo "tam wolno"?
by była dopuszczalna taka różnorodność to ja chciałbym seledynowe kierunki.
http://pl.wikipedia.org/wiki/Dura_lex,_sed_lex
tak dla wyjaśnienia