Wpis w blogu auta
Volkswagen Golf
Najnowsze blogi
Dodano: 4 dni temu, przez JacK
i 1/5 wygłuszenia maski wyjedzona a w zasadzie posiekana na kawałki.
Przed dłuższym wyjazdem mam zasadę popatrzeć pod maskę sprawdzić olej, dolać płynu do spryskiwaczy itp.
A tam widzę ...
14
komentarzy
Dodano: 6 dni temu, przez giernal
Kończąc w optymistycznym tonie ostatni wpis pochwaliłem zarówno stan techniczny samochodu, jak i umiejętności żony w prowadzeniu pojazdów. Życie niestety szybko ostudziło moje pozytywne ...
17
komentarzy
Dodano: 9 dni temu, przez Egontar
Możliwe mody w DS-5, z tych które chciałbym mieć u siebie. Oczywiście sam pewnie nie brałbym się za przeróbki, tylko kto to robi w Polsce? Poza tym gdzie to wszystko kupić, bo zdolnych ...
37
komentarzy
Marki społeczności
Szukaj znajomych
Rachunek:
6,5x5,60=36,40
10x2,85+5,5=34
Rachunek w "mieście" prosty i bezawaryjnosc starego diesla bezcenna :-D
LPG jest tylko pozornie tansze...
2. CNG
3. Hybryda
4. Wodór
Prywatnie jeźdżę na LPG a służbowo dieslem i powiem Ci, że wszystko co napisałem powyżej sprawdza się u mnie w 100%.
Co kupisz to już zależy mimo wszystko od Ciebie. Rosnąca cena ON jak dla mnie nie byłaby wyznacznikiem, pozdro
więc co bardziej się opłaca
małe benzyna
duze diesel
Z drugiej strony ludzie piszący niektóre z komentarzy n.t. wspomnianych wad, kupili używane (5 letnie) auto z zachodu z przebiegiem 100 tyś i zastanawiem się czy ten przebieg rzeczywiście jest taki czy czasmi nie był skręcony z 300 tyś lub więcej.
A co do wyboru pomiędzy silnikami to jakiegoś 4 litrowego diesla bez turbiny
Jeżeli robisz ok. 20 tyś rocznie to raczej Pb.
Niemniej jednak trzeba pamiętać że silniki diesla są dużo bardziej wytrzymałe niż silniki benzynowe. W T4 mam "nalatane" spokojnie około pół miliona i silnik chodzi cicho równo i bez problemów. Mało która "benzyna" dojeździ takich przebiegów bez remontów.
Aczkolwiek szczerze mówiąc, gdyby nie firma to prawdopodobnie wróciłbym do PB, a tak mam ON w cenie netto.