Tutaj jesteś:
Samochód
Volkswagen Santana passat trophy
- Kupione używane
- Auto obejrzano 912 razy
- Online od 14 lat, 10 miesięcy i 17 dni
- Auto polubiono 1831 razy
Nazwa auta:
passat trophy
Marka:
Volkswagen
Model:
Santana
Nadwozie:
Sedan
Silnik:
1.6
Moc silnika:
75 KM
Przebieg:
140 000 km
Rocznik:
1987
Cz.2
Długo nie wytrzymałem bez VW. Rok nie minął i kupiłem od Petera Grosslinga (pierwszy właściciel) VW Passat (stufenheck)czyli santana ale rocznikowo 1987 wrzesień.Czyli po liftingu. Model TROPHY. była to ala wypaśna, rzadko spotykana wersja b2. Posiada:
szyberdach dwu funkcyjny.
sportowe siedzenia ala kubełki :) (ogólnie ciężko nazwać je sportowymi ale to vw tak nazwał)
silnik 1,6 DT benzynowy na gazniku Pietburga z katalizatorem 72ps. po usunięciu kata 75ps. Skrzynia 4+E czyli piątka. na prostej 160 dawało rade. 180 udało mi się parę razy na prostej rozpędzić w dodatku na lpg.
Brak jakich kolwiek chromów :/
zderzaki szerokie w kolorze nadwozia (tylko w wersji trophy)
kolor jest dedykowany tylko i wyłącznie modelu Trophy (coś w stylu FIRE & ICE w golfach)
tapicerka w jasno niebieskim kolorze
podłokietnik z tyłu z torbą na narty
obrotomierz taka mała rzecz a cieszy:)
regulacja fotela kierowcy
stalówki 14 cali opony 185 65 14
przebieg 120 000. Wszystko ale to wszystko było oryginalne i nietykane przez nikogo. Wszystko działało tak jak należy.
Jedynie po zmianie paliwa na polskie musiałem gaźnik dać do regulacji.
Z rdzą już trzeba było powoli walczyć. Na kielichu tylnym przy wlewie paliwa standardowe miejsce b2. Błotnik, miejsce w którym jest ściek z szyberdachu, przy uszczelkach na drzwiach.
Jako że bylem trochę młody próbowałem coś zmienić w aucie. :) Wiecie tjuning :)
Padło na pomalowanie kierunków tylnych na czerwono. Tanie ale za to efektowne. Wieczna walka z policją :) panie władzo ale to amerykańska wersja :)widział pan taką kiedyś? heh
Zacząłem wymieniać wszystkie płyny elementy zawieszenia paski itp.
przyszła pora na bbsy 15 cali na których z tylu miałem 205 50 przód 195 45. potem 4 szt 195 45.
Brakowało mi przyczepności wiec postanowiłem obniżyć auto. Bardzo ciężko coś dostać do zawieszenia o gwintach to nawet nie marze. Kupiłem sprężyny Jamex i chyba były od vw polo :) pod pasowały nawet. grunt że auto leżało. Przód trochę na odbojach a tył idealnie.
Zrobiłem grilla noemblem customade :). Wstawiłem wydech sportowy (żałowałem potem tego straszny wycior :) Wyciąłem katalizator.
Auto używałem w każdych warunkach. Ale to w każdych. Po podniesieniu na drugą zimę zawiechy wjeżdżała, pływała wszędzie heh
Naprawdę kto widział ten wie :).
więcej »
Długo nie wytrzymałem bez VW. Rok nie minął i kupiłem od Petera Grosslinga (pierwszy właściciel) VW Passat (stufenheck)czyli santana ale rocznikowo 1987 wrzesień.Czyli po liftingu. Model TROPHY. była to ala wypaśna, rzadko spotykana wersja b2. Posiada:
szyberdach dwu funkcyjny.
sportowe siedzenia ala kubełki :) (ogólnie ciężko nazwać je sportowymi ale to vw tak nazwał)
silnik 1,6 DT benzynowy na gazniku Pietburga z katalizatorem 72ps. po usunięciu kata 75ps. Skrzynia 4+E czyli piątka. na prostej 160 dawało rade. 180 udało mi się parę razy na prostej rozpędzić w dodatku na lpg.
Brak jakich kolwiek chromów :/
zderzaki szerokie w kolorze nadwozia (tylko w wersji trophy)
kolor jest dedykowany tylko i wyłącznie modelu Trophy (coś w stylu FIRE & ICE w golfach)
tapicerka w jasno niebieskim kolorze
podłokietnik z tyłu z torbą na narty
obrotomierz taka mała rzecz a cieszy:)
regulacja fotela kierowcy
stalówki 14 cali opony 185 65 14
przebieg 120 000. Wszystko ale to wszystko było oryginalne i nietykane przez nikogo. Wszystko działało tak jak należy.
Jedynie po zmianie paliwa na polskie musiałem gaźnik dać do regulacji.
Z rdzą już trzeba było powoli walczyć. Na kielichu tylnym przy wlewie paliwa standardowe miejsce b2. Błotnik, miejsce w którym jest ściek z szyberdachu, przy uszczelkach na drzwiach.
Jako że bylem trochę młody próbowałem coś zmienić w aucie. :) Wiecie tjuning :)
Padło na pomalowanie kierunków tylnych na czerwono. Tanie ale za to efektowne. Wieczna walka z policją :) panie władzo ale to amerykańska wersja :)widział pan taką kiedyś? heh
Zacząłem wymieniać wszystkie płyny elementy zawieszenia paski itp.
przyszła pora na bbsy 15 cali na których z tylu miałem 205 50 przód 195 45. potem 4 szt 195 45.
Brakowało mi przyczepności wiec postanowiłem obniżyć auto. Bardzo ciężko coś dostać do zawieszenia o gwintach to nawet nie marze. Kupiłem sprężyny Jamex i chyba były od vw polo :) pod pasowały nawet. grunt że auto leżało. Przód trochę na odbojach a tył idealnie.
Zrobiłem grilla noemblem customade :). Wstawiłem wydech sportowy (żałowałem potem tego straszny wycior :) Wyciąłem katalizator.
Auto używałem w każdych warunkach. Ale to w każdych. Po podniesieniu na drugą zimę zawiechy wjeżdżała, pływała wszędzie heh
Naprawdę kto widział ten wie :).
Blog auta
Brak wpisów w blogu auta
Galerie pojazdu (0)
Kierowca nie dodał jeszcze zdjęć
Filmy pojazdu (0)
Kierowca nie dodał jeszcze filmów do tego auta
Zainteresowani autem (0)
Dodaj do Kiedyś kupię - aby otrzymać automatyczne powiadomionie gdy właściciel wystawi go na sprzedaż.
Zobacz podobne auta w społeczności
Najnowsze blogi
Dodano: 7 dni temu, przez JacK
i 1/5 wygłuszenia maski wyjedzona a w zasadzie posiekana na kawałki.
Przed dłuższym wyjazdem mam zasadę popatrzeć pod maskę sprawdzić olej, dolać płynu do spryskiwaczy itp.
A tam widzę ...
15
komentarzy
Dodano: 9 dni temu, przez giernal
Kończąc w optymistycznym tonie ostatni wpis pochwaliłem zarówno stan techniczny samochodu, jak i umiejętności żony w prowadzeniu pojazdów. Życie niestety szybko ostudziło moje pozytywne ...
17
komentarzy
Dodano: 11 dni temu, przez Egontar
Możliwe mody w DS-5, z tych które chciałbym mieć u siebie. Oczywiście sam pewnie nie brałbym się za przeróbki, tylko kto to robi w Polsce? Poza tym gdzie to wszystko kupić, bo zdolnych ...
37
komentarzy
Marki społeczności
Aktualnie online
Szukaj znajomych
Pozdrawiam
Ladna, choc z chromami by wygladala jeszcze lepiej