Tutaj jesteś:
Samochód
Volkswagen Santana passat trophy
- Kupione używane
- Auto obejrzano 1085 razy
- Online od 16 lat, 6 miesięcy i 8 dni
- Auto polubiono 1831 razy
Nazwa auta:
passat trophy
Marka:
Volkswagen
Model:
Santana
Nadwozie:
Sedan
Silnik:
1.6
Moc silnika:
75 KM
Przebieg:
140 000 km
Rocznik:
1987
Cz.2
Długo nie wytrzymałem bez VW. Rok nie minął i kupiłem od Petera Grosslinga (pierwszy właściciel) VW Passat (stufenheck)czyli santana ale rocznikowo 1987 wrzesień.Czyli po liftingu. Model TROPHY. była to ala wypaśna, rzadko spotykana wersja b2. Posiada:
szyberdach dwu funkcyjny.
sportowe siedzenia ala kubełki :) (ogólnie ciężko nazwać je sportowymi ale to vw tak nazwał)
silnik 1,6 DT benzynowy na gazniku Pietburga z katalizatorem 72ps. po usunięciu kata 75ps. Skrzynia 4+E czyli piątka. na prostej 160 dawało rade. 180 udało mi się parę razy na prostej rozpędzić w dodatku na lpg.
Brak jakich kolwiek chromów :/
zderzaki szerokie w kolorze nadwozia (tylko w wersji trophy)
kolor jest dedykowany tylko i wyłącznie modelu Trophy (coś w stylu FIRE & ICE w golfach)
tapicerka w jasno niebieskim kolorze
podłokietnik z tyłu z torbą na narty
obrotomierz taka mała rzecz a cieszy:)
regulacja fotela kierowcy
stalówki 14 cali opony 185 65 14
przebieg 120 000. Wszystko ale to wszystko było oryginalne i nietykane przez nikogo. Wszystko działało tak jak należy.
Jedynie po zmianie paliwa na polskie musiałem gaźnik dać do regulacji.
Z rdzą już trzeba było powoli walczyć. Na kielichu tylnym przy wlewie paliwa standardowe miejsce b2. Błotnik, miejsce w którym jest ściek z szyberdachu, przy uszczelkach na drzwiach.
Jako że bylem trochę młody próbowałem coś zmienić w aucie. :) Wiecie tjuning :)
Padło na pomalowanie kierunków tylnych na czerwono. Tanie ale za to efektowne. Wieczna walka z policją :) panie władzo ale to amerykańska wersja :)widział pan taką kiedyś? heh
Zacząłem wymieniać wszystkie płyny elementy zawieszenia paski itp.
przyszła pora na bbsy 15 cali na których z tylu miałem 205 50 przód 195 45. potem 4 szt 195 45.
Brakowało mi przyczepności wiec postanowiłem obniżyć auto. Bardzo ciężko coś dostać do zawieszenia o gwintach to nawet nie marze. Kupiłem sprężyny Jamex i chyba były od vw polo :) pod pasowały nawet. grunt że auto leżało. Przód trochę na odbojach a tył idealnie.
Zrobiłem grilla noemblem customade :). Wstawiłem wydech sportowy (żałowałem potem tego straszny wycior :) Wyciąłem katalizator.
Auto używałem w każdych warunkach. Ale to w każdych. Po podniesieniu na drugą zimę zawiechy wjeżdżała, pływała wszędzie heh
Naprawdę kto widział ten wie :).
więcej »
Długo nie wytrzymałem bez VW. Rok nie minął i kupiłem od Petera Grosslinga (pierwszy właściciel) VW Passat (stufenheck)czyli santana ale rocznikowo 1987 wrzesień.Czyli po liftingu. Model TROPHY. była to ala wypaśna, rzadko spotykana wersja b2. Posiada:
szyberdach dwu funkcyjny.
sportowe siedzenia ala kubełki :) (ogólnie ciężko nazwać je sportowymi ale to vw tak nazwał)
silnik 1,6 DT benzynowy na gazniku Pietburga z katalizatorem 72ps. po usunięciu kata 75ps. Skrzynia 4+E czyli piątka. na prostej 160 dawało rade. 180 udało mi się parę razy na prostej rozpędzić w dodatku na lpg.
Brak jakich kolwiek chromów :/
zderzaki szerokie w kolorze nadwozia (tylko w wersji trophy)
kolor jest dedykowany tylko i wyłącznie modelu Trophy (coś w stylu FIRE & ICE w golfach)
tapicerka w jasno niebieskim kolorze
podłokietnik z tyłu z torbą na narty
obrotomierz taka mała rzecz a cieszy:)
regulacja fotela kierowcy
stalówki 14 cali opony 185 65 14
przebieg 120 000. Wszystko ale to wszystko było oryginalne i nietykane przez nikogo. Wszystko działało tak jak należy.
Jedynie po zmianie paliwa na polskie musiałem gaźnik dać do regulacji.
Z rdzą już trzeba było powoli walczyć. Na kielichu tylnym przy wlewie paliwa standardowe miejsce b2. Błotnik, miejsce w którym jest ściek z szyberdachu, przy uszczelkach na drzwiach.
Jako że bylem trochę młody próbowałem coś zmienić w aucie. :) Wiecie tjuning :)
Padło na pomalowanie kierunków tylnych na czerwono. Tanie ale za to efektowne. Wieczna walka z policją :) panie władzo ale to amerykańska wersja :)widział pan taką kiedyś? heh
Zacząłem wymieniać wszystkie płyny elementy zawieszenia paski itp.
przyszła pora na bbsy 15 cali na których z tylu miałem 205 50 przód 195 45. potem 4 szt 195 45.
Brakowało mi przyczepności wiec postanowiłem obniżyć auto. Bardzo ciężko coś dostać do zawieszenia o gwintach to nawet nie marze. Kupiłem sprężyny Jamex i chyba były od vw polo :) pod pasowały nawet. grunt że auto leżało. Przód trochę na odbojach a tył idealnie.
Zrobiłem grilla noemblem customade :). Wstawiłem wydech sportowy (żałowałem potem tego straszny wycior :) Wyciąłem katalizator.
Auto używałem w każdych warunkach. Ale to w każdych. Po podniesieniu na drugą zimę zawiechy wjeżdżała, pływała wszędzie heh
Naprawdę kto widział ten wie :).
Blog auta
Brak wpisów w blogu auta
Galerie pojazdu (0)
Kierowca nie dodał jeszcze zdjęć
Filmy pojazdu (0)
Kierowca nie dodał jeszcze filmów do tego auta
Zainteresowani autem (0)
Dodaj do Kiedyś kupię - aby otrzymać automatyczne powiadomionie gdy właściciel wystawi go na sprzedaż.
Zobacz podobne auta w społeczności
Najnowsze blogi
Dodano: 10 dni temu, przez giernal
Z ogromną satysfakcją, po dwudziestu czterech miesiącach eksploatacji Astry i przebyciu nią prawie 10 000 kilometrów, ogłaszam iż znalazł się jej godny następca, który będzie pełnił ...
56
komentarzy
Dodano: 27 dni temu, przez darek-k
Od początku
stuki zaczęły się 2 listopada 2025
doradców na FB i lokalnych co nie miara
podejrzenia padały że to panewki lub
-- rozrząd - przy okazji rozrząd nowy założony
-- wtryski ...
3
komentarze
Dodano: 28 dni temu, przez darek-k
w niedziele 16 listopada 2025 awaria znaleziona, powodem tego pukania metalicznego jest i było koło zamachowe które jest tak skonstruowane że ma trójramienną sprężystą blachę przymocowaną ...
6
komentarzy
Marki społeczności
Szukaj znajomych

Moje auta
Moje konto
Blogi
Wiadomości
Znajomi
Społeczność
Grupy





Pozdrawiam
Ladna, choc z chromami by wygladala jeszcze lepiej