Tutaj jesteś:
Samochód
Volkswagen Passat 2.8 VR6 USA + 4x4
- Kupione używane w 2011
- Auto obejrzano 1647 razy
- Online od 13 lat, 2 miesięcy i 3 dni
- Auto polubiono 303 razy
Nazwa auta:
2.8 VR6 USA + 4x4
Marka:
Volkswagen
Model:
Passat
Generacja:
B3
Nadwozie:
Sedan
Silnik:
2.8 VR6
Moc silnika:
174 KM
Rocznik:
1992
Generalnie trzeba było ogarnąć elektrykę i Climatronic
Cooltowy silnik 2,8 litra, co daje frajdę. Napęd standard na przednią oś.
Generalnie z wyposażenia posiada:
-4x el. szyby
-el. i grzane lusterka
-el. szyberdach
-climatronic
-pakiet GT
-fotele kubełkowe z dzieloną i regulowaną kanapą
-skórzaną gałkę zmiany biegów
-skórzaną rączkę hamulca pomocniczego
-skórzaną kierownicę
-tylne ori dymione lampy.
-3 przeciwsłonecznik
-dolna, tylna rozpórka
-usa wersja
Auto miało kilka mankamentów, które trzeba było wyeliminować.
Otóż pas pod lampami miał wgniota, łate czrną na tylnym błotniku, korozje na słupku szyby czołowej.
Tak więc wymieniłem, naprawiłem, itd:
-nowy kawałek pasa pod lampami + wylakierowanie (przeszczep)
-wyklepany i wylakierowany tylny błotnik
-usunięta korozja słupka i wylakierowanie z cieniowaniem,
-wymiana szyby czołowej z uszczelką
-wymiana i wylakierowanie nowej maski
-zmiana zderzaka z EU na USA
-zmiana tylnej blendy z EU na USA
-wymiana zew. tylnych lamp na ori dymione
-wymiana kierunków z błotników na ori dymione
-wymiana końcówek drążków
-wymiana przewodów hamulcowych gumowych i metalowych
-wymiana pompy hamulcowej i serva
od 3 tygodni zaczęła się zabawa z napędami od 2.0E 4x4 syncro.
po zakończeniu przeszczepu chcę zmienić silnik na coś z serii R.
resztę dopiszę jak sobie przypomnę;))
Pzdr
więcej »
Cooltowy silnik 2,8 litra, co daje frajdę. Napęd standard na przednią oś.
Generalnie z wyposażenia posiada:
-4x el. szyby
-el. i grzane lusterka
-el. szyberdach
-climatronic
-pakiet GT
-fotele kubełkowe z dzieloną i regulowaną kanapą
-skórzaną gałkę zmiany biegów
-skórzaną rączkę hamulca pomocniczego
-skórzaną kierownicę
-tylne ori dymione lampy.
-3 przeciwsłonecznik
-dolna, tylna rozpórka
-usa wersja
Auto miało kilka mankamentów, które trzeba było wyeliminować.
Otóż pas pod lampami miał wgniota, łate czrną na tylnym błotniku, korozje na słupku szyby czołowej.
Tak więc wymieniłem, naprawiłem, itd:
-nowy kawałek pasa pod lampami + wylakierowanie (przeszczep)
-wyklepany i wylakierowany tylny błotnik
-usunięta korozja słupka i wylakierowanie z cieniowaniem,
-wymiana szyby czołowej z uszczelką
-wymiana i wylakierowanie nowej maski
-zmiana zderzaka z EU na USA
-zmiana tylnej blendy z EU na USA
-wymiana zew. tylnych lamp na ori dymione
-wymiana kierunków z błotników na ori dymione
-wymiana końcówek drążków
-wymiana przewodów hamulcowych gumowych i metalowych
-wymiana pompy hamulcowej i serva
od 3 tygodni zaczęła się zabawa z napędami od 2.0E 4x4 syncro.
po zakończeniu przeszczepu chcę zmienić silnik na coś z serii R.
resztę dopiszę jak sobie przypomnę;))
Pzdr
Blog auta
Brak wpisów w blogu auta
Galerie pojazdu (0)
Kierowca nie dodał jeszcze zdjęć
Filmy pojazdu (1)
Zainteresowani autem (0)
Dodaj do Kiedyś kupię - aby otrzymać automatyczne powiadomionie gdy właściciel wystawi go na sprzedaż.
Zobacz podobne auta w społeczności
Najnowsze blogi
Dodano: 2 dni temu, przez giernal
Kończąc w optymistycznym tonie ostatni wpis pochwaliłem zarówno stan techniczny samochodu, jak i umiejętności żony w prowadzeniu pojazdów. Życie niestety szybko ostudziło moje pozytywne ...
9
komentarzy
Dodano: 4 dni temu, przez Egontar
Możliwe mody w DS-5, z tych które chciałbym mieć u siebie. Oczywiście sam pewnie nie brałbym się za przeróbki, tylko kto to robi w Polsce? Poza tym gdzie to wszystko kupić, bo zdolnych ...
19
komentarzy
Dodano: 5 dni temu, przez powerTGS440
PACJENT:
MAN TGS 2011 rok
moc fabryczna: 440PS
moment: 2300NM
turbina: HOLSET
wersja: fabryczny pod ADR
przekładnia : AsTronic (automat) 12-GEARBOX
norma spalin : EURO5 (bez AdBlue)
norma ...
6
komentarzy
Marki społeczności
Szukaj znajomych
POZDRAWIAM
to dopiero początek.
Pracy jak i serca trochę zostało włożone, a to jeszcze nie koniec...