Tutaj jesteś:
Samochód
Volkswagen Golf Plus Helmut
- Kupione używane w 2011
- Auto obejrzano 763 razy
- Online od 12 lat, 8 miesięcy i 5 dni
- Auto polubiono 57 razy
Nazwa auta:
Helmut
Marka:
Volkswagen
Model:
Golf Plus
Generacja:
II
Nadwozie:
Plus
Silnik:
1.4 TSI
Moc silnika:
160 KM
Przebieg:
30 000 km
Rocznik:
2010
Nudny samochód, z dobrym silnikiem i bardzo dużym i funkcjonalnym wnętrzem. Kawał techniki i niedosyt duszy.
Jako wieloletni fan samochodów z zoom-zoom duszą podchodziłem do Helmuta nieufnie... Starałem się od początku znaleźć i wytknąć mu jego słabe punkty. I powiem szczerze, po 8 miesiącach jeżdżenia Helmutem, jestem zawiedziony. Bo nie znalazłem specjalnie słabych punktów... :/
Jasne, że chciałoby się by silnik palił mniej. I jak na 1.4 pali niemało. Ale przecież moc jest na poziomie 2.2 benzyny, więc trudno by palił tyle co 100 konny motor... A frajdy potrafi dać sporo!
Ciekawe jest to, w jaki sposób jeździ się tym samochodem. Ja najczęściej jeżdżę Dziunią (śliczniutka, 140 konna i lekka jak piórko Mazda MX5), która wręcz prowokuje do szybkiej jazdy i wkręcania na czerwone pole... A Helmut nie! Moment pojawia się bardzo wcześnie, więc można śmiało jeździć na obrotach poniżej 2K RPM, a jeździ się przyjemnie, bez poczucia, że jest się na drodze mułem. Z drugiej strony przyciśnięcie pedału do oporu przy tej prędkości obrotowej nie daje i połowy tego, co silnik jest w stanie oddać... A redukować się nie chce... I tak o to samochodem, który na 4ce rozpędza się do 200 kmh, jeżdżę przeważnie w tempie PTTK:-). Co innego, gdy włączy się agresor... Wtedy wystarczy utrzymać obroty powyżej 4K, i Helmut z samochodu nudnego i rodzinnego zamienia się w... no może nie bestię... ale w naprawdę szybkie auto :-)
Dlatego lubię Helmuta. Dobra, niemiecka szkoła inżynierii. I naprawdę nie ma się do czego przyczepić... A że brak duszy? Trudno... ;-)
więcej »
Jako wieloletni fan samochodów z zoom-zoom duszą podchodziłem do Helmuta nieufnie... Starałem się od początku znaleźć i wytknąć mu jego słabe punkty. I powiem szczerze, po 8 miesiącach jeżdżenia Helmutem, jestem zawiedziony. Bo nie znalazłem specjalnie słabych punktów... :/
Jasne, że chciałoby się by silnik palił mniej. I jak na 1.4 pali niemało. Ale przecież moc jest na poziomie 2.2 benzyny, więc trudno by palił tyle co 100 konny motor... A frajdy potrafi dać sporo!
Ciekawe jest to, w jaki sposób jeździ się tym samochodem. Ja najczęściej jeżdżę Dziunią (śliczniutka, 140 konna i lekka jak piórko Mazda MX5), która wręcz prowokuje do szybkiej jazdy i wkręcania na czerwone pole... A Helmut nie! Moment pojawia się bardzo wcześnie, więc można śmiało jeździć na obrotach poniżej 2K RPM, a jeździ się przyjemnie, bez poczucia, że jest się na drodze mułem. Z drugiej strony przyciśnięcie pedału do oporu przy tej prędkości obrotowej nie daje i połowy tego, co silnik jest w stanie oddać... A redukować się nie chce... I tak o to samochodem, który na 4ce rozpędza się do 200 kmh, jeżdżę przeważnie w tempie PTTK:-). Co innego, gdy włączy się agresor... Wtedy wystarczy utrzymać obroty powyżej 4K, i Helmut z samochodu nudnego i rodzinnego zamienia się w... no może nie bestię... ale w naprawdę szybkie auto :-)
Dlatego lubię Helmuta. Dobra, niemiecka szkoła inżynierii. I naprawdę nie ma się do czego przyczepić... A że brak duszy? Trudno... ;-)
Blog auta
Brak wpisów w blogu auta
Galerie pojazdu (0)
Kierowca nie dodał jeszcze zdjęć
Filmy pojazdu (0)
Kierowca nie dodał jeszcze filmów do tego auta
Zainteresowani autem (0)
Dodaj do Kiedyś kupię - aby otrzymać automatyczne powiadomionie gdy właściciel wystawi go na sprzedaż.
Zobacz podobne auta w społeczności
Najnowsze blogi
Dodano: 1 dzień temu, przez giernal
Kończąc w optymistycznym tonie ostatni wpis pochwaliłem zarówno stan techniczny samochodu, jak i umiejętności żony w prowadzeniu pojazdów. Życie niestety szybko ostudziło moje pozytywne ...
9
komentarzy
Dodano: 4 dni temu, przez Egontar
Możliwe mody w DS-5, z tych które chciałbym mieć u siebie. Oczywiście sam pewnie nie brałbym się za przeróbki, tylko kto to robi w Polsce? Poza tym gdzie to wszystko kupić, bo zdolnych ...
18
komentarzy
Dodano: 5 dni temu, przez powerTGS440
PACJENT:
MAN TGS 2011 rok
moc fabryczna: 440PS
moment: 2300NM
turbina: HOLSET
wersja: fabryczny pod ADR
przekładnia : AsTronic (automat) 12-GEARBOX
norma spalin : EURO5 (bez AdBlue)
norma ...
6
komentarzy
Marki społeczności
Aktualnie online
Szukaj znajomych
Szerokości życzę ;d
Pzdr...