Tutaj jesteś:
Samochód
Toyota Supra Fast 750ps
- Kupione nowe w 1993
- Auto obejrzano 5512 razy
- Online od 15 lat, 7 miesięcy i 8 dni
- Auto polubiono 1935 razy
Nazwa auta:
Fast 750ps
Marka:
Toyota
Model:
Supra
Generacja:
IV
Nadwozie:
Coupe
Silnik:
3.0 i 24V T-turbo
Moc silnika:
750 KM
Rocznik:
1993
Pojemność: 2997 cm3
Moc: 750 KM
Przysp.: 0-100 km/h ok.3.50 s
Zużycie paliwa: 60.00 l/100km
Rodzaj paliwa: PB98
Pseudo: Smok :-P
Opis:
-Witam wszystkich przedstawiam wam moją Suprę MKIV 3.0 Twin Turbo (tuning jedno duże turbo (GT67).
Tuning:
-Tuned by John Reed.
-Nowo wybudowany silnik!
-Nieortodoksyjny Racing Cam Gears
-Kute korbowody Pauter
-Kute tłoki JE
-Kompletny sprzęt ARP
-Łożyska Clevite77
-Woda chłodnicy Fluidyne
-Podwójny wentylator Flex-a-Lite
-25-seria chłodnicy oleju z termostatem 80 °GReddy ---- PHR Etap 2 + turbosprężarka (GT67) Z MOŻLIWOŚCIĄ PODKRĘCENIA MOCY DO OKOŁO 800KM!!!
-50-cio mm Rozgałęzienie HKS
-HKS GT 60-cio mm otwarcie spalin
-K & N otwiera filtr powietrza
-GReddy 3-Row FMIC
-HKS SSQV
-272 ° krzywek
-Shim-under wiadro konwersji HKS 1.8mm metalowe uszczelki głowicy
-HyperMedallion Tanabe 85mm
-PHR 3 calowy Mid / Downpipe -6-biegów mała prędkość czyli lepsze przyspieszenie
-RPS Etap 3 Carbon Spiekany Metal 6-ramię z piasty zawieszenia
-Aluminiowe koło zamachowe Fidanza
-H & R coilover zawieszenia
-Cusco Domstebe ----- Gen Profec B II Boost Controller GReddy BCC
-GReddy 60-cio mm zwiększenie wyświetlania Peak/ Hold
-GReddy 60-cio mm wyświetlacz Temperatury Oleju Peak / Hold
-GReddy 60-cio mm EGT wyświetlacz Peak / Hold
-GReddy Turbo Timer Harness + Zeitronix Szerokopasmowe Kit
-MAP ECU Short Shifter
-TRD szybkościomierza
-felgi Firmy Keskin Model: KT4 19-calowe
-Wielki wydech
-Tylne światła wymienione
-Chip Tuning
-Opony na zamówienie z Firmy Fulda wytrzymujące około 360 km/h
-Turbo jest nastawione na 1.2bar maximum turba to 1.3bara.
-Jak turbo było by na max nastawione to prędkość maksymalna wynosiła by około 340km/h
-Wszystkie części ściągnięte z USA
WsZyStKo ZaReJeStRoWaNe
-Powiem tyle tuning kosztował mnie około 35tyś.Euro.
Silnik:
-o pojemności 2997cm3 turbo(GT67)
-Typ silnika wielopunktowy wtrysk
-Montaż silnika z przodu, podłużnie
-Rodzaj wałka rozrządu DOHC
-Cylindry rzędowy
-Liczba cylindrów 6
-Liczba zaworów na cylinder 4
-Dwa wałki rozrządu w głowicy i 24 zawory
- 6 - biegowa sportowa skrzynia firmy GETRAG
-System kontroli trakcji oraz ABS uwzględniający podczas działania promień skrętu - ułatwia to hamowanie na zakręcie
-Hamulce na wszystkich kołach wentylowane
-Cztero tłoczkowe zaciski z przodu, dwu tłoczkowe z tyłu
-System podnoszenia tylnego zawieszenia podczas cofania który był montowany w nowszej wersji z 1997r
Nadwozie:
-Długość 4520mm
-Wysokość 1200mm
-Szerokość 1810mm
-Rozstaw osi 2550mm
-Pojemność baku 80L
-Masa własna 1570 kg
-Dopuszczalna masa 1790 kg
-Coupe/targa
Wnętrze:
-Obszyte czarna skora, wymieniona -Gałka skrzyni biegów na MOMO oraz -Boczne zegary z temp oleju itd.
-Liczba miejsc 4
-Maksymalna objętość bagażnika 315L
-Minimalna objętość bagażnika 185L
Zawieszenie:
-Obniżone
Car Audio:
-Fabryczne głośniki a radio Blaupunkt.;-)
Pamiętna podróż/przygoda:
-Rozerwanie Turba... :-/
Perspektywy:
-Może kupno skrzyni biegów pól-automatycznej koszt dobrej skrzyni biegów około (5000 euro)
-Kupienie większej turbiny i podniesienie mocy do ok. 900km ;-]
Plusy i minusy pojazdu:
No to zaczniemy od plusów :P:
+Bardzo dobre przyspieszenie
+Dość duża prędkość
+Bardzo dobrze się prowadzi
+Zdejmowany dach (targa) co jest również minusem ponieważ jest cięższa od supry ze zwykłym dachem. :p
+Bardzo dobre hamulce
+Dziewczyny się oglądają :P
+Pssssssssst chyba każdy wie o co chodzi :-D
No a teraz minusy :-/:
-Dużo żre paliwa 60 l jak się depnie a przy spokojnej jeździe zmieści się w 20 l na 100km.
Osiągnięcia:
280km/h na wiadukcie w Opolu od strony Ozimka. kto mieszka w okolicach opola to wie gdzie :-P. dało by rade więcej ale na górce tego wiaduktu balem się ze wylecę w powietrze bo nie miałem spojlera z przodu. :-PP
W Niemczech min.Porsche 911GT3 zjedzone na autostradzie xD
A w Polsce min. Bmw M3 zjedzone i kilka innych kozaków padło. xD
Raz nawet gościu przechwalał się swoim BMW z silnikiem 4.4 i 350km twierdził że mnie pozamiata bo ma większą pojemność silnika (większej bzdury od tej nigdy nie słyszałem) a jakoś teraz za każdym razem jak jestem w Polsce to nie chce się ścigać ciekawa sprawa co nie? :P
-Tekst policjanta do swojego kolegi policjanta jak mnie zatrzymali. Ej chodź tylko... patrz na ten licznik u nas się już kończy a u niego dopiero zaczyna. haha ;D xD
więcej »
Moc: 750 KM
Przysp.: 0-100 km/h ok.3.50 s
Zużycie paliwa: 60.00 l/100km
Rodzaj paliwa: PB98
Pseudo: Smok :-P
Opis:
-Witam wszystkich przedstawiam wam moją Suprę MKIV 3.0 Twin Turbo (tuning jedno duże turbo (GT67).
Tuning:
-Tuned by John Reed.
-Nowo wybudowany silnik!
-Nieortodoksyjny Racing Cam Gears
-Kute korbowody Pauter
-Kute tłoki JE
-Kompletny sprzęt ARP
-Łożyska Clevite77
-Woda chłodnicy Fluidyne
-Podwójny wentylator Flex-a-Lite
-25-seria chłodnicy oleju z termostatem 80 °GReddy ---- PHR Etap 2 + turbosprężarka (GT67) Z MOŻLIWOŚCIĄ PODKRĘCENIA MOCY DO OKOŁO 800KM!!!
-50-cio mm Rozgałęzienie HKS
-HKS GT 60-cio mm otwarcie spalin
-K & N otwiera filtr powietrza
-GReddy 3-Row FMIC
-HKS SSQV
-272 ° krzywek
-Shim-under wiadro konwersji HKS 1.8mm metalowe uszczelki głowicy
-HyperMedallion Tanabe 85mm
-PHR 3 calowy Mid / Downpipe -6-biegów mała prędkość czyli lepsze przyspieszenie
-RPS Etap 3 Carbon Spiekany Metal 6-ramię z piasty zawieszenia
-Aluminiowe koło zamachowe Fidanza
-H & R coilover zawieszenia
-Cusco Domstebe ----- Gen Profec B II Boost Controller GReddy BCC
-GReddy 60-cio mm zwiększenie wyświetlania Peak/ Hold
-GReddy 60-cio mm wyświetlacz Temperatury Oleju Peak / Hold
-GReddy 60-cio mm EGT wyświetlacz Peak / Hold
-GReddy Turbo Timer Harness + Zeitronix Szerokopasmowe Kit
-MAP ECU Short Shifter
-TRD szybkościomierza
-felgi Firmy Keskin Model: KT4 19-calowe
-Wielki wydech
-Tylne światła wymienione
-Chip Tuning
-Opony na zamówienie z Firmy Fulda wytrzymujące około 360 km/h
-Turbo jest nastawione na 1.2bar maximum turba to 1.3bara.
-Jak turbo było by na max nastawione to prędkość maksymalna wynosiła by około 340km/h
-Wszystkie części ściągnięte z USA
WsZyStKo ZaReJeStRoWaNe
-Powiem tyle tuning kosztował mnie około 35tyś.Euro.
Silnik:
-o pojemności 2997cm3 turbo(GT67)
-Typ silnika wielopunktowy wtrysk
-Montaż silnika z przodu, podłużnie
-Rodzaj wałka rozrządu DOHC
-Cylindry rzędowy
-Liczba cylindrów 6
-Liczba zaworów na cylinder 4
-Dwa wałki rozrządu w głowicy i 24 zawory
- 6 - biegowa sportowa skrzynia firmy GETRAG
-System kontroli trakcji oraz ABS uwzględniający podczas działania promień skrętu - ułatwia to hamowanie na zakręcie
-Hamulce na wszystkich kołach wentylowane
-Cztero tłoczkowe zaciski z przodu, dwu tłoczkowe z tyłu
-System podnoszenia tylnego zawieszenia podczas cofania który był montowany w nowszej wersji z 1997r
Nadwozie:
-Długość 4520mm
-Wysokość 1200mm
-Szerokość 1810mm
-Rozstaw osi 2550mm
-Pojemność baku 80L
-Masa własna 1570 kg
-Dopuszczalna masa 1790 kg
-Coupe/targa
Wnętrze:
-Obszyte czarna skora, wymieniona -Gałka skrzyni biegów na MOMO oraz -Boczne zegary z temp oleju itd.
-Liczba miejsc 4
-Maksymalna objętość bagażnika 315L
-Minimalna objętość bagażnika 185L
Zawieszenie:
-Obniżone
Car Audio:
-Fabryczne głośniki a radio Blaupunkt.;-)
Pamiętna podróż/przygoda:
-Rozerwanie Turba... :-/
Perspektywy:
-Może kupno skrzyni biegów pól-automatycznej koszt dobrej skrzyni biegów około (5000 euro)
-Kupienie większej turbiny i podniesienie mocy do ok. 900km ;-]
Plusy i minusy pojazdu:
No to zaczniemy od plusów :P:
+Bardzo dobre przyspieszenie
+Dość duża prędkość
+Bardzo dobrze się prowadzi
+Zdejmowany dach (targa) co jest również minusem ponieważ jest cięższa od supry ze zwykłym dachem. :p
+Bardzo dobre hamulce
+Dziewczyny się oglądają :P
+Pssssssssst chyba każdy wie o co chodzi :-D
No a teraz minusy :-/:
-Dużo żre paliwa 60 l jak się depnie a przy spokojnej jeździe zmieści się w 20 l na 100km.
Osiągnięcia:
280km/h na wiadukcie w Opolu od strony Ozimka. kto mieszka w okolicach opola to wie gdzie :-P. dało by rade więcej ale na górce tego wiaduktu balem się ze wylecę w powietrze bo nie miałem spojlera z przodu. :-PP
W Niemczech min.Porsche 911GT3 zjedzone na autostradzie xD
A w Polsce min. Bmw M3 zjedzone i kilka innych kozaków padło. xD
Raz nawet gościu przechwalał się swoim BMW z silnikiem 4.4 i 350km twierdził że mnie pozamiata bo ma większą pojemność silnika (większej bzdury od tej nigdy nie słyszałem) a jakoś teraz za każdym razem jak jestem w Polsce to nie chce się ścigać ciekawa sprawa co nie? :P
-Tekst policjanta do swojego kolegi policjanta jak mnie zatrzymali. Ej chodź tylko... patrz na ten licznik u nas się już kończy a u niego dopiero zaczyna. haha ;D xD
Blog auta
Brak wpisów w blogu auta
Galerie pojazdu (0)
Kierowca nie dodał jeszcze zdjęć
Filmy pojazdu (1)
Zainteresowani autem (0)
Dodaj do Kiedyś kupię - aby otrzymać automatyczne powiadomionie gdy właściciel wystawi go na sprzedaż.
Właściciel
Jeździ:
Toyota Supra Fast 750ps
Wcześniej jeździł:
Audi 100, Toyota Supra
Komentarze (190)
Zobacz podobne auta w społeczności
Najnowsze blogi
Dodano: 17 dni temu, przez darek-k
Od początku
stuki zaczęły się 2 listopada 2025
doradców na FB i lokalnych co nie miara
podejrzenia padały że to panewki lub
-- rozrząd - przy okazji rozrząd nowy założony
-- wtryski ...
3
komentarze
Dodano: 18 dni temu, przez darek-k
w niedziele 16 listopada 2025 awaria znaleziona, powodem tego pukania metalicznego jest i było koło zamachowe które jest tak skonstruowane że ma trójramienną sprężystą blachę przymocowaną ...
3
komentarze
Dodano: 19 dni temu, przez giernal
W sierpniowym wpisie wspominałem o zamyśle zmiany samochodu. U mnie zazwyczaj od planów do czynów długa droga, ale tym razem było inaczej.
Po trzech tygodniach od publikacji tekstu ...
44
komentarze
Marki społeczności
Aktualnie online
Szukaj znajomych

Moje auta
Moje konto
Blogi
Wiadomości
Znajomi
Społeczność
Grupy









Jak udalo ci sie zarejestrowac go w DE, skora tam nie mozna nawet filtra powietrza tuningowac, by TUV to zatwierdzil?