Tutaj jesteś:
Samochód
Saab 9-5 sabina
- Kupione używane w 2008
- Auto obejrzano 2089 razy
- Online od 16 lat, 2 miesięcy i 11 dni
- Auto polubiono 67 razy
Nazwa auta:
sabina
Marka:
Saab
Model:
9-5
Generacja:
I
Nadwozie:
Sedan
Silnik:
2.0 T
Moc silnika:
150 KM
Przebieg:
212 000 km
Rocznik:
1998
Krótko mówiąc TRAGEDIA!! auto bardzo awaryjne psuje się wiele elementów związanych z silnikiem przy 200tyś w każdym z tych aut pada listwa zapłonowa koszt 1000zł, pada czujnik położenia wału, źle rozwiązana odma powoduje nierzadko zacieranie się silników, nawalają przepustnice, pompy paliwowe, części o 30% droższe niż innych pospolitych aut, auto posiadam ale boję się nim wypuszczać gdzieś dalej żeby mi nie stanęło w drodze bo już 2 razy mi stanęło raz wprost po wyłączeniu auta już nie odpaliło a raz na trasie po prostu zgasło i koniec laweta i do domu:/ porażka poprzednio miałem toyotę i nigdy mnie nie zawiodła a wymieniałem tylko olej i świece to wszystko. Jedno muszę mu dać za plus prowadził się świetnie nawet bo śniegu i lodzie na E7 gnałem 160km/h i trzymał się drogi jak czołg:) no i wygodny bardzo:) ale to wszystko jak na taką moc 192 KM to chyba te konie głodne były albo pozdychały bo słabo ciągły:)
więcej »
Blog auta
Brak wpisów w blogu auta
Galerie pojazdu (1)
Filmy pojazdu (0)
Kierowca nie dodał jeszcze filmów do tego auta
Zainteresowani autem (0)
Dodaj do Kiedyś kupię - aby otrzymać automatyczne powiadomionie gdy właściciel wystawi go na sprzedaż.
Właściciel
Jeździ:
Dodge Ram RAM, Citroen C8
Wcześniej jeździł:
Toyota Hilux HONKER, Daihatsu Rocky, Toyota Land Cruiser LJ 70, Toyota Corolla, Saab 9-5 sabina, Toyota Avensis
Komentarze (14)
Zobacz podobne auta w społeczności
Najnowsze blogi
Dodano: 14 dni temu, przez darek-k
Od początku
stuki zaczęły się 2 listopada 2025
doradców na FB i lokalnych co nie miara
podejrzenia padały że to panewki lub
-- rozrząd - przy okazji rozrząd nowy założony
-- wtryski ...
3
komentarze
Dodano: 15 dni temu, przez darek-k
w niedziele 16 listopada 2025 awaria znaleziona, powodem tego pukania metalicznego jest i było koło zamachowe które jest tak skonstruowane że ma trójramienną sprężystą blachę przymocowaną ...
1
komentarz
Dodano: 16 dni temu, przez giernal
W sierpniowym wpisie wspominałem o zamyśle zmiany samochodu. U mnie zazwyczaj od planów do czynów długa droga, ale tym razem było inaczej.
Po trzech tygodniach od publikacji tekstu ...
35
komentarzy
Marki społeczności
Szukaj znajomych

Moje auta
Moje konto
Blogi
Wiadomości
Znajomi
Społeczność
Grupy





170kmh po śniegu w śnieżycy to normalka dla tych aut i właśnie wtedy widać jak na dłoni prowadzenie i różnice między tą, a pozostałymi markami
- listwa zaplonowa to element eksploatacyjny, nowa kosztuje 800 zlotych, wymienia sie raz na ok 100 tys km
- czujnik polozenia walu - tu racja potrafi pasc, ale rzadko od razu i na amen, kosztuje jakies grosze
- odma w rocznikach przed 2004 rzeczywiscie rozwiazana jest niezbyt dobrze, Saab robil GWARANCYJNA wymiane tego elementu na udoskonalony przy okazji serwisu (koszt czesci - 200 zlotych)
- czesci zamienne tansze niz do wlasciwie kazdego innego auta w tej klasie
Wersja 192 konna jezdzi bardzo zwawo. Z opisu moge wywnioskowac ze trafilo ci sie jakies skatowane i nieserwisowane auto, prawdopodobnie z duzo wiekszym przebiegiem niz na wyswietlaczu...
Skoro juz te wszystkie rzeczy zrobiles to ktos kto to auto kupil bedzie mial pozytek!