Tutaj jesteś:
Samochód
Saab 9-3 Aero
- Kupione używane w 2012
- Auto obejrzano 3364 razy
- Online od 13 lat, 9 miesięcy i 7 dni
- Auto polubiono 195 razy
Nazwa auta:
Aero
Marka:
Saab
Model:
9-3
Generacja:
II
Nadwozie:
SportSedan
Silnik:
2.0 Turbo
Moc silnika:
210 KM
Przebieg:
92 000 km
Rocznik:
2003
Jeszcze seryjne Aero - ale już niedługo :D
Wyposażenie - chyba wszystko czego człowiek może potrzebować w aucie, poza NAVI (do którego i tak nie było map).
- dwustrefowa klimatyzacja;
- telefon;
- fotochromatyczne lusterko wewnętrzne;
- ogrzewane, elektrycznie ustawiane lusterka,
- podgrzewane, elektrycznie ustawiane fotele (fotel kierowcy z pamięcią);
- ksenon;
- klimatyzowany schowek;
- szyberdach;
- zmieniarka 6CD;
- kilka uchwytów na kubki;
i masa innych gadżetów ;)
Auto w chwili obecnej na seryjnym amortyzatorze, sprężyny Eibach Prokit. Tarcze Mikoda GT (przód i tył). Zobaczymy czy się do czegoś nadają - jeśli tak to zostaną, jeśli nie trzeba będzie się rozglądać dosyć intensywnie za ORO i wtedy już FDS.
Płyn hamulcowy Motul RBF660, olej silnikowy Castrol Edge Sport 0W40.
Skrzynia 6-cio biegowa, zalana nowym dedykowanym olejem.
Planowane zmiany :
- DP 3" + reszta wydechu 2,5"
- "wirus" - celuję w 280 KM i koło 400 Nm
- jeśli zawias przestanie dawać radę to dojdzie Bilstein B8 i poliuretany,
- ciemniejsze szybki (nieznacznie)
P.S. Wirusik jednak musi być, bo ponad 1500 kg masy własnej robi swoje.
więcej »
Wyposażenie - chyba wszystko czego człowiek może potrzebować w aucie, poza NAVI (do którego i tak nie było map).
- dwustrefowa klimatyzacja;
- telefon;
- fotochromatyczne lusterko wewnętrzne;
- ogrzewane, elektrycznie ustawiane lusterka,
- podgrzewane, elektrycznie ustawiane fotele (fotel kierowcy z pamięcią);
- ksenon;
- klimatyzowany schowek;
- szyberdach;
- zmieniarka 6CD;
- kilka uchwytów na kubki;
i masa innych gadżetów ;)
Auto w chwili obecnej na seryjnym amortyzatorze, sprężyny Eibach Prokit. Tarcze Mikoda GT (przód i tył). Zobaczymy czy się do czegoś nadają - jeśli tak to zostaną, jeśli nie trzeba będzie się rozglądać dosyć intensywnie za ORO i wtedy już FDS.
Płyn hamulcowy Motul RBF660, olej silnikowy Castrol Edge Sport 0W40.
Skrzynia 6-cio biegowa, zalana nowym dedykowanym olejem.
Planowane zmiany :
- DP 3" + reszta wydechu 2,5"
- "wirus" - celuję w 280 KM i koło 400 Nm
- jeśli zawias przestanie dawać radę to dojdzie Bilstein B8 i poliuretany,
- ciemniejsze szybki (nieznacznie)
P.S. Wirusik jednak musi być, bo ponad 1500 kg masy własnej robi swoje.
Blog auta (1)
Dodano: 13 lat temu, przez
krawiec78
Zebrałem się w końcu w sobie i poleciałem na hamownię.
Wynik nieco mnie zaskoczył. Hamownia MAHA i co się okazało ?
Okazało się, że silnik wypluł 220,5 BHP i 326 Nm. Niestety są ...
4
komentarze
Galerie pojazdu (0)
Kierowca nie dodał jeszcze zdjęć
Filmy pojazdu (0)
Kierowca nie dodał jeszcze filmów do tego auta
Zainteresowani autem (0)
Dodaj do Kiedyś kupię - aby otrzymać automatyczne powiadomionie gdy właściciel wystawi go na sprzedaż.
Właściciel
Komentarze (39)
Zobacz podobne auta w społeczności
Najnowsze blogi
Dodano: 15 dni temu, przez darek-k
Od początku
stuki zaczęły się 2 listopada 2025
doradców na FB i lokalnych co nie miara
podejrzenia padały że to panewki lub
-- rozrząd - przy okazji rozrząd nowy założony
-- wtryski ...
3
komentarze
Dodano: 16 dni temu, przez darek-k
w niedziele 16 listopada 2025 awaria znaleziona, powodem tego pukania metalicznego jest i było koło zamachowe które jest tak skonstruowane że ma trójramienną sprężystą blachę przymocowaną ...
1
komentarz
Dodano: 17 dni temu, przez giernal
W sierpniowym wpisie wspominałem o zamyśle zmiany samochodu. U mnie zazwyczaj od planów do czynów długa droga, ale tym razem było inaczej.
Po trzech tygodniach od publikacji tekstu ...
44
komentarze
Marki społeczności
Szukaj znajomych

Moje auta
Moje konto
Blogi
Wiadomości
Znajomi
Społeczność
Grupy



