Tutaj jesteś:
Samochód
Peugeot 309
- Kupione używane w 1998
- Auto obejrzano 1151 razy
- Online od 15 lat, 3 miesięcy i 29 dni
- Auto polubiono 128 razy
Marka:
Peugeot
Model:
309
Generacja:
II
Nadwozie:
Hatchback
Silnik:
1.4
Moc silnika:
67 KM
Przebieg:
275 000 km
Rocznik:
1991
Samochód kupiony z przebiegiem niespełna 70 000 w 1998 r. w Pszczynie za ok. 10 000 zł + kredyt, jeżdżony do marca 2011. Przejeździł z nami ponad 200k km bezawaryjnie (wyj. planowanie głowicy ok. 2008 r. - 350 zł). Do samego końca, w najmroźniejsze dni odpalał na tyk. Nigdy nie było też problemów z wejściem do autka (nie zamarzały szyby, zamki, itp. W lutym 2011 pędził jeszcze po A4 160 km/h. Może silnik pozwoliłby na jeszcze +10 km/h, ale drgania kierownicy, świadmość braku poduszek, braku ABSów, mało nowoczesna rama + warunki pogodowe ograniczyły to szaleństwo. 100% bezwypadkowy. Wszystko oryginał, nigdy nie polerowany.
- pojawiła się niestety rdza (szpachlowana maska i boki, próg przy lewych tylnych drzwiach z wydłubaną paluchem dziurą na ok 2 cm),
- od ok. 1999 roku uszkodzona belka zawieszenia tylnego (bardzo typowa wada dla tego modelu i innych francuzów),
- klapa tylna opadała zimą (prawdopodobnie zimny olej w teleskopach),
- obudowa dźwigni ssania klejona, skręcana,
- luty 2011 - wymieniony pasek rozrządu, nowe płyny eksploatacyjne
- grudzień 2010 r. - wymienione świece,
- marzec 2011 r. ostatnia regulacja zapłonu i sprzęgła,
- lato 2010 - wymiana tłumika.
Miał nowe, bajeranckie profilowane pokrowce z ekoskóry, choć siedzenia były jeszcze całe, niepodarte. W komplecie poszedł również zestaw opon zimowych i letnich na osobnych felgach. Homologacja LPG do 2014 r. 13 marca 2011 r. wyjechał do Radomska. Nowy nabywca - młodzieniec z ojcem. Ogromnie zadowoleni stanem autka, podpisali umowę bez większego zastanowienia. Moim skromnym zdaniem odpowiednio eksploatowany pojeździ jeszcze ładnych kilka lat. Latem palił nawet 6l gazu, ale przyjmijmy średnio: 7trasa, 8miasto gazu i podobnie benzyny.
więcej »
- pojawiła się niestety rdza (szpachlowana maska i boki, próg przy lewych tylnych drzwiach z wydłubaną paluchem dziurą na ok 2 cm),
- od ok. 1999 roku uszkodzona belka zawieszenia tylnego (bardzo typowa wada dla tego modelu i innych francuzów),
- klapa tylna opadała zimą (prawdopodobnie zimny olej w teleskopach),
- obudowa dźwigni ssania klejona, skręcana,
- luty 2011 - wymieniony pasek rozrządu, nowe płyny eksploatacyjne
- grudzień 2010 r. - wymienione świece,
- marzec 2011 r. ostatnia regulacja zapłonu i sprzęgła,
- lato 2010 - wymiana tłumika.
Miał nowe, bajeranckie profilowane pokrowce z ekoskóry, choć siedzenia były jeszcze całe, niepodarte. W komplecie poszedł również zestaw opon zimowych i letnich na osobnych felgach. Homologacja LPG do 2014 r. 13 marca 2011 r. wyjechał do Radomska. Nowy nabywca - młodzieniec z ojcem. Ogromnie zadowoleni stanem autka, podpisali umowę bez większego zastanowienia. Moim skromnym zdaniem odpowiednio eksploatowany pojeździ jeszcze ładnych kilka lat. Latem palił nawet 6l gazu, ale przyjmijmy średnio: 7trasa, 8miasto gazu i podobnie benzyny.
Blog auta
Brak wpisów w blogu auta
Galerie pojazdu (0)
Kierowca nie dodał jeszcze zdjęć
Filmy pojazdu (0)
Kierowca nie dodał jeszcze filmów do tego auta
Zainteresowani autem (0)
Dodaj do Kiedyś kupię - aby otrzymać automatyczne powiadomionie gdy właściciel wystawi go na sprzedaż.
Właściciel
Jeździ:
Toyota Corolla Toyka, Renault Megane
Wcześniej jeździł:
Peugeot 309
Komentarze (5)
Zobacz podobne auta w społeczności
Najnowsze blogi
Dodano: 14 dni temu, przez giernal
Z ogromną satysfakcją, po dwudziestu czterech miesiącach eksploatacji Astry i przebyciu nią prawie 10 000 kilometrów, ogłaszam iż znalazł się jej godny następca, który będzie pełnił ...
56
komentarzy
Dodano: 1 miesiąc temu, przez darek-k
Od początku
stuki zaczęły się 2 listopada 2025
doradców na FB i lokalnych co nie miara
podejrzenia padały że to panewki lub
-- rozrząd - przy okazji rozrząd nowy założony
-- wtryski ...
3
komentarze
Dodano: 1 miesiąc temu, przez darek-k
w niedziele 16 listopada 2025 awaria znaleziona, powodem tego pukania metalicznego jest i było koło zamachowe które jest tak skonstruowane że ma trójramienną sprężystą blachę przymocowaną ...
6
komentarzy
Marki społeczności
Szukaj znajomych

Moje auta
Moje konto
Blogi
Wiadomości
Znajomi
Społeczność
Grupy










Bez problemu, legalnie. To typowe uszkodzenie dla większości Peugeotów i Citroenów. Nie jest to uszkodzenie, które jest niebezpieczne. Po prostu samochód niżej siedzi i mniej amortyzuje wstrząsy. Nie ma w Polce już 309ki z oryginalnym zdrowym zawieszeniem (Francuzi pewnie mają lepsze drogi).