Tutaj jesteś:
Samochód
Nissan Qashqai
Marka:
Nissan
Model:
Qashqai
Nadwozie:
Crossover Facelifting
Silnik:
1.6
Przebieg:
200 km
Rocznik:
2013
Prosty "pogromca wrocławskich krawężników". Wygrał mój mały konkurs na główne auto z Citroenem C5 i Hondą Civic. Po prostu ma minimalny prześwit na dziury wrocławskich dróg i da się nim w miarę łatwo zaparkować (kamery 360 ułatwiają to zadanie, chociaż jednak brak czujników parkowania). No dobra, szklany dach też był dużym plusem :D
więcej »
Blog auta
Brak wpisów w blogu auta
Galerie pojazdu (0)
Kierowca nie dodał jeszcze zdjęć
Filmy pojazdu (0)
Kierowca nie dodał jeszcze filmów do tego auta
Zainteresowani autem (0)
Dodaj do Kiedyś kupię - aby otrzymać automatyczne powiadomionie gdy właściciel wystawi go na sprzedaż.
Właściciel
Jeździ:
Nissan Qashqai, Nissan Micra Groszek
Wcześniej jeździł:
Citroen C4 Cytrynka, Suzuki Liana Ruda rumpla
Komentarze (2)
Zobacz podobne auta w społeczności
Najnowsze blogi
Dodano: 15 godzin temu, przez giernal
Kończąc w optymistycznym tonie ostatni wpis pochwaliłem zarówno stan techniczny samochodu, jak i umiejętności żony w prowadzeniu pojazdów. Życie niestety szybko ostudziło moje pozytywne ...
Dodano: 3 dni temu, przez Egontar
Możliwe mody w DS-5, z tych które chciałbym mieć u siebie. Oczywiście sam pewnie nie brałbym się za przeróbki, tylko kto to robi w Polsce? Poza tym gdzie to wszystko kupić, bo zdolnych ...
14
komentarzy
Dodano: 4 dni temu, przez powerTGS440
PACJENT:
MAN TGS 2011 rok
moc fabryczna: 440PS
moment: 2300NM
turbina: HOLSET
wersja: fabryczny pod ADR
przekładnia : AsTronic (automat) 12-GEARBOX
norma spalin : EURO5 (bez AdBlue)
norma ...
6
komentarzy
Marki społeczności
Aktualnie online
Szukaj znajomych
Poza tym:
- mam za krótki garaż (trzeba by było wyciąć dziurę w drzwiach garażowych na 4,8m C5, pół metra krótszy QQ mieści się prawie na styk),
- benzynowa wersja QQ, mimo iż cięższa 50kg od C4 pali prawie litr mniej w tych samych warunkach niż 1.6VTi (tutaj 1.6 THP i 1500kg przegrywa od razu), a samochód służy mi do wożenia codziennie zadka (jakieś 100km), więc spalanie ma znaczenie,
- po zmianie opon z 18" na 16" (215x65) po prostu przejeżdżam nad resztkami asfaltu na niektórych ulicach, gdzie wcześniej musiałem zwolnić do 20km/h (przy teoretycznie dozwolonych 50km/h),
- parkowanie to bajka (szczególnie, że muszę parkować w dość ciasnych miejscach, gdzie niektórzy kierowcy olewają sobie zakazy parkowania i zastawiają auto) - dzięki połączeniu kompaktowych wymiarów (podobne do C4, poza wysokością) i czterech kamer,
- bagażnik w QQ jest nieco bardziej ustawny niż niewiele większy pojemnościowo bagażnik sedana C5 (a tylko ten był w porównywalnej cenie do QQ - no, może 5kPLN droższy),
- lepszy widok z miejsca kierowcy (po prostu więcej widać, C5 z długą maską i niskim położeniem fotela mocno izolował od drogi).
Aczkolwiek jeśli chodzi o C5:
- był bardziej zrywny (turbo i większy stosunek mocy do masy robił swoje),
- z przodu więcej miejsca (ale z tyłu CIASNO - jak na taki długi samochód to delikatne nieporozumienie),
- super wygodne dla zadka zawieszenie,
- lepsza jakość wnętrza niż QQ.
Tak naprawdę liczył się tylko ten nieszczęsny garaż - może następnym razem kupię nowy :D