Tutaj jesteś:
Samochód
Mazda Xedos 6 KF by Fedu!!
- Kupione używane w 2010
- Auto obejrzano 34069 razy
- Online od 15 lat, 9 miesięcy i 18 dni
- Auto polubiono 12346 razy
Nazwa auta:
6 KF by Fedu!!
Marka:
Mazda
Model:
Xedos
Nadwozie:
6
Silnik:
2.0
Moc silnika:
140 KM
Przebieg:
228 100 km
Rocznik:
1998
Moje autko przyjechało ze Szwajcarii... stan licznika 165000km.Jest do drugi xedosik w mojej przygodzie motoryzacyjnej.Jestem bardzo ale to bardzo z niego zadowolony. Daje przyjemność z jazdy a V-ki na postoju praktycznie nie słychać.
Dane techniczne.....
MODEL
-Xedos 6
-Rok prod. 1998
-4-drzwiowy sedan
SILNIK
-(CA) KF DOHC V6 2.0 24v 140km + LPG
OSIĄGI
Pojemność skokowa: 1995 ccm
Moc maksymalna: 140 KM
Liczba cylindrów: 6 w ukł. V
Liczba zaworów: 24
Maksymalny moment obrotowy: 170 Nm przy 5000 obr./min.
Wymiary: 456x170x134 cm
Masa własna: 1260kg
Poj. bagażnika: 390 l
V maksymalna: 214 km/h
Poj. zbiornika paliwa: 60 l
Średnica zawracania: 11,30 m
Pomiary testowe dla modelu Xedos 6 2.0i V6 24V
Przyspieszenie 0-400 metrów: 16,33 sek. (osiągnięta prędkość 138,9 km/h)
Przyspieszenie 0-1000 metrów: 29,65 sek. (osiągnięta prędkość 173,4 km/h)
Przyspieszenie 0-60 km/h: 4,00 sek.
Przyspieszenie 0-80 km/h: 5,98 sek.
Przyspieszenie 0-100 km/h: 8,65 sek.
Przyspieszenie 0-120 km/h: 12,16 sek.
Przyspieszenie 0-140 km/h: 16,68 sek.
Przyspieszenie 70-100 km/h: 9,8 sek. (na V biegu)
Przyspieszenie 70-120 km/h: 16,8 sek. (na V biegu)
Przyspieszenie 70-130 km/h: 20,6 sek. (na V biegu)
Droga hamowania z 60 km/h: 15,8 m
Droga hamowania z 80 km/h: 26,7 m
Droga hamowania ze 100 km/h: 40,3 m
Droga hamowania ze 120 km/h: 59,6 m
Droga hamowania ze 140 km/h: 80,0 m
Droga hamowania ze 160 km/h: 107,2 m
Hałas we wnętrzu auta na biegu jałowym: 42,5 dB
Hałas we wnętrzu auta przy 40 km/h: 57 dB
Hałas we wnętrzu auta przy 60 km/h: 62,5 dB
Hałas we wnętrzu auta przy 80 km/h: 66 dB
Hałas we wnętrzu auta przy 100 km/h: 68,5 dB
Hałas we wnętrzu auta przy 120 km/h: 71 dB
Hałas we wnętrzu auta przy 140 km/h: 74,5 dB
Hałas we wnętrzu auta przy 160 km/h: 76,5 dB
Hałas we wnętrzu auta przy 180 km/h: 79 dB
Hałas we wnętrzu auta przy 200 km/h: 80,5 dB
UKŁAD DOLOTOWY
-CAI firmy AOMA
UKŁAD WYDECHOWY
-seria (jeszcze)
-w planach wyciąć KATA i wydech z obu stron auta.
ELEKTRONIKA
-Tempomat
-ABS
-Kimatronik,
-elektryczne szyby x4
-Elektrycznie składane podgrzewane i regulowane lusterka
-Halogeny
-Immobiliser
-Centralny zamek
-elektryczny szyberdach
-Podgrzewane siedzenia
-Poduszka powietrzna x2
-elektrycznie wysuwana antena
-wspomaganie kierownicy
-regulacja wysokości świateł
-regulacja podświetlania zegarów
UKŁAD NAPĘDOWY
-przednia oś
ZAWIESZENIE
-rozpórki kielichów
-w przyszłości sprężyny -30mm
UKŁAD HAMULCOWY
-4x tarcze+ABS
-plany swap z Mazdy 6
BODY-KIT
-soczewkowe reflektory
-Alufelgi 15" albo 17" zima 14"
-Kolor Z8 = błękitna morska zieleń
-Opływowa sylwetka (Cx=0,29)
CAR-AUDIO
Radio
RADIO DVD TUNER TV SD USB
3,5'' LCD TFT
4 x 50 WAT
Wzmacniacz
Alphard RB-4s
Moc wyjściowa: 800 wat Max ( 200x4@2 Ohms)
Moc wyjściowa na mostku: (4Ω)400 Wat Max
Wejściowa czułość ( dla wtyków RCA): 10Hz - 30 KHz
Wejściowa czułość ( dla wtyków RCA ): 150 mV-4V
Wejściowa impedancja ( dla wtyków RCA): 10K Ohms
Bezpieczniki: 2 x 20 A
Wymiary: 370x58x246mm
Stosunek Sygnału do Szumu: 97dB
Głośniki
Skrzynia basowa
LTC
Model: 1201G
Impedancja: 4 Ω
Moc ciągła - 300 W
Moc szczytowa - 600 W
Rozmiary magnesu: 55 oz
Średnica: 12 "
Przód:
INFINITY REFERENCE
Model: 6522i
Rozmiar: 165 mm
Typ: głośniki 2-drożne
Moc ciągła: 60 W
Moc szczytowa: 180 W
Impedancja: 2 Ohm
Skuteczność: 93 dB
Pasmo przenoszenia: 53 - 21.000 Hz
Tył:
INFINITY REFERENCE
Model: 9623i
Moc ciągła - 100 W
Moc szczytowa - 300 W
Wymiary głośnika - 6x9 "
Typ głośnika - 3-drożny
Dla zainteresowanych....ciekawostka...
Samochód został zaprezentowany w roku 1992 jako zupełnie nowy model. Mazda Xedos 6 jest oparta na płycie podłogowej modelu 626 z roku 1992. Owalne kształty królują w całym nadwoziu, deska rozdzielcza jest częściowo przeniesiona z Mazdy 626 '92, a eleganckie wrażenie robi chromowana atrapa osłony chłodnicy. Auto ma śmiałą formę i jego zadaniem było konkurowanie z BMW serii 3 (które miało dużą popularność), ponieważ Xedos, tak jak BMW miała silnik 6-cylindorwy o pojemności 2.0 litra (144 KM). Odrębną jednostka napędową był motor 1.6 i mocy 107 KM. Najmocniejszą stroną auta jest wzorowe wykończenie szczegółów oraz bardzo wysoki standard wyposażenia, ale jego wnętrze jest bardziej ciasne niż w modelu 626. W wyposażeniu standardowym znajdowała się poduszka powietrzna i ABS, a w wersji Business także klimatyzacja. Niemieccy kierowcy testowi polecali do tego auta skrzynię automatyczną, ponieważ dawała ona dużą przyjemność z jazdy. Xedos 6 stała się bardziej ekskluzywną, niżby tego chciała Mazda. W efekcie, drogi samochód cieszył się jeszcze mniejsza popularnością niż 626. W początkowych planach było utworzenie specjalnej, oddzielnej sieci dealerskiej. Auto było wizytówką Mazdy, która pomimo, że nie przynosiła zysków, to dzięki wytwornemu stylowi poprawiała wizerunek marki. Xedos 6 w Japonii nazwano Eunos 500 i była tam ona oferowana w znacznie szerszej gamie silników niż w krajach europejskich i Ameryce. W sumie zostało wyprodukowanych zaledwie 72 101 egzemplarzy.
C.D.N...
więcej »
Dane techniczne.....
MODEL
-Xedos 6
-Rok prod. 1998
-4-drzwiowy sedan
SILNIK
-(CA) KF DOHC V6 2.0 24v 140km + LPG
OSIĄGI
Pojemność skokowa: 1995 ccm
Moc maksymalna: 140 KM
Liczba cylindrów: 6 w ukł. V
Liczba zaworów: 24
Maksymalny moment obrotowy: 170 Nm przy 5000 obr./min.
Wymiary: 456x170x134 cm
Masa własna: 1260kg
Poj. bagażnika: 390 l
V maksymalna: 214 km/h
Poj. zbiornika paliwa: 60 l
Średnica zawracania: 11,30 m
Pomiary testowe dla modelu Xedos 6 2.0i V6 24V
Przyspieszenie 0-400 metrów: 16,33 sek. (osiągnięta prędkość 138,9 km/h)
Przyspieszenie 0-1000 metrów: 29,65 sek. (osiągnięta prędkość 173,4 km/h)
Przyspieszenie 0-60 km/h: 4,00 sek.
Przyspieszenie 0-80 km/h: 5,98 sek.
Przyspieszenie 0-100 km/h: 8,65 sek.
Przyspieszenie 0-120 km/h: 12,16 sek.
Przyspieszenie 0-140 km/h: 16,68 sek.
Przyspieszenie 70-100 km/h: 9,8 sek. (na V biegu)
Przyspieszenie 70-120 km/h: 16,8 sek. (na V biegu)
Przyspieszenie 70-130 km/h: 20,6 sek. (na V biegu)
Droga hamowania z 60 km/h: 15,8 m
Droga hamowania z 80 km/h: 26,7 m
Droga hamowania ze 100 km/h: 40,3 m
Droga hamowania ze 120 km/h: 59,6 m
Droga hamowania ze 140 km/h: 80,0 m
Droga hamowania ze 160 km/h: 107,2 m
Hałas we wnętrzu auta na biegu jałowym: 42,5 dB
Hałas we wnętrzu auta przy 40 km/h: 57 dB
Hałas we wnętrzu auta przy 60 km/h: 62,5 dB
Hałas we wnętrzu auta przy 80 km/h: 66 dB
Hałas we wnętrzu auta przy 100 km/h: 68,5 dB
Hałas we wnętrzu auta przy 120 km/h: 71 dB
Hałas we wnętrzu auta przy 140 km/h: 74,5 dB
Hałas we wnętrzu auta przy 160 km/h: 76,5 dB
Hałas we wnętrzu auta przy 180 km/h: 79 dB
Hałas we wnętrzu auta przy 200 km/h: 80,5 dB
UKŁAD DOLOTOWY
-CAI firmy AOMA
UKŁAD WYDECHOWY
-seria (jeszcze)
-w planach wyciąć KATA i wydech z obu stron auta.
ELEKTRONIKA
-Tempomat
-ABS
-Kimatronik,
-elektryczne szyby x4
-Elektrycznie składane podgrzewane i regulowane lusterka
-Halogeny
-Immobiliser
-Centralny zamek
-elektryczny szyberdach
-Podgrzewane siedzenia
-Poduszka powietrzna x2
-elektrycznie wysuwana antena
-wspomaganie kierownicy
-regulacja wysokości świateł
-regulacja podświetlania zegarów
UKŁAD NAPĘDOWY
-przednia oś
ZAWIESZENIE
-rozpórki kielichów
-w przyszłości sprężyny -30mm
UKŁAD HAMULCOWY
-4x tarcze+ABS
-plany swap z Mazdy 6
BODY-KIT
-soczewkowe reflektory
-Alufelgi 15" albo 17" zima 14"
-Kolor Z8 = błękitna morska zieleń
-Opływowa sylwetka (Cx=0,29)
CAR-AUDIO
Radio
RADIO DVD TUNER TV SD USB
3,5'' LCD TFT
4 x 50 WAT
Wzmacniacz
Alphard RB-4s
Moc wyjściowa: 800 wat Max ( 200x4@2 Ohms)
Moc wyjściowa na mostku: (4Ω)400 Wat Max
Wejściowa czułość ( dla wtyków RCA): 10Hz - 30 KHz
Wejściowa czułość ( dla wtyków RCA ): 150 mV-4V
Wejściowa impedancja ( dla wtyków RCA): 10K Ohms
Bezpieczniki: 2 x 20 A
Wymiary: 370x58x246mm
Stosunek Sygnału do Szumu: 97dB
Głośniki
Skrzynia basowa
LTC
Model: 1201G
Impedancja: 4 Ω
Moc ciągła - 300 W
Moc szczytowa - 600 W
Rozmiary magnesu: 55 oz
Średnica: 12 "
Przód:
INFINITY REFERENCE
Model: 6522i
Rozmiar: 165 mm
Typ: głośniki 2-drożne
Moc ciągła: 60 W
Moc szczytowa: 180 W
Impedancja: 2 Ohm
Skuteczność: 93 dB
Pasmo przenoszenia: 53 - 21.000 Hz
Tył:
INFINITY REFERENCE
Model: 9623i
Moc ciągła - 100 W
Moc szczytowa - 300 W
Wymiary głośnika - 6x9 "
Typ głośnika - 3-drożny
Dla zainteresowanych....ciekawostka...
Samochód został zaprezentowany w roku 1992 jako zupełnie nowy model. Mazda Xedos 6 jest oparta na płycie podłogowej modelu 626 z roku 1992. Owalne kształty królują w całym nadwoziu, deska rozdzielcza jest częściowo przeniesiona z Mazdy 626 '92, a eleganckie wrażenie robi chromowana atrapa osłony chłodnicy. Auto ma śmiałą formę i jego zadaniem było konkurowanie z BMW serii 3 (które miało dużą popularność), ponieważ Xedos, tak jak BMW miała silnik 6-cylindorwy o pojemności 2.0 litra (144 KM). Odrębną jednostka napędową był motor 1.6 i mocy 107 KM. Najmocniejszą stroną auta jest wzorowe wykończenie szczegółów oraz bardzo wysoki standard wyposażenia, ale jego wnętrze jest bardziej ciasne niż w modelu 626. W wyposażeniu standardowym znajdowała się poduszka powietrzna i ABS, a w wersji Business także klimatyzacja. Niemieccy kierowcy testowi polecali do tego auta skrzynię automatyczną, ponieważ dawała ona dużą przyjemność z jazdy. Xedos 6 stała się bardziej ekskluzywną, niżby tego chciała Mazda. W efekcie, drogi samochód cieszył się jeszcze mniejsza popularnością niż 626. W początkowych planach było utworzenie specjalnej, oddzielnej sieci dealerskiej. Auto było wizytówką Mazdy, która pomimo, że nie przynosiła zysków, to dzięki wytwornemu stylowi poprawiała wizerunek marki. Xedos 6 w Japonii nazwano Eunos 500 i była tam ona oferowana w znacznie szerszej gamie silników niż w krajach europejskich i Ameryce. W sumie zostało wyprodukowanych zaledwie 72 101 egzemplarzy.
C.D.N...
Blog auta (7)
Dodano: 15 lat temu, przez
Feduu
Witam chciałem się podzielić moją przygodą z wyjazdu po autko dla znajomego.(użytkownik AC DARKUSS )
Godzina 7.00 wyjazd z Zamościa do Frampola w celu obejrzenia CHRYSLER STRATUS. Jak ...
17
komentarzy
Dodano: 15 lat temu, przez
Feduu
Witam wszystkich zainteresowanych. Związku z tym że ciężko jest znaleść coś takiego jak dolo do xedosa 6 KF, a jak się znajdzie to cena poraża.Postanowiłem zrobić sam. Po paru dniach ...
19
komentarzy
Dodano: 15 lat temu, przez
Feduu
Jadę sobie dzisiaj z pracy a tu nie spodziewanie takie coś wyrosło...(a wczoraj go nie było!!)
zobaczcie sami:)))
20
komentarzy
Dodano: 15 lat temu, przez
Feduu
Witam... 8 sierpnia mija rok od naszego ślubu i związku z tym chcę sprawić żonie przyjemną niespodziankę,zabrać na wycieczkę. Zona bardzo lubi chodzić po szlakach turystycznych, robić ...
9
komentarzy
Dodano: 15 lat temu, przez
Feduu
Czy decydując się na zakup dziesięcioletniego samochodu klasy średniej, trzeba zrezygnować z rasowej sylwetki, mocnego silnika i osiągów zbliżonych do aut usportowionych? Niekoniecznie. ...
8
komentarzy
Galerie pojazdu (0)
Kierowca nie dodał jeszcze zdjęć
Filmy pojazdu (1)
Zainteresowani autem (0)
Kiedyś kupią to auto:
Dodaj do Kiedyś kupię - aby otrzymać automatyczne powiadomionie gdy właściciel wystawi go na sprzedaż.
Właściciel
Komentarze (543)
Zobacz podobne auta w społeczności
Najnowsze blogi
Dodano: 14 dni temu, przez darek-k
Od początku
stuki zaczęły się 2 listopada 2025
doradców na FB i lokalnych co nie miara
podejrzenia padały że to panewki lub
-- rozrząd - przy okazji rozrząd nowy założony
-- wtryski ...
3
komentarze
Dodano: 15 dni temu, przez darek-k
w niedziele 16 listopada 2025 awaria znaleziona, powodem tego pukania metalicznego jest i było koło zamachowe które jest tak skonstruowane że ma trójramienną sprężystą blachę przymocowaną ...
1
komentarz
Dodano: 16 dni temu, przez giernal
W sierpniowym wpisie wspominałem o zamyśle zmiany samochodu. U mnie zazwyczaj od planów do czynów długa droga, ale tym razem było inaczej.
Po trzech tygodniach od publikacji tekstu ...
35
komentarzy
Marki społeczności
Szukaj znajomych

Moje auta
Moje konto
Blogi
Wiadomości
Znajomi
Społeczność
Grupy







