Tutaj jesteś:
Samochód
Mazda MX-5 Unplugged
- Kupione używane w 2010
- Auto obejrzano 624 razy
- Online od 10 lat, 9 miesięcy i 22 dni
- Auto polubiono 145 razy
Nazwa auta:
Unplugged
Marka:
Mazda
Model:
MX-5
Generacja:
II
Nadwozie:
Cabrio
Silnik:
1.6 16V
Moc silnika:
112 KM
Rocznik:
2004
Model: Mazda MX-5
Rocznik: 2004
Wersja: Unplugged
Kolor: Velocity Red Mica
Silnik: 1.6 (112KM@6600rpm/134,6Nm@5100rpm)
Modyfikacje:
- Spryskiwacze od Mazdy Tribute.
- Mod z rurką w uszczelce przy komorze silnika.
- Śruby zabezpieczające do felg ;)
- Świecące obrysówki
- DRL w miejscu na halogeny
więcej »
Rocznik: 2004
Wersja: Unplugged
Kolor: Velocity Red Mica
Silnik: 1.6 (112KM@6600rpm/134,6Nm@5100rpm)
Modyfikacje:
- Spryskiwacze od Mazdy Tribute.
- Mod z rurką w uszczelce przy komorze silnika.
- Śruby zabezpieczające do felg ;)
- Świecące obrysówki
- DRL w miejscu na halogeny
Blog auta
Brak wpisów w blogu auta
Galerie pojazdu (0)
Kierowca nie dodał jeszcze zdjęć
Filmy pojazdu (0)
Kierowca nie dodał jeszcze filmów do tego auta
Zainteresowani autem (0)
Dodaj do Kiedyś kupię - aby otrzymać automatyczne powiadomionie gdy właściciel wystawi go na sprzedaż.
Zobacz podobne auta w społeczności
Najnowsze blogi
Dodano: 21 godzin temu, przez giernal
Kończąc w optymistycznym tonie ostatni wpis pochwaliłem zarówno stan techniczny samochodu, jak i umiejętności żony w prowadzeniu pojazdów. Życie niestety szybko ostudziło moje pozytywne ...
3
komentarze
Dodano: 3 dni temu, przez Egontar
Możliwe mody w DS-5, z tych które chciałbym mieć u siebie. Oczywiście sam pewnie nie brałbym się za przeróbki, tylko kto to robi w Polsce? Poza tym gdzie to wszystko kupić, bo zdolnych ...
16
komentarzy
Dodano: 4 dni temu, przez powerTGS440
PACJENT:
MAN TGS 2011 rok
moc fabryczna: 440PS
moment: 2300NM
turbina: HOLSET
wersja: fabryczny pod ADR
przekładnia : AsTronic (automat) 12-GEARBOX
norma spalin : EURO5 (bez AdBlue)
norma ...
6
komentarzy
Marki społeczności
Aktualnie online
Szukaj znajomych
Co do pozycji w fotelu, ja raczej wsiadając do innych aut mam wrażenie, że siedzę na tronie jakimś
Jinba ittai 8)
Silnik daje radę, to w końcu niecałe 1000kg wagi
A MX-5 to przykład japońskiego doskonalenia europejskich pomysłów.
Na dobrą sprawę MX-5 nie ma rywali.
Wszystko inne ma albo napęd na przód, albo kosztuje dwa razy tyle.
Duży plus za hard-top, tak przydatny w Polsce