Tutaj jesteś:
Samochód
Mazda MX-5 Unplugged
- Kupione używane w 2010
- Auto obejrzano 741 razy
- Online od 12 lat, 5 miesięcy i 26 dni
- Auto polubiono 145 razy
Nazwa auta:
Unplugged
Marka:
Mazda
Model:
MX-5
Generacja:
II
Nadwozie:
Cabrio
Silnik:
1.6 16V
Moc silnika:
112 KM
Rocznik:
2004
Model: Mazda MX-5
Rocznik: 2004
Wersja: Unplugged
Kolor: Velocity Red Mica
Silnik: 1.6 (112KM@6600rpm/134,6Nm@5100rpm)
Modyfikacje:
- Spryskiwacze od Mazdy Tribute.
- Mod z rurką w uszczelce przy komorze silnika.
- Śruby zabezpieczające do felg ;)
- Świecące obrysówki
- DRL w miejscu na halogeny
więcej »
Rocznik: 2004
Wersja: Unplugged
Kolor: Velocity Red Mica
Silnik: 1.6 (112KM@6600rpm/134,6Nm@5100rpm)
Modyfikacje:
- Spryskiwacze od Mazdy Tribute.
- Mod z rurką w uszczelce przy komorze silnika.
- Śruby zabezpieczające do felg ;)
- Świecące obrysówki
- DRL w miejscu na halogeny
Blog auta
Brak wpisów w blogu auta
Galerie pojazdu (0)
Kierowca nie dodał jeszcze zdjęć
Filmy pojazdu (0)
Kierowca nie dodał jeszcze filmów do tego auta
Zainteresowani autem (0)
Dodaj do Kiedyś kupię - aby otrzymać automatyczne powiadomionie gdy właściciel wystawi go na sprzedaż.
Zobacz podobne auta w społeczności
Najnowsze blogi
Dodano: 13 dni temu, przez giernal
Z ogromną satysfakcją, po dwudziestu czterech miesiącach eksploatacji Astry i przebyciu nią prawie 10 000 kilometrów, ogłaszam iż znalazł się jej godny następca, który będzie pełnił ...
56
komentarzy
Dodano: 1 miesiąc temu, przez darek-k
Od początku
stuki zaczęły się 2 listopada 2025
doradców na FB i lokalnych co nie miara
podejrzenia padały że to panewki lub
-- rozrząd - przy okazji rozrząd nowy założony
-- wtryski ...
3
komentarze
Dodano: 1 miesiąc temu, przez darek-k
w niedziele 16 listopada 2025 awaria znaleziona, powodem tego pukania metalicznego jest i było koło zamachowe które jest tak skonstruowane że ma trójramienną sprężystą blachę przymocowaną ...
6
komentarzy
Marki społeczności
Szukaj znajomych

Moje auta
Moje konto
Blogi
Wiadomości
Znajomi
Społeczność
Grupy





Co do pozycji w fotelu, ja raczej wsiadając do innych aut mam wrażenie, że siedzę na tronie jakimś
Jinba ittai 8)
Silnik daje radę, to w końcu niecałe 1000kg wagi
A MX-5 to przykład japońskiego doskonalenia europejskich pomysłów.
Na dobrą sprawę MX-5 nie ma rywali.
Wszystko inne ma albo napęd na przód, albo kosztuje dwa razy tyle.
Duży plus za hard-top, tak przydatny w Polsce