Tutaj jesteś:
Samochód
Mazda MX-5 Unplugged
- Kupione używane w 2010
- Auto obejrzano 733 razy
- Online od 12 lat, 5 miesięcy i 10 dni
- Auto polubiono 145 razy
Nazwa auta:
Unplugged
Marka:
Mazda
Model:
MX-5
Generacja:
II
Nadwozie:
Cabrio
Silnik:
1.6 16V
Moc silnika:
112 KM
Rocznik:
2004
Model: Mazda MX-5
Rocznik: 2004
Wersja: Unplugged
Kolor: Velocity Red Mica
Silnik: 1.6 (112KM@6600rpm/134,6Nm@5100rpm)
Modyfikacje:
- Spryskiwacze od Mazdy Tribute.
- Mod z rurką w uszczelce przy komorze silnika.
- Śruby zabezpieczające do felg ;)
- Świecące obrysówki
- DRL w miejscu na halogeny
więcej »
Rocznik: 2004
Wersja: Unplugged
Kolor: Velocity Red Mica
Silnik: 1.6 (112KM@6600rpm/134,6Nm@5100rpm)
Modyfikacje:
- Spryskiwacze od Mazdy Tribute.
- Mod z rurką w uszczelce przy komorze silnika.
- Śruby zabezpieczające do felg ;)
- Świecące obrysówki
- DRL w miejscu na halogeny
Blog auta
Brak wpisów w blogu auta
Galerie pojazdu (0)
Kierowca nie dodał jeszcze zdjęć
Filmy pojazdu (0)
Kierowca nie dodał jeszcze filmów do tego auta
Zainteresowani autem (0)
Dodaj do Kiedyś kupię - aby otrzymać automatyczne powiadomionie gdy właściciel wystawi go na sprzedaż.
Zobacz podobne auta w społeczności
Najnowsze blogi
Dodano: 15 dni temu, przez darek-k
Od początku
stuki zaczęły się 2 listopada 2025
doradców na FB i lokalnych co nie miara
podejrzenia padały że to panewki lub
-- rozrząd - przy okazji rozrząd nowy założony
-- wtryski ...
3
komentarze
Dodano: 16 dni temu, przez darek-k
w niedziele 16 listopada 2025 awaria znaleziona, powodem tego pukania metalicznego jest i było koło zamachowe które jest tak skonstruowane że ma trójramienną sprężystą blachę przymocowaną ...
1
komentarz
Dodano: 17 dni temu, przez giernal
W sierpniowym wpisie wspominałem o zamyśle zmiany samochodu. U mnie zazwyczaj od planów do czynów długa droga, ale tym razem było inaczej.
Po trzech tygodniach od publikacji tekstu ...
43
komentarze
Marki społeczności
Aktualnie online
Szukaj znajomych

Moje auta
Moje konto
Blogi
Wiadomości
Znajomi
Społeczność
Grupy





Co do pozycji w fotelu, ja raczej wsiadając do innych aut mam wrażenie, że siedzę na tronie jakimś
Jinba ittai 8)
Silnik daje radę, to w końcu niecałe 1000kg wagi
A MX-5 to przykład japońskiego doskonalenia europejskich pomysłów.
Na dobrą sprawę MX-5 nie ma rywali.
Wszystko inne ma albo napęd na przód, albo kosztuje dwa razy tyle.
Duży plus za hard-top, tak przydatny w Polsce