Tutaj jesteś:
Samochód
Łada 2107 Ładzianka
- Kupione używane w 1998
- Auto obejrzano 2379 razy
- Online od 15 lat, 3 miesięcy i 19 dni
- Auto polubiono 93 razy
Nazwa auta:
Ładzianka
Marka:
Łada
Model:
2107
Nadwozie:
2107 Sedan
Silnik:
1.5
Moc silnika:
72 KM
Przebieg:
1 km
Rocznik:
1989
Moje pierwsze prywatne auto, kupione od kumpla u mnie doczekało swojego żywota po trzech latach użytkowania, ale zawsze je będe dobrze wspominał.
Była to wersja eksportowa na zachód więc miał troche więcej bajerów niż standrdowa 2107 między innymi 5-cio biegową skrzynię co czyniło ja praktycznie nie naprwaialną bo wszędzie były dostępne tylko części do 4-o biegowych skrzyń.
Miała dosyć wygodne fotele ze zintegrowanym zagłówkiem, które i tak wymieniłem na kubełki bimarco oczywiście w kolorze czerwonym.
Kolejnymi modyfikajami było przemalowanie standardowo czarnych elementów nadwozia na żółto czyli: zderzaków, atrapy, lusterek i felg, co czyniło ją łatwo rozróżnialną na drodze.
Założyłem dodatkowe oświetlenie przednie dzięki któremu nocne podróże odbywały się jak w dzień gdyż cały zestaw oświetleniowy po włączeniu długich połaczonych z reflektorami dalekosiężnymi oraz dołaczenie przeciwmgielnych generował 520W światła, zresztą ta moc oświetlenia zaskutkowała w późniejszym etapie zgonem alternatora który przestał wyrabiać, swoje 5 groszy dołożył sprzęt grający skłądający się radia Blaupunkta z głośnikami średnio tonowymi z przodu zamotowanymi w fabrycznych miejscach i dwudrożnymi wysoko-nisko tonowymi zamontowanymi w tylniej półce.
Do tego miałem uszyte na zamówienie żółto-czerwone pokrowce na fotele i obszytą czerwoną skórą kierownicę.
Autem zaliczyłem jedną stłuczkę z mostem co zresztą widać na zdjęciu po nie dokońca udanej naprawie lewego prawego przodu.
Do zgonu auta dołożyłą się wszędobylska rdza i ogrom usterek.
więcej »
Była to wersja eksportowa na zachód więc miał troche więcej bajerów niż standrdowa 2107 między innymi 5-cio biegową skrzynię co czyniło ja praktycznie nie naprwaialną bo wszędzie były dostępne tylko części do 4-o biegowych skrzyń.
Miała dosyć wygodne fotele ze zintegrowanym zagłówkiem, które i tak wymieniłem na kubełki bimarco oczywiście w kolorze czerwonym.
Kolejnymi modyfikajami było przemalowanie standardowo czarnych elementów nadwozia na żółto czyli: zderzaków, atrapy, lusterek i felg, co czyniło ją łatwo rozróżnialną na drodze.
Założyłem dodatkowe oświetlenie przednie dzięki któremu nocne podróże odbywały się jak w dzień gdyż cały zestaw oświetleniowy po włączeniu długich połaczonych z reflektorami dalekosiężnymi oraz dołaczenie przeciwmgielnych generował 520W światła, zresztą ta moc oświetlenia zaskutkowała w późniejszym etapie zgonem alternatora który przestał wyrabiać, swoje 5 groszy dołożył sprzęt grający skłądający się radia Blaupunkta z głośnikami średnio tonowymi z przodu zamotowanymi w fabrycznych miejscach i dwudrożnymi wysoko-nisko tonowymi zamontowanymi w tylniej półce.
Do tego miałem uszyte na zamówienie żółto-czerwone pokrowce na fotele i obszytą czerwoną skórą kierownicę.
Autem zaliczyłem jedną stłuczkę z mostem co zresztą widać na zdjęciu po nie dokońca udanej naprawie lewego prawego przodu.
Do zgonu auta dołożyłą się wszędobylska rdza i ogrom usterek.
Blog auta
Brak wpisów w blogu auta
Galerie pojazdu (0)
Kierowca nie dodał jeszcze zdjęć
Filmy pojazdu (0)
Kierowca nie dodał jeszcze filmów do tego auta
Zainteresowani autem (0)
Dodaj do Kiedyś kupię - aby otrzymać automatyczne powiadomionie gdy właściciel wystawi go na sprzedaż.
Zobacz podobne auta w społeczności
Najnowsze blogi
Dodano: 4 godziny temu, przez giernal
Kończąc w optymistycznym tonie ostatni wpis pochwaliłem zarówno stan techniczny samochodu, jak i umiejętności żony w prowadzeniu pojazdów. Życie niestety szybko ostudziło moje pozytywne ...
Dodano: 2 dni temu, przez Egontar
Możliwe mody w DS-5, z tych które chciałbym mieć u siebie. Oczywiście sam pewnie nie brałbym się za przeróbki, tylko kto to robi w Polsce? Poza tym gdzie to wszystko kupić, bo zdolnych ...
13
komentarzy
Dodano: 3 dni temu, przez powerTGS440
PACJENT:
MAN TGS 2011 rok
moc fabryczna: 440PS
moment: 2300NM
turbina: HOLSET
wersja: fabryczny pod ADR
przekładnia : AsTronic (automat) 12-GEARBOX
norma spalin : EURO5 (bez AdBlue)
norma ...
6
komentarzy
Marki społeczności
Aktualnie online
Szukaj znajomych
i dolałem oktanów
oczywiście że nie było lady w wersji WRC,była natomiast wersja rajdowa VFTS na dwóch gaźnikach
WEBER.