Tutaj jesteś:
Samochód
Ford Focus Diament
- Kupione używane w 2013
- Auto obejrzano 636 razy
- Online od 12 lat, 11 miesięcy i 14 dni
- Auto polubiono 25 razy
Nazwa auta:
Diament
Marka:
Ford
Model:
Focus
Generacja:
II
Nadwozie:
Kombi
Silnik:
2.0 Duratec
Moc silnika:
145 KM
Przebieg:
219 280 km
Rocznik:
2008
WYPOSAŻENIE
Klimatronik
ABS
ESP (kontrola trakcji i antypoślizg przy ruszaniu)
16" alufelgi Ford opony Fulda(lato i zima)
Podgrzewana przednia szyba i przednie siedzenia (super sprawa)
5-cio biegowa skrzynia manulana
Sterowanie radia w kierownicy
Tempomat
Regulowany mechanicznie fotel kierowcy (wysokość)
Elektryczne 4 szyby
Elektrycznie regulowane podgrzewane lusterka
Centralny zamek z domykaniem szyb
Immobilizer
Radio sony - 8 głośników
Komputer pokładowy
Welurowa tapicerka
Asymetrycznie dzielona tylna kanapa
6 poduszek(kurtyny boczne)
Trzypunktowe pasy dla środkowego pasażera
Halogeny
Rolety tylnych szyb (przydatne w lecie)
Czujnik deszczu (automatyczna regulacja pracy wycieraczek)
Automatyczne światła
Możliwość zmiany twardości działania wspomagania
Klimatyzowany schowek
OSIĄGI itp.
0-100 - 9,5 sek. (wg danych katalogowych)
zużycie paliwa Pb (rzeczywiste) raczej dynamiczny styl jazdy :-)
- miasto 9-11
- trasa 6,5-8
Paliwo w 90% przypadków BP Pb
Dane techniczne:
2.0 Duratec 145KM - 185NM
Masa własna/dopuszczalna - 1420 / 1895 kg
długość / szerokość / wysokość - 4472 / 1849 / 1501 mm
rozstaw osi- 2640 mm
W planach
bezawaryjna eksploatacja :)
Spostrzeżenia po przeszło 5 miesięcznym użytkowaniu
PLUSY
* przyjemny design
* miękkie wykończenie kokpitu, ale twardy plastik też jest
* miejsca optymalnie (w mondeo było więcej)
* świetny klimatronik - bardzo dobrze grzeje i ustawia nawiewy
* prowadzenie trzymanie się drogi wyśmienite, przyśpieszenie dobre (czasami brakuje w dieslu było inaczej), ergonomia dobra,
* duży prześwit nie ma problemu z haczeniem brzuchem ani zderzakami o krawężniki lub nawet znaczne krzywizny
* komfortowe wnętrze z przodu i z tyłu (podłokietniki, fotele bardzo wygodne i dobrze trzymające przy ostrzejszej jeździe)
* dbałość o szczegóły, dobre elastyczne plastiki, deska nie trzeszczy a schowki wyłożone materiałem żeby drobiazgi nie stukały w nich
* dobrze wyciszone wnętrze,a może to hybryda lub melex?? Tak poważnie jeżdżąc spokojnie to nie słychać silnika, jak jedziemy ostrzej to słychać że jest, jednak nie jest uciążliwy
* precyzyjna i lekko działająca skrzynia biegów - przydałby się 6 bieg na trasie
* praktyczne schowki (duży z prawej strony,mniejszy po lewej stronie kierownicy,na okulary w podsufitce od strony kierowcy, oraz bardzo głęboki pod podłokietnikiem
* duża tylna szyba obserwacja przy cofaniu dobra
* gniazdo zapalniczki w bagażniku
* składane ręcznie lusterka
* bardzo dobry fabryczny zestaw audio(wystarczająca jakość)basami mozna trochę poszaleć a mimo to we wnętrzu nic nie drży...
* światełka pod daszkami przeciwsłonecznymi
* kierownica regulowana w dwóch płaszczyznach
* łatwa w obsłudze roleta bagażnika
* klapa silnika na badylu (w mondeo były amortyzatory) - myślę, że nie będę jej często podnosił
* nic nie koroduje
MINUSY
* mała przestrzeń na koło zapasowe, bardzo mało idzie tam zmieścić innych rzeczy
* włączanie wycieraczek do góry (po 4 latach jazdy mondeo już się przyzwyczaiłem)
* nic mi nie przychodzi do głowy
Jako wzór do stworzenia tego opisu (został zmodyfikowany i dopasowany do mojego auta) posłużył mi opis stworzony przez użytkownika Roberto77b - wielkie dzięki.
więcej »
Klimatronik
ABS
ESP (kontrola trakcji i antypoślizg przy ruszaniu)
16" alufelgi Ford opony Fulda(lato i zima)
Podgrzewana przednia szyba i przednie siedzenia (super sprawa)
5-cio biegowa skrzynia manulana
Sterowanie radia w kierownicy
Tempomat
Regulowany mechanicznie fotel kierowcy (wysokość)
Elektryczne 4 szyby
Elektrycznie regulowane podgrzewane lusterka
Centralny zamek z domykaniem szyb
Immobilizer
Radio sony - 8 głośników
Komputer pokładowy
Welurowa tapicerka
Asymetrycznie dzielona tylna kanapa
6 poduszek(kurtyny boczne)
Trzypunktowe pasy dla środkowego pasażera
Halogeny
Rolety tylnych szyb (przydatne w lecie)
Czujnik deszczu (automatyczna regulacja pracy wycieraczek)
Automatyczne światła
Możliwość zmiany twardości działania wspomagania
Klimatyzowany schowek
OSIĄGI itp.
0-100 - 9,5 sek. (wg danych katalogowych)
zużycie paliwa Pb (rzeczywiste) raczej dynamiczny styl jazdy :-)
- miasto 9-11
- trasa 6,5-8
Paliwo w 90% przypadków BP Pb
Dane techniczne:
2.0 Duratec 145KM - 185NM
Masa własna/dopuszczalna - 1420 / 1895 kg
długość / szerokość / wysokość - 4472 / 1849 / 1501 mm
rozstaw osi- 2640 mm
W planach
bezawaryjna eksploatacja :)
Spostrzeżenia po przeszło 5 miesięcznym użytkowaniu
PLUSY
* przyjemny design
* miękkie wykończenie kokpitu, ale twardy plastik też jest
* miejsca optymalnie (w mondeo było więcej)
* świetny klimatronik - bardzo dobrze grzeje i ustawia nawiewy
* prowadzenie trzymanie się drogi wyśmienite, przyśpieszenie dobre (czasami brakuje w dieslu było inaczej), ergonomia dobra,
* duży prześwit nie ma problemu z haczeniem brzuchem ani zderzakami o krawężniki lub nawet znaczne krzywizny
* komfortowe wnętrze z przodu i z tyłu (podłokietniki, fotele bardzo wygodne i dobrze trzymające przy ostrzejszej jeździe)
* dbałość o szczegóły, dobre elastyczne plastiki, deska nie trzeszczy a schowki wyłożone materiałem żeby drobiazgi nie stukały w nich
* dobrze wyciszone wnętrze,a może to hybryda lub melex?? Tak poważnie jeżdżąc spokojnie to nie słychać silnika, jak jedziemy ostrzej to słychać że jest, jednak nie jest uciążliwy
* precyzyjna i lekko działająca skrzynia biegów - przydałby się 6 bieg na trasie
* praktyczne schowki (duży z prawej strony,mniejszy po lewej stronie kierownicy,na okulary w podsufitce od strony kierowcy, oraz bardzo głęboki pod podłokietnikiem
* duża tylna szyba obserwacja przy cofaniu dobra
* gniazdo zapalniczki w bagażniku
* składane ręcznie lusterka
* bardzo dobry fabryczny zestaw audio(wystarczająca jakość)basami mozna trochę poszaleć a mimo to we wnętrzu nic nie drży...
* światełka pod daszkami przeciwsłonecznymi
* kierownica regulowana w dwóch płaszczyznach
* łatwa w obsłudze roleta bagażnika
* klapa silnika na badylu (w mondeo były amortyzatory) - myślę, że nie będę jej często podnosił
* nic nie koroduje
MINUSY
* mała przestrzeń na koło zapasowe, bardzo mało idzie tam zmieścić innych rzeczy
* włączanie wycieraczek do góry (po 4 latach jazdy mondeo już się przyzwyczaiłem)
* nic mi nie przychodzi do głowy
Jako wzór do stworzenia tego opisu (został zmodyfikowany i dopasowany do mojego auta) posłużył mi opis stworzony przez użytkownika Roberto77b - wielkie dzięki.
Blog auta
Brak wpisów w blogu auta
Galerie pojazdu (0)
Kierowca nie dodał jeszcze zdjęć
Filmy pojazdu (0)
Kierowca nie dodał jeszcze filmów do tego auta
Zainteresowani autem (0)
Dodaj do Kiedyś kupię - aby otrzymać automatyczne powiadomionie gdy właściciel wystawi go na sprzedaż.
Zobacz podobne auta w społeczności
Najnowsze blogi
Dodano: 16 dni temu, przez darek-k
Od początku
stuki zaczęły się 2 listopada 2025
doradców na FB i lokalnych co nie miara
podejrzenia padały że to panewki lub
-- rozrząd - przy okazji rozrząd nowy założony
-- wtryski ...
3
komentarze
Dodano: 17 dni temu, przez darek-k
w niedziele 16 listopada 2025 awaria znaleziona, powodem tego pukania metalicznego jest i było koło zamachowe które jest tak skonstruowane że ma trójramienną sprężystą blachę przymocowaną ...
1
komentarz
Dodano: 18 dni temu, przez giernal
W sierpniowym wpisie wspominałem o zamyśle zmiany samochodu. U mnie zazwyczaj od planów do czynów długa droga, ale tym razem było inaczej.
Po trzech tygodniach od publikacji tekstu ...
44
komentarze
Marki społeczności
Szukaj znajomych

Moje auta
Moje konto
Blogi
Wiadomości
Znajomi
Społeczność
Grupy






I do tego jeszcze całkiem przyjemne wyposażenie
Rzeczywiście fotka z neta ale o niebo lepsza niż standard poglądowy który był dostępny.