Tutaj jesteś:
Samochód
Ford Focus Diament
- Kupione używane w 2013
- Auto obejrzano 640 razy
- Online od 12 lat, 11 miesięcy i 27 dni
- Auto polubiono 25 razy
Nazwa auta:
Diament
Marka:
Ford
Model:
Focus
Generacja:
II
Nadwozie:
Kombi
Silnik:
2.0 Duratec
Moc silnika:
145 KM
Przebieg:
219 280 km
Rocznik:
2008
WYPOSAŻENIE
Klimatronik
ABS
ESP (kontrola trakcji i antypoślizg przy ruszaniu)
16" alufelgi Ford opony Fulda(lato i zima)
Podgrzewana przednia szyba i przednie siedzenia (super sprawa)
5-cio biegowa skrzynia manulana
Sterowanie radia w kierownicy
Tempomat
Regulowany mechanicznie fotel kierowcy (wysokość)
Elektryczne 4 szyby
Elektrycznie regulowane podgrzewane lusterka
Centralny zamek z domykaniem szyb
Immobilizer
Radio sony - 8 głośników
Komputer pokładowy
Welurowa tapicerka
Asymetrycznie dzielona tylna kanapa
6 poduszek(kurtyny boczne)
Trzypunktowe pasy dla środkowego pasażera
Halogeny
Rolety tylnych szyb (przydatne w lecie)
Czujnik deszczu (automatyczna regulacja pracy wycieraczek)
Automatyczne światła
Możliwość zmiany twardości działania wspomagania
Klimatyzowany schowek
OSIĄGI itp.
0-100 - 9,5 sek. (wg danych katalogowych)
zużycie paliwa Pb (rzeczywiste) raczej dynamiczny styl jazdy :-)
- miasto 9-11
- trasa 6,5-8
Paliwo w 90% przypadków BP Pb
Dane techniczne:
2.0 Duratec 145KM - 185NM
Masa własna/dopuszczalna - 1420 / 1895 kg
długość / szerokość / wysokość - 4472 / 1849 / 1501 mm
rozstaw osi- 2640 mm
W planach
bezawaryjna eksploatacja :)
Spostrzeżenia po przeszło 5 miesięcznym użytkowaniu
PLUSY
* przyjemny design
* miękkie wykończenie kokpitu, ale twardy plastik też jest
* miejsca optymalnie (w mondeo było więcej)
* świetny klimatronik - bardzo dobrze grzeje i ustawia nawiewy
* prowadzenie trzymanie się drogi wyśmienite, przyśpieszenie dobre (czasami brakuje w dieslu było inaczej), ergonomia dobra,
* duży prześwit nie ma problemu z haczeniem brzuchem ani zderzakami o krawężniki lub nawet znaczne krzywizny
* komfortowe wnętrze z przodu i z tyłu (podłokietniki, fotele bardzo wygodne i dobrze trzymające przy ostrzejszej jeździe)
* dbałość o szczegóły, dobre elastyczne plastiki, deska nie trzeszczy a schowki wyłożone materiałem żeby drobiazgi nie stukały w nich
* dobrze wyciszone wnętrze,a może to hybryda lub melex?? Tak poważnie jeżdżąc spokojnie to nie słychać silnika, jak jedziemy ostrzej to słychać że jest, jednak nie jest uciążliwy
* precyzyjna i lekko działająca skrzynia biegów - przydałby się 6 bieg na trasie
* praktyczne schowki (duży z prawej strony,mniejszy po lewej stronie kierownicy,na okulary w podsufitce od strony kierowcy, oraz bardzo głęboki pod podłokietnikiem
* duża tylna szyba obserwacja przy cofaniu dobra
* gniazdo zapalniczki w bagażniku
* składane ręcznie lusterka
* bardzo dobry fabryczny zestaw audio(wystarczająca jakość)basami mozna trochę poszaleć a mimo to we wnętrzu nic nie drży...
* światełka pod daszkami przeciwsłonecznymi
* kierownica regulowana w dwóch płaszczyznach
* łatwa w obsłudze roleta bagażnika
* klapa silnika na badylu (w mondeo były amortyzatory) - myślę, że nie będę jej często podnosił
* nic nie koroduje
MINUSY
* mała przestrzeń na koło zapasowe, bardzo mało idzie tam zmieścić innych rzeczy
* włączanie wycieraczek do góry (po 4 latach jazdy mondeo już się przyzwyczaiłem)
* nic mi nie przychodzi do głowy
Jako wzór do stworzenia tego opisu (został zmodyfikowany i dopasowany do mojego auta) posłużył mi opis stworzony przez użytkownika Roberto77b - wielkie dzięki.
więcej »
Klimatronik
ABS
ESP (kontrola trakcji i antypoślizg przy ruszaniu)
16" alufelgi Ford opony Fulda(lato i zima)
Podgrzewana przednia szyba i przednie siedzenia (super sprawa)
5-cio biegowa skrzynia manulana
Sterowanie radia w kierownicy
Tempomat
Regulowany mechanicznie fotel kierowcy (wysokość)
Elektryczne 4 szyby
Elektrycznie regulowane podgrzewane lusterka
Centralny zamek z domykaniem szyb
Immobilizer
Radio sony - 8 głośników
Komputer pokładowy
Welurowa tapicerka
Asymetrycznie dzielona tylna kanapa
6 poduszek(kurtyny boczne)
Trzypunktowe pasy dla środkowego pasażera
Halogeny
Rolety tylnych szyb (przydatne w lecie)
Czujnik deszczu (automatyczna regulacja pracy wycieraczek)
Automatyczne światła
Możliwość zmiany twardości działania wspomagania
Klimatyzowany schowek
OSIĄGI itp.
0-100 - 9,5 sek. (wg danych katalogowych)
zużycie paliwa Pb (rzeczywiste) raczej dynamiczny styl jazdy :-)
- miasto 9-11
- trasa 6,5-8
Paliwo w 90% przypadków BP Pb
Dane techniczne:
2.0 Duratec 145KM - 185NM
Masa własna/dopuszczalna - 1420 / 1895 kg
długość / szerokość / wysokość - 4472 / 1849 / 1501 mm
rozstaw osi- 2640 mm
W planach
bezawaryjna eksploatacja :)
Spostrzeżenia po przeszło 5 miesięcznym użytkowaniu
PLUSY
* przyjemny design
* miękkie wykończenie kokpitu, ale twardy plastik też jest
* miejsca optymalnie (w mondeo było więcej)
* świetny klimatronik - bardzo dobrze grzeje i ustawia nawiewy
* prowadzenie trzymanie się drogi wyśmienite, przyśpieszenie dobre (czasami brakuje w dieslu było inaczej), ergonomia dobra,
* duży prześwit nie ma problemu z haczeniem brzuchem ani zderzakami o krawężniki lub nawet znaczne krzywizny
* komfortowe wnętrze z przodu i z tyłu (podłokietniki, fotele bardzo wygodne i dobrze trzymające przy ostrzejszej jeździe)
* dbałość o szczegóły, dobre elastyczne plastiki, deska nie trzeszczy a schowki wyłożone materiałem żeby drobiazgi nie stukały w nich
* dobrze wyciszone wnętrze,a może to hybryda lub melex?? Tak poważnie jeżdżąc spokojnie to nie słychać silnika, jak jedziemy ostrzej to słychać że jest, jednak nie jest uciążliwy
* precyzyjna i lekko działająca skrzynia biegów - przydałby się 6 bieg na trasie
* praktyczne schowki (duży z prawej strony,mniejszy po lewej stronie kierownicy,na okulary w podsufitce od strony kierowcy, oraz bardzo głęboki pod podłokietnikiem
* duża tylna szyba obserwacja przy cofaniu dobra
* gniazdo zapalniczki w bagażniku
* składane ręcznie lusterka
* bardzo dobry fabryczny zestaw audio(wystarczająca jakość)basami mozna trochę poszaleć a mimo to we wnętrzu nic nie drży...
* światełka pod daszkami przeciwsłonecznymi
* kierownica regulowana w dwóch płaszczyznach
* łatwa w obsłudze roleta bagażnika
* klapa silnika na badylu (w mondeo były amortyzatory) - myślę, że nie będę jej często podnosił
* nic nie koroduje
MINUSY
* mała przestrzeń na koło zapasowe, bardzo mało idzie tam zmieścić innych rzeczy
* włączanie wycieraczek do góry (po 4 latach jazdy mondeo już się przyzwyczaiłem)
* nic mi nie przychodzi do głowy
Jako wzór do stworzenia tego opisu (został zmodyfikowany i dopasowany do mojego auta) posłużył mi opis stworzony przez użytkownika Roberto77b - wielkie dzięki.
Blog auta
Brak wpisów w blogu auta
Galerie pojazdu (0)
Kierowca nie dodał jeszcze zdjęć
Filmy pojazdu (0)
Kierowca nie dodał jeszcze filmów do tego auta
Zainteresowani autem (0)
Dodaj do Kiedyś kupię - aby otrzymać automatyczne powiadomionie gdy właściciel wystawi go na sprzedaż.
Zobacz podobne auta w społeczności
Najnowsze blogi
Dodano: 11 dni temu, przez giernal
Z ogromną satysfakcją, po dwudziestu czterech miesiącach eksploatacji Astry i przebyciu nią prawie 10 000 kilometrów, ogłaszam iż znalazł się jej godny następca, który będzie pełnił ...
56
komentarzy
Dodano: 28 dni temu, przez darek-k
Od początku
stuki zaczęły się 2 listopada 2025
doradców na FB i lokalnych co nie miara
podejrzenia padały że to panewki lub
-- rozrząd - przy okazji rozrząd nowy założony
-- wtryski ...
3
komentarze
Dodano: 29 dni temu, przez darek-k
w niedziele 16 listopada 2025 awaria znaleziona, powodem tego pukania metalicznego jest i było koło zamachowe które jest tak skonstruowane że ma trójramienną sprężystą blachę przymocowaną ...
6
komentarzy
Marki społeczności
Szukaj znajomych

Moje auta
Moje konto
Blogi
Wiadomości
Znajomi
Społeczność
Grupy






I do tego jeszcze całkiem przyjemne wyposażenie
Rzeczywiście fotka z neta ale o niebo lepsza niż standard poglądowy który był dostępny.