Tutaj jesteś:
Samochód
Ford Focus comfortX silver
- Kupione nowe w 2003
- Auto obejrzano 950 razy
- Online od 15 lat, 11 miesięcy i 21 dni
- Auto polubiono 33 razy
Nazwa auta:
comfortX silver
Marka:
Ford
Model:
Focus
Generacja:
I
Nadwozie:
Hatchback
Silnik:
1.6 16V
Moc silnika:
100 KM
Przebieg:
173 500 km
Rocznik:
2002
Typowe wyposażenie comfort X. Klima ręczna. Autoalarm z pilotem. Metalic.
Auto kupione w salonie, pierwszy właściciel. Bezwypadkowe (nie licząc sarny).
Serwisowane regularnie w ASO (AutoWatin - Jelonek k.Poznania). Przebieg udokumentowany w książce serwisowej.
Bardzo dobre prowadzenie na śliskiej nawierzchni (opony zimowe FULDA).
Samochód nigdy nie zawiódł w trasie (aczkolwiek raz na skutek rozszczelnienia węża zostałem bez wspomagania kierownicy. (Na szczęście do warsztatu było niedaleko).
Ostatnie usterki: awaria napędu lewej szyby kierowcy.
Po wymianie opon letnich z Fulda na Micheliny hałasy toczenia znikły. Okazało się, że stare opony "wyząbkowały się", choć bieżnik był jeszcze w normie.
Jak na auto rodzinne (choć takim nie jest nominalnie), trochę doskwiera mały bagażnik.
Latem 2010 wymieniłem rozrząd - zgodnie z harmonogramem FORDA = przy przebiegu 160tys. Mechanik pokazywał mi wymontowany pasek - wyglądał fatalnie. Miałem szczęście, że tyle wytrzymał. Faktycznie do przebiegu trzeba dodać postoje w korkach, bo silnik wtedy pracuje!
Na początku roku 2011 musiałem wymienić akumulator. Stary MOTORCRAFT wytrzymał 8 lat - to chyba nie źle;)
Auto sprzedałem pod koniec marca 2011.
więcej »
Auto kupione w salonie, pierwszy właściciel. Bezwypadkowe (nie licząc sarny).
Serwisowane regularnie w ASO (AutoWatin - Jelonek k.Poznania). Przebieg udokumentowany w książce serwisowej.
Bardzo dobre prowadzenie na śliskiej nawierzchni (opony zimowe FULDA).
Samochód nigdy nie zawiódł w trasie (aczkolwiek raz na skutek rozszczelnienia węża zostałem bez wspomagania kierownicy. (Na szczęście do warsztatu było niedaleko).
Ostatnie usterki: awaria napędu lewej szyby kierowcy.
Po wymianie opon letnich z Fulda na Micheliny hałasy toczenia znikły. Okazało się, że stare opony "wyząbkowały się", choć bieżnik był jeszcze w normie.
Jak na auto rodzinne (choć takim nie jest nominalnie), trochę doskwiera mały bagażnik.
Latem 2010 wymieniłem rozrząd - zgodnie z harmonogramem FORDA = przy przebiegu 160tys. Mechanik pokazywał mi wymontowany pasek - wyglądał fatalnie. Miałem szczęście, że tyle wytrzymał. Faktycznie do przebiegu trzeba dodać postoje w korkach, bo silnik wtedy pracuje!
Na początku roku 2011 musiałem wymienić akumulator. Stary MOTORCRAFT wytrzymał 8 lat - to chyba nie źle;)
Auto sprzedałem pod koniec marca 2011.
Blog auta
Brak wpisów w blogu auta
Galerie pojazdu (0)
Kierowca nie dodał jeszcze zdjęć
Filmy pojazdu (0)
Kierowca nie dodał jeszcze filmów do tego auta
Zainteresowani autem (0)
Dodaj do Kiedyś kupię - aby otrzymać automatyczne powiadomionie gdy właściciel wystawi go na sprzedaż.
Zobacz podobne auta w społeczności
Najnowsze blogi
Dodano: 14 dni temu, przez darek-k
Od początku
stuki zaczęły się 2 listopada 2025
doradców na FB i lokalnych co nie miara
podejrzenia padały że to panewki lub
-- rozrząd - przy okazji rozrząd nowy założony
-- wtryski ...
3
komentarze
Dodano: 15 dni temu, przez darek-k
w niedziele 16 listopada 2025 awaria znaleziona, powodem tego pukania metalicznego jest i było koło zamachowe które jest tak skonstruowane że ma trójramienną sprężystą blachę przymocowaną ...
1
komentarz
Dodano: 16 dni temu, przez giernal
W sierpniowym wpisie wspominałem o zamyśle zmiany samochodu. U mnie zazwyczaj od planów do czynów długa droga, ale tym razem było inaczej.
Po trzech tygodniach od publikacji tekstu ...
40
komentarzy
Marki społeczności
Szukaj znajomych

Moje auta
Moje konto
Blogi
Wiadomości
Znajomi
Społeczność
Grupy






pozdro
więcej zdjęć poproszę to się z chęcią wypowiem szerzej
na zachętę tankuję oktanki do pełna