Tutaj jesteś:
Samochód
Ford Focus comfortX silver
- Kupione nowe w 2003
- Auto obejrzano 767 razy
- Online od 14 lat, 4 miesięcy i 1 dnia
- Auto polubiono 33 razy
Nazwa auta:
comfortX silver
Marka:
Ford
Model:
Focus
Generacja:
I
Nadwozie:
Hatchback
Silnik:
1.6 16V
Moc silnika:
100 KM
Przebieg:
173 500 km
Rocznik:
2002
Typowe wyposażenie comfort X. Klima ręczna. Autoalarm z pilotem. Metalic.
Auto kupione w salonie, pierwszy właściciel. Bezwypadkowe (nie licząc sarny).
Serwisowane regularnie w ASO (AutoWatin - Jelonek k.Poznania). Przebieg udokumentowany w książce serwisowej.
Bardzo dobre prowadzenie na śliskiej nawierzchni (opony zimowe FULDA).
Samochód nigdy nie zawiódł w trasie (aczkolwiek raz na skutek rozszczelnienia węża zostałem bez wspomagania kierownicy. (Na szczęście do warsztatu było niedaleko).
Ostatnie usterki: awaria napędu lewej szyby kierowcy.
Po wymianie opon letnich z Fulda na Micheliny hałasy toczenia znikły. Okazało się, że stare opony "wyząbkowały się", choć bieżnik był jeszcze w normie.
Jak na auto rodzinne (choć takim nie jest nominalnie), trochę doskwiera mały bagażnik.
Latem 2010 wymieniłem rozrząd - zgodnie z harmonogramem FORDA = przy przebiegu 160tys. Mechanik pokazywał mi wymontowany pasek - wyglądał fatalnie. Miałem szczęście, że tyle wytrzymał. Faktycznie do przebiegu trzeba dodać postoje w korkach, bo silnik wtedy pracuje!
Na początku roku 2011 musiałem wymienić akumulator. Stary MOTORCRAFT wytrzymał 8 lat - to chyba nie źle;)
Auto sprzedałem pod koniec marca 2011.
więcej »
Auto kupione w salonie, pierwszy właściciel. Bezwypadkowe (nie licząc sarny).
Serwisowane regularnie w ASO (AutoWatin - Jelonek k.Poznania). Przebieg udokumentowany w książce serwisowej.
Bardzo dobre prowadzenie na śliskiej nawierzchni (opony zimowe FULDA).
Samochód nigdy nie zawiódł w trasie (aczkolwiek raz na skutek rozszczelnienia węża zostałem bez wspomagania kierownicy. (Na szczęście do warsztatu było niedaleko).
Ostatnie usterki: awaria napędu lewej szyby kierowcy.
Po wymianie opon letnich z Fulda na Micheliny hałasy toczenia znikły. Okazało się, że stare opony "wyząbkowały się", choć bieżnik był jeszcze w normie.
Jak na auto rodzinne (choć takim nie jest nominalnie), trochę doskwiera mały bagażnik.
Latem 2010 wymieniłem rozrząd - zgodnie z harmonogramem FORDA = przy przebiegu 160tys. Mechanik pokazywał mi wymontowany pasek - wyglądał fatalnie. Miałem szczęście, że tyle wytrzymał. Faktycznie do przebiegu trzeba dodać postoje w korkach, bo silnik wtedy pracuje!
Na początku roku 2011 musiałem wymienić akumulator. Stary MOTORCRAFT wytrzymał 8 lat - to chyba nie źle;)
Auto sprzedałem pod koniec marca 2011.
Blog auta
Brak wpisów w blogu auta
Galerie pojazdu (0)
Kierowca nie dodał jeszcze zdjęć
Filmy pojazdu (0)
Kierowca nie dodał jeszcze filmów do tego auta
Zainteresowani autem (0)
Dodaj do Kiedyś kupię - aby otrzymać automatyczne powiadomionie gdy właściciel wystawi go na sprzedaż.
Zobacz podobne auta w społeczności
Najnowsze blogi
Dodano: 13 godzin temu, przez Egontar
Możliwe mody w DS-5, z tych które chciałbym mieć u siebie. Oczywiście sam pewnie nie brałbym się za przeróbki, tylko kto to robi w Polsce? Poza tym gdzie to wszystko kupić, bo zdolnych ...
2
komentarze
Dodano: 1 dzień temu, przez powerTGS440
PACJENT:
MAN TGS 2011 rok
moc fabryczna: 440PS
moment: 2300NM
turbina: HOLSET
wersja: fabryczny pod ADR
przekładnia : AsTronic (automat) 12-GEARBOX
norma spalin : EURO5 (bez AdBlue)
norma ...
4
komentarze
Dodano: 3 dni temu, przez Qchar
Kiedy ustaliłem termin a batem wymiana był tylko kwestią czasu i tak w sobotę w samo południa wzięliśmy się roboty to znaczy brat bo ja pomagałem i fotki pstrykałem :) kto brata zna to wie ...
29
komentarzy
Marki społeczności
Szukaj znajomych
pozdro
więcej zdjęć poproszę to się z chęcią wypowiem szerzej
na zachętę tankuję oktanki do pełna