Tutaj jesteś:
Samochód
Ford Fiesta
- Kupione używane w 2004
- Auto obejrzano 2475 razy
- Online od 14 lat, 11 miesięcy i 6 dni
- Auto polubiono 496 razy
Marka:
Ford
Model:
Fiesta
Generacja:
III
Nadwozie:
Hatchback
Silnik:
1.8 XR2i 16V
Przebieg:
100 251 km
Rocznik:
1994
Marka i Model:
Ford Fiesta Mk3.5 (GFJ) 94'
Wyposażenie:
- elektryczne szyby,
- centralny zamek na pilota,
- elektrycznie otwierany bagażnik również z pilota;
Silnik:
1.1 50KM -->> 1.8 16V Zetec
- zaślepiony EGR,
- poprawione kanały w głowicy, sfrezowane gniazda zaworowe, dotarte zawory,
- układ dolotowy dedykowany K&N,
- oil catch tank,
- wydech 2" zakończony tłumikiem Ultera,
- elektronika - Ecumaster DETII;
Aktualna moc: 1xx - nie zmierzona.
Tuning:
Wizualny:
Przód:
- zderzak z halogenami i dokładką od wersji xr2i,
- zdjęcie oznaczeń;
Tył:
- zderzak z wersji xr2i,
- brak zamka,
- wycieraczka od MK4,
- lotka nad szybę Ford RS;
Bok:
- poszerzenia od wersji xr2i,
- usunięcie listw ochronnych,
- białe kierunkowskazy;
Kolor:
- z motocyklowej palety Hondy H332;
Felgi:
- 14" 5,5J ET30,5 oryginał Forda, opony Barum Bravuris 185/55/R14, zmienione barwy bojowe;
Wnętrze:
-zmiana koloru podświetlenia na niebieskie, fotele tzw. "uszatki";
Mechaniczny:
Układ hamulcowy:
Przód: z wersji xr2i, tarcze Ate Power Disc nacinane + klocki Ferodo Premier,
Tył: seria ale wystarcza;
Zawieszenie:
Przód: amortyzatory Kayaba dedykowane do RS1800, rozpórka dolna wahaczy,
Tył: amortyzatory KONI 80-2647 SPORT z regulacją twardości,
Sprężyny: Eibach RS -35mm
Audio:
- radio: Pionner DEH-4000UB
- przód: Hertz DSK 130.3
- bagażnik: sub home made na STX 30-300-4AP
więcej »
Ford Fiesta Mk3.5 (GFJ) 94'
Wyposażenie:
- elektryczne szyby,
- centralny zamek na pilota,
- elektrycznie otwierany bagażnik również z pilota;
Silnik:
1.1 50KM -->> 1.8 16V Zetec
- zaślepiony EGR,
- poprawione kanały w głowicy, sfrezowane gniazda zaworowe, dotarte zawory,
- układ dolotowy dedykowany K&N,
- oil catch tank,
- wydech 2" zakończony tłumikiem Ultera,
- elektronika - Ecumaster DETII;
Aktualna moc: 1xx - nie zmierzona.
Tuning:
Wizualny:
Przód:
- zderzak z halogenami i dokładką od wersji xr2i,
- zdjęcie oznaczeń;
Tył:
- zderzak z wersji xr2i,
- brak zamka,
- wycieraczka od MK4,
- lotka nad szybę Ford RS;
Bok:
- poszerzenia od wersji xr2i,
- usunięcie listw ochronnych,
- białe kierunkowskazy;
Kolor:
- z motocyklowej palety Hondy H332;
Felgi:
- 14" 5,5J ET30,5 oryginał Forda, opony Barum Bravuris 185/55/R14, zmienione barwy bojowe;
Wnętrze:
-zmiana koloru podświetlenia na niebieskie, fotele tzw. "uszatki";
Mechaniczny:
Układ hamulcowy:
Przód: z wersji xr2i, tarcze Ate Power Disc nacinane + klocki Ferodo Premier,
Tył: seria ale wystarcza;
Zawieszenie:
Przód: amortyzatory Kayaba dedykowane do RS1800, rozpórka dolna wahaczy,
Tył: amortyzatory KONI 80-2647 SPORT z regulacją twardości,
Sprężyny: Eibach RS -35mm
Audio:
- radio: Pionner DEH-4000UB
- przód: Hertz DSK 130.3
- bagażnik: sub home made na STX 30-300-4AP
Blog auta
Brak wpisów w blogu auta
Galerie pojazdu (0)
Kierowca nie dodał jeszcze zdjęć
Filmy pojazdu (0)
Kierowca nie dodał jeszcze filmów do tego auta
Zainteresowani autem (0)
Dodaj do Kiedyś kupię - aby otrzymać automatyczne powiadomionie gdy właściciel wystawi go na sprzedaż.
Zobacz podobne auta w społeczności
Najnowsze blogi
Dodano: 10 dni temu, przez giernal
Z ogromną satysfakcją, po dwudziestu czterech miesiącach eksploatacji Astry i przebyciu nią prawie 10 000 kilometrów, ogłaszam iż znalazł się jej godny następca, który będzie pełnił ...
56
komentarzy
Dodano: 27 dni temu, przez darek-k
Od początku
stuki zaczęły się 2 listopada 2025
doradców na FB i lokalnych co nie miara
podejrzenia padały że to panewki lub
-- rozrząd - przy okazji rozrząd nowy założony
-- wtryski ...
3
komentarze
Dodano: 28 dni temu, przez darek-k
w niedziele 16 listopada 2025 awaria znaleziona, powodem tego pukania metalicznego jest i było koło zamachowe które jest tak skonstruowane że ma trójramienną sprężystą blachę przymocowaną ...
6
komentarzy
Marki społeczności
Szukaj znajomych

Moje auta
Moje konto
Blogi
Wiadomości
Znajomi
Społeczność
Grupy





Zastanawia mnie tylko kolektor ssący. One nie były montowane jedynie w 1,6 ?? z tego co pamiętam 1,8 miały plastikowe.
Pozdrawiam.Znasz Kamila,to jego zdjęcia,prawda ???