Tutaj jesteś:
Samochód
Ford Fiesta
- Kupione używane w 2004
- Auto obejrzano 2471 razy
- Online od 14 lat, 10 miesięcy i 26 dni
- Auto polubiono 496 razy
Marka:
Ford
Model:
Fiesta
Generacja:
III
Nadwozie:
Hatchback
Silnik:
1.8 XR2i 16V
Przebieg:
100 251 km
Rocznik:
1994
Marka i Model:
Ford Fiesta Mk3.5 (GFJ) 94'
Wyposażenie:
- elektryczne szyby,
- centralny zamek na pilota,
- elektrycznie otwierany bagażnik również z pilota;
Silnik:
1.1 50KM -->> 1.8 16V Zetec
- zaślepiony EGR,
- poprawione kanały w głowicy, sfrezowane gniazda zaworowe, dotarte zawory,
- układ dolotowy dedykowany K&N,
- oil catch tank,
- wydech 2" zakończony tłumikiem Ultera,
- elektronika - Ecumaster DETII;
Aktualna moc: 1xx - nie zmierzona.
Tuning:
Wizualny:
Przód:
- zderzak z halogenami i dokładką od wersji xr2i,
- zdjęcie oznaczeń;
Tył:
- zderzak z wersji xr2i,
- brak zamka,
- wycieraczka od MK4,
- lotka nad szybę Ford RS;
Bok:
- poszerzenia od wersji xr2i,
- usunięcie listw ochronnych,
- białe kierunkowskazy;
Kolor:
- z motocyklowej palety Hondy H332;
Felgi:
- 14" 5,5J ET30,5 oryginał Forda, opony Barum Bravuris 185/55/R14, zmienione barwy bojowe;
Wnętrze:
-zmiana koloru podświetlenia na niebieskie, fotele tzw. "uszatki";
Mechaniczny:
Układ hamulcowy:
Przód: z wersji xr2i, tarcze Ate Power Disc nacinane + klocki Ferodo Premier,
Tył: seria ale wystarcza;
Zawieszenie:
Przód: amortyzatory Kayaba dedykowane do RS1800, rozpórka dolna wahaczy,
Tył: amortyzatory KONI 80-2647 SPORT z regulacją twardości,
Sprężyny: Eibach RS -35mm
Audio:
- radio: Pionner DEH-4000UB
- przód: Hertz DSK 130.3
- bagażnik: sub home made na STX 30-300-4AP
więcej »
Ford Fiesta Mk3.5 (GFJ) 94'
Wyposażenie:
- elektryczne szyby,
- centralny zamek na pilota,
- elektrycznie otwierany bagażnik również z pilota;
Silnik:
1.1 50KM -->> 1.8 16V Zetec
- zaślepiony EGR,
- poprawione kanały w głowicy, sfrezowane gniazda zaworowe, dotarte zawory,
- układ dolotowy dedykowany K&N,
- oil catch tank,
- wydech 2" zakończony tłumikiem Ultera,
- elektronika - Ecumaster DETII;
Aktualna moc: 1xx - nie zmierzona.
Tuning:
Wizualny:
Przód:
- zderzak z halogenami i dokładką od wersji xr2i,
- zdjęcie oznaczeń;
Tył:
- zderzak z wersji xr2i,
- brak zamka,
- wycieraczka od MK4,
- lotka nad szybę Ford RS;
Bok:
- poszerzenia od wersji xr2i,
- usunięcie listw ochronnych,
- białe kierunkowskazy;
Kolor:
- z motocyklowej palety Hondy H332;
Felgi:
- 14" 5,5J ET30,5 oryginał Forda, opony Barum Bravuris 185/55/R14, zmienione barwy bojowe;
Wnętrze:
-zmiana koloru podświetlenia na niebieskie, fotele tzw. "uszatki";
Mechaniczny:
Układ hamulcowy:
Przód: z wersji xr2i, tarcze Ate Power Disc nacinane + klocki Ferodo Premier,
Tył: seria ale wystarcza;
Zawieszenie:
Przód: amortyzatory Kayaba dedykowane do RS1800, rozpórka dolna wahaczy,
Tył: amortyzatory KONI 80-2647 SPORT z regulacją twardości,
Sprężyny: Eibach RS -35mm
Audio:
- radio: Pionner DEH-4000UB
- przód: Hertz DSK 130.3
- bagażnik: sub home made na STX 30-300-4AP
Blog auta
Brak wpisów w blogu auta
Galerie pojazdu (0)
Kierowca nie dodał jeszcze zdjęć
Filmy pojazdu (0)
Kierowca nie dodał jeszcze filmów do tego auta
Zainteresowani autem (0)
Dodaj do Kiedyś kupię - aby otrzymać automatyczne powiadomionie gdy właściciel wystawi go na sprzedaż.
Zobacz podobne auta w społeczności
Najnowsze blogi
Dodano: 17 dni temu, przez darek-k
Od początku
stuki zaczęły się 2 listopada 2025
doradców na FB i lokalnych co nie miara
podejrzenia padały że to panewki lub
-- rozrząd - przy okazji rozrząd nowy założony
-- wtryski ...
3
komentarze
Dodano: 18 dni temu, przez darek-k
w niedziele 16 listopada 2025 awaria znaleziona, powodem tego pukania metalicznego jest i było koło zamachowe które jest tak skonstruowane że ma trójramienną sprężystą blachę przymocowaną ...
5
komentarzy
Dodano: 19 dni temu, przez giernal
W sierpniowym wpisie wspominałem o zamyśle zmiany samochodu. U mnie zazwyczaj od planów do czynów długa droga, ale tym razem było inaczej.
Po trzech tygodniach od publikacji tekstu ...
44
komentarze
Marki społeczności
Szukaj znajomych

Moje auta
Moje konto
Blogi
Wiadomości
Znajomi
Społeczność
Grupy





Zastanawia mnie tylko kolektor ssący. One nie były montowane jedynie w 1,6 ?? z tego co pamiętam 1,8 miały plastikowe.
Pozdrawiam.Znasz Kamila,to jego zdjęcia,prawda ???