Tutaj jesteś:
Samochód
Ford Excursion WYCIECZKA
- Kupione używane
- Auto obejrzano 1757 razy
- Online od 15 lat, 7 miesięcy i 19 dni
- Auto polubiono 50 razy
Nazwa auta:
WYCIECZKA
Marka:
Ford
Model:
Excursion
Nadwozie:
Terenowy
Silnik:
6.8 4WD
Moc silnika:
314 KM
Przebieg:
141 100 km
Rocznik:
2000
Wycieczka (EXCURSION) - jest największym SUVem jaki był kiedykolwiek produkowany. Niestety ze względu na swą paliwożerność nie przyjął się na rynku USA /jest większy od Suburbana ale mniej "oszczędny"/.
Pojazd jest bardzo wygodny, ma olbrzymie fotele dla kierowcy i pasażera - siedzi się wygodnie jak przed telewizorem w mieszkaniu. Auto jest 8 osobowe, aczkolwiek dalsza podróż jest niezalecana - najbardziej optymalna liczba osób na długie podróże to 6 osób. Auto posiada standardowo trzy rzędy siedzeń /zdarzają się wersje, gdzie drugi rząd zajmują dwa fotele/, z których drugi rząd można odwrócić i uzyskać coś w rodzaju salonki.
Auto posiada olbrzymią moc, która w pełni nie jest wykorzystywana - przynajmniej jeśli weźmiemy pod uwagę silnik 6.8 litra V10. Prędkość jest fabrycznie ograniczona do 95 MPH czyli do około 150 km/h.
Samochód jest praktycznie bezawaryjny - wymaga jedynie bieżącej obsługi.
Za jedyną wadę Excursionów mogę uznać mało wydajny układ hamulcowy - przy prędkości maksymalnej zatrzymanie tego kolosa nie jest proste, ale można zamówić elektryczne wspomaganie siły hamowania.
Kilka więcej fotek mozna znaleźć pod tym linkiem:
http://sebbax.fotosik.pl/slideshow.php?id=749851&type=album&add1=sebbax
pozdrawiam
więcej »
Pojazd jest bardzo wygodny, ma olbrzymie fotele dla kierowcy i pasażera - siedzi się wygodnie jak przed telewizorem w mieszkaniu. Auto jest 8 osobowe, aczkolwiek dalsza podróż jest niezalecana - najbardziej optymalna liczba osób na długie podróże to 6 osób. Auto posiada standardowo trzy rzędy siedzeń /zdarzają się wersje, gdzie drugi rząd zajmują dwa fotele/, z których drugi rząd można odwrócić i uzyskać coś w rodzaju salonki.
Auto posiada olbrzymią moc, która w pełni nie jest wykorzystywana - przynajmniej jeśli weźmiemy pod uwagę silnik 6.8 litra V10. Prędkość jest fabrycznie ograniczona do 95 MPH czyli do około 150 km/h.
Samochód jest praktycznie bezawaryjny - wymaga jedynie bieżącej obsługi.
Za jedyną wadę Excursionów mogę uznać mało wydajny układ hamulcowy - przy prędkości maksymalnej zatrzymanie tego kolosa nie jest proste, ale można zamówić elektryczne wspomaganie siły hamowania.
Kilka więcej fotek mozna znaleźć pod tym linkiem:
http://sebbax.fotosik.pl/slideshow.php?id=749851&type=album&add1=sebbax
pozdrawiam
Blog auta
Brak wpisów w blogu auta
Galerie pojazdu (0)
Kierowca nie dodał jeszcze zdjęć
Filmy pojazdu (0)
Kierowca nie dodał jeszcze filmów do tego auta
Zainteresowani autem (0)
Dodaj do Kiedyś kupię - aby otrzymać automatyczne powiadomionie gdy właściciel wystawi go na sprzedaż.
Zobacz podobne auta w społeczności
Najnowsze blogi
Dodano: 10 dni temu, przez giernal
Z ogromną satysfakcją, po dwudziestu czterech miesiącach eksploatacji Astry i przebyciu nią prawie 10 000 kilometrów, ogłaszam iż znalazł się jej godny następca, który będzie pełnił ...
56
komentarzy
Dodano: 27 dni temu, przez darek-k
Od początku
stuki zaczęły się 2 listopada 2025
doradców na FB i lokalnych co nie miara
podejrzenia padały że to panewki lub
-- rozrząd - przy okazji rozrząd nowy założony
-- wtryski ...
3
komentarze
Dodano: 28 dni temu, przez darek-k
w niedziele 16 listopada 2025 awaria znaleziona, powodem tego pukania metalicznego jest i było koło zamachowe które jest tak skonstruowane że ma trójramienną sprężystą blachę przymocowaną ...
6
komentarzy
Marki społeczności
Szukaj znajomych

Moje auta
Moje konto
Blogi
Wiadomości
Znajomi
Społeczność
Grupy


Pozdrawiam
dzieki Marcin, niestety zakochałem się w AMCARACH spędzając kilka krótkich chwil w USA i nie żałuję - są to super wygodne autka, którymi bez obaw mozna jeździć po naszych polskich drogach.... wadą jest jak zawsze spalanie tych potworków - ale coś za coś
http://sebbax.fotosik.pl/slideshow.php?id=749851&type=album&add1=sebbax
witaj, nie ma najmniejszych problemów - kwestia przyzwyczajenia i wyczucia wymiarów - najłatwiej zawsze parkuje się tyłem
pozdrawiam