Tutaj jesteś:
Samochód
Ford Excursion WYCIECZKA
- Kupione używane
- Auto obejrzano 1751 razy
- Online od 15 lat, 7 miesięcy i 5 dni
- Auto polubiono 50 razy
Nazwa auta:
WYCIECZKA
Marka:
Ford
Model:
Excursion
Nadwozie:
Terenowy
Silnik:
6.8 4WD
Moc silnika:
314 KM
Przebieg:
141 100 km
Rocznik:
2000
Wycieczka (EXCURSION) - jest największym SUVem jaki był kiedykolwiek produkowany. Niestety ze względu na swą paliwożerność nie przyjął się na rynku USA /jest większy od Suburbana ale mniej "oszczędny"/.
Pojazd jest bardzo wygodny, ma olbrzymie fotele dla kierowcy i pasażera - siedzi się wygodnie jak przed telewizorem w mieszkaniu. Auto jest 8 osobowe, aczkolwiek dalsza podróż jest niezalecana - najbardziej optymalna liczba osób na długie podróże to 6 osób. Auto posiada standardowo trzy rzędy siedzeń /zdarzają się wersje, gdzie drugi rząd zajmują dwa fotele/, z których drugi rząd można odwrócić i uzyskać coś w rodzaju salonki.
Auto posiada olbrzymią moc, która w pełni nie jest wykorzystywana - przynajmniej jeśli weźmiemy pod uwagę silnik 6.8 litra V10. Prędkość jest fabrycznie ograniczona do 95 MPH czyli do około 150 km/h.
Samochód jest praktycznie bezawaryjny - wymaga jedynie bieżącej obsługi.
Za jedyną wadę Excursionów mogę uznać mało wydajny układ hamulcowy - przy prędkości maksymalnej zatrzymanie tego kolosa nie jest proste, ale można zamówić elektryczne wspomaganie siły hamowania.
Kilka więcej fotek mozna znaleźć pod tym linkiem:
http://sebbax.fotosik.pl/slideshow.php?id=749851&type=album&add1=sebbax
pozdrawiam
więcej »
Pojazd jest bardzo wygodny, ma olbrzymie fotele dla kierowcy i pasażera - siedzi się wygodnie jak przed telewizorem w mieszkaniu. Auto jest 8 osobowe, aczkolwiek dalsza podróż jest niezalecana - najbardziej optymalna liczba osób na długie podróże to 6 osób. Auto posiada standardowo trzy rzędy siedzeń /zdarzają się wersje, gdzie drugi rząd zajmują dwa fotele/, z których drugi rząd można odwrócić i uzyskać coś w rodzaju salonki.
Auto posiada olbrzymią moc, która w pełni nie jest wykorzystywana - przynajmniej jeśli weźmiemy pod uwagę silnik 6.8 litra V10. Prędkość jest fabrycznie ograniczona do 95 MPH czyli do około 150 km/h.
Samochód jest praktycznie bezawaryjny - wymaga jedynie bieżącej obsługi.
Za jedyną wadę Excursionów mogę uznać mało wydajny układ hamulcowy - przy prędkości maksymalnej zatrzymanie tego kolosa nie jest proste, ale można zamówić elektryczne wspomaganie siły hamowania.
Kilka więcej fotek mozna znaleźć pod tym linkiem:
http://sebbax.fotosik.pl/slideshow.php?id=749851&type=album&add1=sebbax
pozdrawiam
Blog auta
Brak wpisów w blogu auta
Galerie pojazdu (0)
Kierowca nie dodał jeszcze zdjęć
Filmy pojazdu (0)
Kierowca nie dodał jeszcze filmów do tego auta
Zainteresowani autem (0)
Dodaj do Kiedyś kupię - aby otrzymać automatyczne powiadomionie gdy właściciel wystawi go na sprzedaż.
Zobacz podobne auta w społeczności
Najnowsze blogi
Dodano: 13 dni temu, przez darek-k
Od początku
stuki zaczęły się 2 listopada 2025
doradców na FB i lokalnych co nie miara
podejrzenia padały że to panewki lub
-- rozrząd - przy okazji rozrząd nowy założony
-- wtryski ...
3
komentarze
Dodano: 14 dni temu, przez darek-k
w niedziele 16 listopada 2025 awaria znaleziona, powodem tego pukania metalicznego jest i było koło zamachowe które jest tak skonstruowane że ma trójramienną sprężystą blachę przymocowaną ...
1
komentarz
Dodano: 16 dni temu, przez giernal
W sierpniowym wpisie wspominałem o zamyśle zmiany samochodu. U mnie zazwyczaj od planów do czynów długa droga, ale tym razem było inaczej.
Po trzech tygodniach od publikacji tekstu ...
34
komentarze
Marki społeczności
Aktualnie online
Szukaj znajomych

Moje auta
Moje konto
Blogi
Wiadomości
Znajomi
Społeczność
Grupy


Pozdrawiam
dzieki Marcin, niestety zakochałem się w AMCARACH spędzając kilka krótkich chwil w USA i nie żałuję - są to super wygodne autka, którymi bez obaw mozna jeździć po naszych polskich drogach.... wadą jest jak zawsze spalanie tych potworków - ale coś za coś
http://sebbax.fotosik.pl/slideshow.php?id=749851&type=album&add1=sebbax
witaj, nie ma najmniejszych problemów - kwestia przyzwyczajenia i wyczucia wymiarów - najłatwiej zawsze parkuje się tyłem
pozdrawiam