Tutaj jesteś:
Samochód
Fiat Bravo Multijet 16V
- Kupione używane w 2013
- Auto obejrzano 1310 razy
- Online od 12 lat, 1 miesiąca i 10 dni
- Auto polubiono 102 razy
Nazwa auta:
Multijet 16V
Marka:
Fiat
Model:
Bravo
Generacja:
II
Nadwozie:
Hatchback 5d
Silnik:
1.6 TD MultiJet
Moc silnika:
105 KM
Przebieg:
149 062 km
Rocznik:
2008
Fiat Bravo 2 1.6 Multijet 16V
- 6x AirBag
- Klimatyzacja automatyczna dwustrefowa
- System Blue&Me Nav
- Kierownica multifunkcyjna
- 16' Alufelgi
- Tempomat Cruise Control
- Podłokietnik przedni z chłodzonym schowkiem
- Światła przeciwmgielne z funkcją doświetlania zakrętów
Mój pierwszy w życiu diesel
więcej »
- 6x AirBag
- Klimatyzacja automatyczna dwustrefowa
- System Blue&Me Nav
- Kierownica multifunkcyjna
- 16' Alufelgi
- Tempomat Cruise Control
- Podłokietnik przedni z chłodzonym schowkiem
- Światła przeciwmgielne z funkcją doświetlania zakrętów
Mój pierwszy w życiu diesel
Blog auta (1)
Dodano: 11 lat temu, przez
Zilek
Z uwagi na nadejście lata mój Bravo dostał ode mnie komplet przyciemnionych szyb (tylne boczne + tylne) folią 75% - taką samą jak w oryginale. Jestem bardzo zadowolony zarówno z samego ...
7
komentarzy
Galerie pojazdu (1)
Filmy pojazdu (0)
Kierowca nie dodał jeszcze filmów do tego auta
Zainteresowani autem (0)
Dodaj do Kiedyś kupię - aby otrzymać automatyczne powiadomionie gdy właściciel wystawi go na sprzedaż.
Właściciel
Wcześniej jeździł:
Peugeot 106, Seat Toledo "Niezniszczalny"
Komentarze (22)
Dodano: 12 lat temu
Do Zilek: Niestety nadal we Fiacie nie rozwiązano problemiku suchych liści i.t.p. na filtrze powietrza kabinowym. Tak jak wcześniej sugerowałem to trzeba wymieniać... Wkład kosztuje w granicach 30-40PLN, a roboty na 10 minut. Zawsze po wyjęciu starego wkładu odkurzacz z wąską ssawką i komorę filtra wyczyścić.
Dodano: 12 lat temu
Do glosny: pewnie że była pompa wody wymieniona, jeszcze więcej innych części np cały zacisk hamulcowy z tylu, lapa pod silnikiem. W sumie części za 1500 i robpty za 500. A co do wymieniania oleju to oczywiście że 20tkm, nie wierzę w wymiany co 35
tak samo ten pasek rozrządu był pekniety już w jednym miejscu, także następny napewno 90tkm/5lat
Dodano: 12 lat temu
Przy 100kkm to bym sugerował wymianę paska rozrządu z całym kompletem czyli rolka i pompa cieczy chłodzącej. Zrobiłem to i ja przez wzgląd na własne finanse. Lepiej wcześniej (niż mówi instrukcja) niż o dzień za późno. Koszty ew. naprawy po (tfu) zerwaniu paska ogromne. Zmieniam olej i filtr oleju co 20kkm, a nie jak piszą w instrukcji....dbam o czystość paliwa (zimą uszlachetniacze) i oczywiście inne filtry (powietrza, kabinowy i paliwa) w terminie. Kabinowy wymieniam 2 razy w roku bez węglowych fanaberii.
Zobacz podobne auta w społeczności
Najnowsze blogi
Dodano: 13 dni temu, przez darek-k
Od początku
stuki zaczęły się 2 listopada 2025
doradców na FB i lokalnych co nie miara
podejrzenia padały że to panewki lub
-- rozrząd - przy okazji rozrząd nowy założony
-- wtryski ...
3
komentarze
Dodano: 14 dni temu, przez darek-k
w niedziele 16 listopada 2025 awaria znaleziona, powodem tego pukania metalicznego jest i było koło zamachowe które jest tak skonstruowane że ma trójramienną sprężystą blachę przymocowaną ...
1
komentarz
Dodano: 16 dni temu, przez giernal
W sierpniowym wpisie wspominałem o zamyśle zmiany samochodu. U mnie zazwyczaj od planów do czynów długa droga, ale tym razem było inaczej.
Po trzech tygodniach od publikacji tekstu ...
35
komentarzy
Marki społeczności
Szukaj znajomych

Moje auta
Moje konto
Blogi
Wiadomości
Znajomi
Społeczność
Grupy



