Tutaj jesteś:
Samochód
Citroen C4 Biała Perła
- Kupione nowe w 2013
- Auto obejrzano 15150 razy
- Online od 11 lat, 11 miesięcy i 17 dni
- Auto polubiono 356 razy
Nazwa auta:
Biała Perła
Marka:
Citroen
Model:
C4
Generacja:
II
Nadwozie:
Hatchback 5d
Silnik:
1.6 16v VTi
Moc silnika:
120 KM
Rocznik:
2013
Szukałem auta wygodnego, dobrze wyposażonego, o atrakcyjnym wyglądzie. Citroen C4 II nie przekonał mnie od razu, potrzebowałem trochę czasu. Pierwsza myśl była - taki typowy kompakt, na siłę upodabniający się do Golfa. Ale C4 zyskuje przy dłuższym obcowaniu - niewątpliwie.
Sylwetka C4 II, mimo iż już mniej awangardowa niż poprzednia generacja jest atrakcyjna. Wysunięty masywny przód, duża atrapa chłodnicy, uwypuklone logo, agresywnie podkreślona linia świateł nadają C4-ce mocnego charakteru. Bardzo dobrze wyglądają przetłoczenia na drzwiach i linia prowadząca od tylnych lamp do przednich świateł. Auto wygląda atrakcyjnie, lakier biała perła dopełnia ogólnego pozytywnego wrażenia. W planach jest wymiana stalowych obręczy na lekkie felgi w kolorze srebrno-czarnym.
Auto ma wszelkie udogodnienia, prowadzi się wyśmienicie i jest bardzo komfortowe. Deska rozdzielcza i zegary to połączenie tradycyjnego stylu z nowoczesnością, wszystko utrzymane w dobrym francuskim smaku. Dodatkową możliwością jest personalizacja kolorów i dźwięków kokpitu - auto nie jest po prostu nudne.
Jednostka napędowa C4 II ma 120 KM i zmienne fazy rozrządu, co jest bardziej niż wystarczające do normalnej jazdy. Jest elastyczna w mieście oraz dynamiczna w trasie, choć spalanie szczególnie w miejskim ruchu mogłoby być nieco mniejsze. Minusem jednostki VTi rodem z BMW jest zestawienie jej z 5-biegową skrzynią biegów. W trasie brakuje 6-go biegu, co wpłynęło by korzystnie na estetykę jazdy.
Nowym C4 jedzie się nadzwyczaj komfortowo, a to za sprawą bardzo dobrze zestrojonego zawieszenia. Auto dobrze wybiera nierówności, nie słychać charakterystycznego dobijania, co było wadą C4 poprzedniej generacji. W zakrętach trzyma się doskonale, nie ma nadmiernych przechyłów przy ostrych zakrętach. Trakcja jest kontrolowana przez elektroniczny ESP, a nad skutecznością hamowania czuwa ABS. Auto ma bardzo skutecznie działający układ hamulcowy, choć reakcja na naciśnięcie pedału hamulca jest trochę zbyt ostra i wymaga przyzwyczajenia.
Na wyposażenie auta składają się: automatyczna i dwustrefowa klimatyzacja, system multimedialny z nawigacją oraz integracją z telefonem przez bluetooth, pełny pakiet elektryczny z czujnikami parkowania. Brakuje tylko podgrzewanych foteli (w najbogatszej wersji można mieć fotele z funkcją masażu).
Nowa C4-ka ma jeden z największych bagażników w swojej klasie, 408L to więcej niż w większości aut z segmentu C. Jego regularne kształty i niski próg ułatwiają załadowanie bagażu. Bez problemu mieszczą się trzy, standardowe walizki 50cm. Citroen zainstalował dodatkowe gniazdo 12V w bagażniku, choć bardziej przydałoby się przy tylnej kanapie.
Ciągle jeszcze eksploruję moją C4-kę, auto nie przestaje mnie zaskakiwać, na razie wyłącznie pozytywnie i oby było tak dalej.
więcej »
Sylwetka C4 II, mimo iż już mniej awangardowa niż poprzednia generacja jest atrakcyjna. Wysunięty masywny przód, duża atrapa chłodnicy, uwypuklone logo, agresywnie podkreślona linia świateł nadają C4-ce mocnego charakteru. Bardzo dobrze wyglądają przetłoczenia na drzwiach i linia prowadząca od tylnych lamp do przednich świateł. Auto wygląda atrakcyjnie, lakier biała perła dopełnia ogólnego pozytywnego wrażenia. W planach jest wymiana stalowych obręczy na lekkie felgi w kolorze srebrno-czarnym.
Auto ma wszelkie udogodnienia, prowadzi się wyśmienicie i jest bardzo komfortowe. Deska rozdzielcza i zegary to połączenie tradycyjnego stylu z nowoczesnością, wszystko utrzymane w dobrym francuskim smaku. Dodatkową możliwością jest personalizacja kolorów i dźwięków kokpitu - auto nie jest po prostu nudne.
Jednostka napędowa C4 II ma 120 KM i zmienne fazy rozrządu, co jest bardziej niż wystarczające do normalnej jazdy. Jest elastyczna w mieście oraz dynamiczna w trasie, choć spalanie szczególnie w miejskim ruchu mogłoby być nieco mniejsze. Minusem jednostki VTi rodem z BMW jest zestawienie jej z 5-biegową skrzynią biegów. W trasie brakuje 6-go biegu, co wpłynęło by korzystnie na estetykę jazdy.
Nowym C4 jedzie się nadzwyczaj komfortowo, a to za sprawą bardzo dobrze zestrojonego zawieszenia. Auto dobrze wybiera nierówności, nie słychać charakterystycznego dobijania, co było wadą C4 poprzedniej generacji. W zakrętach trzyma się doskonale, nie ma nadmiernych przechyłów przy ostrych zakrętach. Trakcja jest kontrolowana przez elektroniczny ESP, a nad skutecznością hamowania czuwa ABS. Auto ma bardzo skutecznie działający układ hamulcowy, choć reakcja na naciśnięcie pedału hamulca jest trochę zbyt ostra i wymaga przyzwyczajenia.
Na wyposażenie auta składają się: automatyczna i dwustrefowa klimatyzacja, system multimedialny z nawigacją oraz integracją z telefonem przez bluetooth, pełny pakiet elektryczny z czujnikami parkowania. Brakuje tylko podgrzewanych foteli (w najbogatszej wersji można mieć fotele z funkcją masażu).
Nowa C4-ka ma jeden z największych bagażników w swojej klasie, 408L to więcej niż w większości aut z segmentu C. Jego regularne kształty i niski próg ułatwiają załadowanie bagażu. Bez problemu mieszczą się trzy, standardowe walizki 50cm. Citroen zainstalował dodatkowe gniazdo 12V w bagażniku, choć bardziej przydałoby się przy tylnej kanapie.
Ciągle jeszcze eksploruję moją C4-kę, auto nie przestaje mnie zaskakiwać, na razie wyłącznie pozytywnie i oby było tak dalej.
Blog auta (17)
Dodano: 8 lat temu, przez
elanski2
Wideorejestrator, moda czy konieczność? Niech każdy sam sobie odpowie na to pytanie. Ja postanowiłem wyposażyć swoje auto w wideorejestrator. Przejrzałem oferty sklepów, poczytałem opinie i ...
30
komentarzy
Dodano: 9 lat temu, przez
elanski2
Jeździłem z tym dwa lata, w końcu pomyślałem - dość tego! Nie może być tak, ze Biala Perła oszpecona, a ja udaję, że nie widzę. Nadarzyła się okazja, podczas ostatniej wizyty w serwisie ...
17
komentarzy
Dodano: 9 lat temu, przez
elanski2
Jak w temacie, 45000km / 3-lata, pierwszy pogwarancyjny
Zestawienie części:
a) Total Quartz Ineo 5w30 5L (zostanie na dolewki),
b) Filtr oleju OE673 (Filtron)
c) Filtr powietrza AP058/8 ...
9
komentarzy
Dodano: 10 lat temu, przez
elanski2
Uwaga na aluminiowe maski w C4 - utleniają się powodując odchodzenie lakieru. Podobno przypadek dość częsty w naszych cytrynach.
W ubiegłym miesiącu wymienili mi maskę w aucie 2,5 letnim. ...
11
komentarzy
Dodano: 10 lat temu, przez
elanski2
Wczoraj doświadczyłem w mojej białej perełce pewnego niepokojącego odczucia.
Przy pięknej pogodzie, jadąc drogą ekspresową postanowiłem "trochę dać w pędzel" rozpędzając auto do 150 ...
20
komentarzy
Galerie pojazdu (3)
Filmy pojazdu (0)
Kierowca nie dodał jeszcze filmów do tego auta
Zainteresowani autem (0)
Dodaj do Kiedyś kupię - aby otrzymać automatyczne powiadomionie gdy właściciel wystawi go na sprzedaż.
Właściciel
Jeździ:
Toyota Corolla, Citroen C4 Biała Perła
Komentarze (56)
Zobacz podobne auta w społeczności
Najnowsze blogi
Dodano: 13 dni temu, przez darek-k
Od początku
stuki zaczęły się 2 listopada 2025
doradców na FB i lokalnych co nie miara
podejrzenia padały że to panewki lub
-- rozrząd - przy okazji rozrząd nowy założony
-- wtryski ...
3
komentarze
Dodano: 14 dni temu, przez darek-k
w niedziele 16 listopada 2025 awaria znaleziona, powodem tego pukania metalicznego jest i było koło zamachowe które jest tak skonstruowane że ma trójramienną sprężystą blachę przymocowaną ...
1
komentarz
Dodano: 16 dni temu, przez giernal
W sierpniowym wpisie wspominałem o zamyśle zmiany samochodu. U mnie zazwyczaj od planów do czynów długa droga, ale tym razem było inaczej.
Po trzech tygodniach od publikacji tekstu ...
35
komentarzy
Marki społeczności
Szukaj znajomych

Moje auta
Moje konto
Blogi
Wiadomości
Znajomi
Społeczność
Grupy






