Tutaj jesteś: Samochód







Prześlij sugestię
BMW Seria 3 320d 150KM
  • Kupione używane w 2014
  • Auto obejrzano 964 razy
  • Online od 10 lat, 3 miesięcy i 3 dni
  • Auto polubiono 64 razy
Nazwa auta:
320d 150KM
Marka:
BMW
Model:
Seria 3
Generacja:
E46
Nadwozie:
Touring
Silnik:
320 d
Moc silnika:
150 KM
Rocznik:
2004
Zaraz po małym fiacie poprzez francuskiego 206 i japońskiej mazdzie przyszedł czas na mój pierwszy samochód niemiecki!


Jestem posiadaczem tego auta od lutego 2014r. Samochod osobiście sprowadziłem z niemiec od pierwszego właściciela.
Niemieckie kombi pokonało 12tyś km po naszych drogach i jestem juz w stanie napisać o nim co nieco.

Silnik: posiada bardzo dobrą kulturę pracy a 150KM potrafi wywołać uśmiech na twarzy

Skrzynia biegów: bardzo dobre przełożenie, 2 pierwsze biegi króciutkie a wiec przyspieszenie jest świetne, troche brakuje 6 biegu na autostradach

Układ jezdny: cytując jeden z popularniejszych magazynow motoryzacyjnych:,, najlepiej prowadzacy sie samochod w swojej klasie'' świetnie przyklejony do drogi, zero oznak podsterowności , auto cudownie prowadzi sie na nowych i równych odcinkach niestety na polskie ulice jest troche za sztywny (225/45/R17)

Wyciszenie: zaskakująco dobre, silnika prawie nie slychac na niskich obrotach a przy 120km/h nie trzeba podnosić glosu zeby porozmawiać z pasażerem

Wentylacja: klimatyzacja chodzi jak szalona a w przypadku mrozow juz po kilku minutach w aucie jest ciepło

Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów: znowu cytując jeden z magazynów motoryzacyjnych: ,,auto z najmniejsza ilością miejsca w swojej klasie'' - dla kierowcy i pasażera z przodu- mistrzostwo świata, jesli chodzi o pasażerów z tyłu - ciasno,moge porownac do peugeota 206- 2 osoby podróżują komfortowo, natomiast w 3 juz jest ciasnota- ale nie oszukujmy sie, ja zawsze zajmuje to prawidłowe miejsce w samochodzie

Koszty utrzymania: to nie jest auto dla studenta albo osoby z najniższą krajową. Zawieszenie po tych drogach mocno dostaje po dpie, a paliwo nalezy tankowac na pewnych stacjach. samochód srednio pali 7,5l - a jeśli komus uda sie zejść niżej to niech lepiej odklada na dwumase bo samochod po prostu nie lubi pracować niżej niż 2000r/min
więcej »
Blog auta
Brak wpisów w blogu auta
Galerie pojazdu (0)
Kierowca nie dodał jeszcze zdjęć
Filmy pojazdu (0)
Kierowca nie dodał jeszcze filmów do tego auta
Zainteresowani autem (0)
Dodaj do obserwowanych

Dodaj do Kiedyś kupię - aby otrzymać automatyczne powiadomionie gdy właściciel wystawi go na sprzedaż.

Właściciel
Komentarze (31)
Dodano: 8 lat temu
Autko "warte grzechu"?!
;)
POZDRAWIAM
P.S. Szkoda że nie ma więcej fotek
Dodano: 9 lat temu
Bardzo ładne auto.
To wnętrze ze srebrnymi wstawkami też mi się podoba [up]
Dodano: 10 lat temu
Ładna betunia :) , schłądzaj turbo jak ją pogonisz , terminowe serwisy olejowe, bieżąca weryfikacja i wymiana, wszystkich zużywających się podzespołów :) czyli standard , i bettina nigdy nie odmówi jazdy :) , oczywiście trzeba ją czasami dobrze pokręcić na obroty , żeby przedmuchać układ :) i nigdny nie kręcić wysoko na zimnym silniku ! , szerokości :)
Dodano: 10 lat temu
Do silver_22: I tak za dużo pali, trasa powinna ci spalić 5-5.5L przy 120-130, a miasto nie powinno przekroczyć ci 8L. 10L to palą 3.0d a 2.0d palą średnio 5.5 litra. Wiem co mówię bo brat zagranicą ma taką samo i z tego samego rocznika. Na wakacje proponuje małe czyszczenie zaworków i sprawdzenie przewodów od podciśnienia. Jeśli nie będziesz wiedział o co chodzi to napisz do mnie wszystko ci wytłumaczę, bo nie w jednej bumie to robiłem a taka zabawa ma duży wpływ na moc, moment i spalanie. Pozdro :)
Dodano: 10 lat temu
wnętrze prawie ogołocone do dna, dobrze że siedzenia zostały i kierownica bo ja musiałem sobie kupić Mpakietową. Te fele bym od razu zmienił na 16, bo jak wymienisz wahacz to zobaczysz o czym mówiłem.
Dodano: 10 lat temu
Do silver_22: w rajchu ludzie kupują diesle żeby robić nimi minimum 30-40 tysi na rok a nie 10-15 tysi(wtedy kupuje się benzynke)
Dodano: 10 lat temu
Do gregbun: przesiadka z 5tki na 3ke to trochę ciężka sprawa.. ciezko mi bylo pogodzić sie z brakiem komfortu,bo to jak porownac 1 klase z drezyną. Jednak jakbym mial wybrać jakąś e46 to szukałbym tez coś w stylu 330i M SPORT no i cabrio, koniecznie z hard topem, bo jak nie ma komfortu to niech chociaż będzie szybka, miała wygląd no i na wypasie maxymalnym. Wtedy jest czym sie wozić po mieście. Na dłuższe trasy to niestety, ale trzeba myśleć o serii 5
Dodano: 10 lat temu
Witam, zapowiada się dobrze, ale czekamy na więcej zdjęć. Myślę że mocy wystarczająco i przy tym niskie spalanie. Przebieg mały, prawdziwy? No i tył napęd, tylko pozazdrościć. I co skłoniło akurat do BMW?
Dodano: 10 lat temu
Do BMW__MANIA: wiesz auta zagraniczne a auta polskie lub nawet takie od handlarza czy niby ściągnete przez prywatną osobę to też jest duża różnica. Brytyjczyki nie są tak dobite i nasi tam nie kombinowali pod maską. A jak by się tam koleś znalazł co by naprawiał duże fiaty metodą młotka i przecinaka to byś miał to samo co i my na kontynencie. Z tego co mi mój mechanik mówił to strzelają wały przy łączeniu ale nie pamiętam z której strony, klapki (to wiadomo trzeba usunąć albo mocno przykręcić), i każda bejca 3 ma taki myk że wentylator czasem lubi piszczeć, ale nie ma auta bez wad bo na częściach aso by nie zarabiało i te wszystkie fabryki co robią bryki. Bety trzeba wiedzieć od kogo kupić aby miała wszystkie części, bo są takie że podłogi nawet nie mają a o plastikach w nadkolach nie wspomnę.
Dodano: 10 lat temu
Do gregbun: właśnie :) raz mi się obroty zawiesiły teraz niedawno na 1100 i nie miałem gazu, to się dotoczyłem do domu ale za 20 min odpaliłem i chodzi normalnie, przyczyna nie jest ale według mnie przynajmniej 1 na miecha trzeba polecieć na max przynajmniej na moment. Silnik może być z angola a buda i reszta Europejczyk ale nie ma po co się tym zamartwiać :). Teraz mam 316 tysiów :D i auto nadal chodzi oraz spokojnie buja się 180 i więcej ale chyba katalizator się wypalił bo buczy i trochu trzęsie podłogą, ale jak się przekroczy 140 na autostradzie
Dodano: 10 lat temu
Do gregbun: n47 jest wadliwe ale w benzynie;) ta co teraz mam, ciagle sie gdzies olej leje, 2.0 w dieslu 150km super furka,mialem i nigdy nic sie w niej nie zepsulo, a na blacie juz mialem kolo 300tys jak sprzedawalem
Dodano: 10 lat temu
wybrałes najbardziej ryzykowny silnik w bmw N47-trzeba było szukac 3.0d -to jest kawał solidnego-pancernego silnika-chyba jedyny słuszny diesel w bmw....2.0 niestety psują sie jak głupie po pewnym przebiegu a w ten 190 cos tam nie wierze,choc wszystko zalezy od szczescia i po kim sie auto miało..Adi ma też jedną bete 2.0 i cyknął ponad 300 patoli i nic
Dodano: 10 lat temu
Do fuckingood: jesli chodzi o solidnośc auta-zgadzam sie -piona to piona-kawał solidnego furzyska,jeślibym miał teraz kupowac tróje e46 to tylko w coupecie i tylko z silnikiem r6 benz 231 koni-ta konfiguracja zapewni radość z jazdy
Dodano: 10 lat temu
Do silver_22: przeczyść bejce to będziesz miał 7-8 litrów w mieście, a na trasie będzie max 6.5L. Wiem coś po swoim e46 320d przed liftem. Jak ją kupiłem paliła na tasie 7-8 litrów i 900 na zbiorniku a teraz robię tyle samo a czasem i więcej w mieście i to bez oszczędzania a na trasie jak się postaram 1200 nawet przelecę.

PS. swoją sam czyściłem bo mechanik wymienia tylko to co się zepsuło lub to co jest bliskie zepsuciu, a o czyszczeniu można zapomnieć.
Dodano: 10 lat temu
fajna becia. Tylko wiecej fotek prosimy zeby mozna bylo cos wiecej napisac
Dodano: 10 lat temu
Za wiele, to nie widać
Dodano: 10 lat temu
Do kilex: czekamy na ładną pogodę i trochę słoneczka ;)
Dodano: 10 lat temu
Bm-iszcze ładne ,tylko fotek mało
Dodano: 10 lat temu
Wrzuć więcej fotek.Przód ładny...
Dodano: 10 lat temu
Jak na razie prezentuje się ładnie, ale poczekam na więcej fotek.

Szerokości.
Zobacz podobne auta w społeczności
Najnowsze blogi
Dodano: 1 dzień temu, przez Egontar
Możliwe mody w DS-5, z tych które chciałbym mieć u siebie. Oczywiście sam pewnie nie brałbym się za przeróbki, tylko kto to robi w Polsce? Poza tym gdzie to wszystko kupić, bo zdolnych ...
9 komentarzy
Dodano: 2 dni temu, przez powerTGS440
PACJENT: MAN TGS 2011 rok moc fabryczna: 440PS moment: 2300NM turbina: HOLSET wersja: fabryczny pod ADR przekładnia : AsTronic (automat) 12-GEARBOX norma spalin : EURO5 (bez AdBlue) norma ...
6 komentarzy
Dodano: 4 dni temu, przez Qchar
Kiedy ustaliłem termin a batem wymiana był tylko kwestią czasu i tak w sobotę w samo południa wzięliśmy się roboty to znaczy brat bo ja pomagałem i fotki pstrykałem :) kto brata zna to wie ...
33 komentarze
Marki społeczności
Aktualnie online
Szukaj znajomych
Login:
Miejscowość:
Województwo:
Opony letnie w oponeo.pl