Tutaj jesteś:
Samochód
Alfa Romeo MiTo Miciak
- Kupione nowe w 2010
- Auto obejrzano 923 razy
- Online od 12 lat, 1 miesiąca i 28 dni
- Auto polubiono 33 razy
Nazwa auta:
Miciak
Marka:
Alfa Romeo
Model:
MiTo
Nadwozie:
Hatchback 3d
Silnik:
1.4 TB MultiAir 16v
Moc silnika:
135 KM
Przebieg:
60 266 km
Rocznik:
2010
Po długich poszukiwaniach (całe 7 dni) oraz obejrzeniu i przetestowaniu całej konkurencji, poczynając od Opla Corsy przez Fieste, Ibizę, Polo, Fabie, Punto, Ceed`a nieco zniesmaczony trafiłem do salonu Alfy, acz niechętnie i w ostatniej kolejności. Niestety nie miałem dobrych wspomnień po ostatniej Alfie... tzn. uwielbiałem nią jeździć, tylko nie zawsze była zdolna;)
Udałem się więc do salonu Alfy autobusem (w 156 akurat padł wtrysk) i ujrzałem MiTo, designem ,a zaryzykuję nawet wykonaniem biła konkurencję na głowę, nie wspominając o wyposażeniu które mocno odbiegało od reszty: Q2, ABS z EBD, VDC, ASR, HBA i Hill Holder, MSR, CBC, DST oraz oczywiście DNA, 7 poduszek oraz dwustrefowy klimatronic. Do tego dość spory wybór silników, zdecydowałem się dopłacić w zakupić doładowaną jednostkę 1.4 Multi Air o mocy 135km, na 170km niestety brakło możliwości.
Poza odstawaniem od konkurencji wyposażeniem Mito odstawało jeszcze ceną:/ w mojej konfiguracji samochód kosztował 75 000 pln.
Jest to wersja DISTINCTIVE + pakiet komfort (czujniki parkowania, regulacja lędźwiowa fotela, tempomat) oraz felgi 17".
Dziennik kosztów został uzupełniony w 100%, niestety nie prowadziłem go od początku ,a jedynie uzupełniłem na koniec, za spalanie przyjąłem 9l/100km, tyle wskazuje komputer nieresetowany od wyjazdu z salonu, testowałem jego dokładność wielokrotnie i wartość błędu jest pomijalna. Ceny paliwa dopasowałem do realnych w danym okresie.
Co do realnego spalania to najwięcej udało mi się uzyskać 10,5 a najmniej koło 7, samochód był użytkowany w większości po Warszawie w korkach i z włączonym na stałe klimatroniku. W trasie przejechał około 10 tyś. km - w trasie można spalić dużo mniej, niestety jadąc 150-160 pali prawie 9 litrów.
więcej »
Udałem się więc do salonu Alfy autobusem (w 156 akurat padł wtrysk) i ujrzałem MiTo, designem ,a zaryzykuję nawet wykonaniem biła konkurencję na głowę, nie wspominając o wyposażeniu które mocno odbiegało od reszty: Q2, ABS z EBD, VDC, ASR, HBA i Hill Holder, MSR, CBC, DST oraz oczywiście DNA, 7 poduszek oraz dwustrefowy klimatronic. Do tego dość spory wybór silników, zdecydowałem się dopłacić w zakupić doładowaną jednostkę 1.4 Multi Air o mocy 135km, na 170km niestety brakło możliwości.
Poza odstawaniem od konkurencji wyposażeniem Mito odstawało jeszcze ceną:/ w mojej konfiguracji samochód kosztował 75 000 pln.
Jest to wersja DISTINCTIVE + pakiet komfort (czujniki parkowania, regulacja lędźwiowa fotela, tempomat) oraz felgi 17".
Dziennik kosztów został uzupełniony w 100%, niestety nie prowadziłem go od początku ,a jedynie uzupełniłem na koniec, za spalanie przyjąłem 9l/100km, tyle wskazuje komputer nieresetowany od wyjazdu z salonu, testowałem jego dokładność wielokrotnie i wartość błędu jest pomijalna. Ceny paliwa dopasowałem do realnych w danym okresie.
Co do realnego spalania to najwięcej udało mi się uzyskać 10,5 a najmniej koło 7, samochód był użytkowany w większości po Warszawie w korkach i z włączonym na stałe klimatroniku. W trasie przejechał około 10 tyś. km - w trasie można spalić dużo mniej, niestety jadąc 150-160 pali prawie 9 litrów.
Blog auta
Brak wpisów w blogu auta
Galerie pojazdu (0)
Kierowca nie dodał jeszcze zdjęć
Filmy pojazdu (0)
Kierowca nie dodał jeszcze filmów do tego auta
Zainteresowani autem (0)
Dodaj do Kiedyś kupię - aby otrzymać automatyczne powiadomionie gdy właściciel wystawi go na sprzedaż.
Zobacz podobne auta w społeczności
Najnowsze blogi
Dodano: 15 dni temu, przez darek-k
Od początku
stuki zaczęły się 2 listopada 2025
doradców na FB i lokalnych co nie miara
podejrzenia padały że to panewki lub
-- rozrząd - przy okazji rozrząd nowy założony
-- wtryski ...
3
komentarze
Dodano: 16 dni temu, przez darek-k
w niedziele 16 listopada 2025 awaria znaleziona, powodem tego pukania metalicznego jest i było koło zamachowe które jest tak skonstruowane że ma trójramienną sprężystą blachę przymocowaną ...
1
komentarz
Dodano: 18 dni temu, przez giernal
W sierpniowym wpisie wspominałem o zamyśle zmiany samochodu. U mnie zazwyczaj od planów do czynów długa droga, ale tym razem było inaczej.
Po trzech tygodniach od publikacji tekstu ...
44
komentarze
Marki społeczności
Aktualnie online
Szukaj znajomych

Moje auta
Moje konto
Blogi
Wiadomości
Znajomi
Społeczność
Grupy





POZDRAWIAM
Do MarcinGP: bierz, póki jest