Dodaj komentarz do wpisu na blogu: A zaczęło się od piszczącej ...
Blog: A zaczęło się od piszczącej wycieraczki...
Aby móc dodawać komentarze proszę się zalogować
ZONQ_MZ
Dodano:
28 dni temu
Do humvee5: No powiem Ci, że nie chciałem już się denerwować... w tak zwanym między czasie po kupnie wymieniałem między innymi kalmkę oraz gałkę zmiany biegów - obie części nie pasowały jak powinny. Klamkę starą naprawiłem a gałkę zmiany biegów "zregenerowałem". Stwierdziłem, że lepiej dopłacić i mieć oryginał (ten mechanizm) niż dziadować i kupować zamiennik który też nie wiadomo ile pożyje a jednak oryginał był w tym aucie od nowości. Tak samo podszedłem do piór wycieraczek - niezliczone komplety różnych firm kupowałem w różnych przediałach cenowych i powiem Ci otwarcie: Jedne pracowały dwa tygodnie a inne dwa miesiące a później smugi i hałasowanie podczas pracy, ehh..... W służbówkach mamy oryginalne pióra i nigdy nie było problemu więc też się szarpnąłem na oryginały i póki co działają świetnie (cisza absolutnba podczas pracy)
humvee5
Dodano:
1 miesiąc temu
Do ZONQ_MZ: poszedłeś na całość 🐱
mucko1
Dodano:
1 miesiąc temu
Do humvee5:
A uj
ZONQ_MZ
Dodano:
1 miesiąc temu
Ja zamknąłem się w 600pln - zapisane w dzienniku kosztów. Czy to dużo? czy mało? nie mnie oceniać ale najważniejsze, że działa. Z resztą czego oczekiwać po tym roczniku - przecież to nowe 16-to letnie auto
MarcinGP
Dodano:
1 miesiąc temu
Do humvee5:
MarcinGP
Dodano:
1 miesiąc temu
Do Egontar: Kolega w "królowej lawet" Laguna 2 wymieniał silniczek z mechanizmem tylnej wycieraczki (komplet, całość po zwarciu, bo woda się dostała) i 1400 PLN wyrzygał.
Egontar
Dodano:
1 miesiąc temu
Nie wiem ile kosztują takie ekstrawagancje, bo w moich autach nie miałem tego problemu. Ale dobrze wiedzieć jakby wieloklin się wytarł!
humvee5
Dodano:
1 miesiąc temu
Do mucko1: no co, w końcu Zonk był w "idź na całość"😂
mucko1
Dodano:
1 miesiąc temu
Nie ma to jak trochę powk.rwiać przy własnym aucie 🤣 Szerokości 👍