Tutaj jesteś:
Kierowca pisario87
Profil kierowcy pisario87
PRZEBIEG
8
OBROTY
pisario87
WPR
17 lat za kółkiem
Warszawa
Warszawa
offline (ostatnio widziano 12 lat temu)
zarejestrowany od 12 lat, 5 miesięcy i 23 dni
1182 razy odwiedzono tę stronę
wszystkich ocen 2
1182 razy odwiedzono tę stronę
wszystkich ocen 2
Jeździ:
Honda Civic Blue Perl
Wcześniej jeździł:
Fiat Tipo Rosso Racing
Obecne auta (1)
Honda Civic Blue Perl
Marka:
Honda
Model:
Civic
Generacja:
VI
Nadwozie:
Hatchback
Silnik:
1.5 i
Nazwa auta:
Blue Perl
Przebieg:
168 000 km
Honda :) Po przesiadce z Fiata czesci zabolaly ale coz tam. Auto kupione od "znajomego", wiec historia dosc znana, wiele w aucie robione bylo jak:
Zmiana koloru nadwozia - byl zielony
Zmiana zawieszenia-obnizenie
Wymiana hamulcow
Lampy tyl z wersji polift
Lampy przod soczewki
Jakies tam wstawki od TypeS
Felgi..
nie wazne.
Auto niemalze w stanie idealnym :) Co dalej? Zobaczymy
Zmiana koloru nadwozia - byl zielony
Zmiana zawieszenia-obnizenie
Wymiana hamulcow
Lampy tyl z wersji polift
Lampy przod soczewki
Jakies tam wstawki od TypeS
Felgi..
nie wazne.
Auto niemalze w stanie idealnym :) Co dalej? Zobaczymy
Byłe auta (1)
Fiat Tipo Rosso Racing
Marka:
Fiat
Model:
Tipo
Nadwozie:
Hatchback 5d
Silnik:
1.4
Nazwa auta:
Rosso Racing
Przebieg:
120 000 km
Auto zezarlo wiele pieniedzy.. oj wiele..
Nigdy jednak nie zawiodlo, nigdy nie domagalo sie pracy. Bylo caly czas modyfikowane usprawniane i doprowadzane do niemalze idealu.
po 17 latach od produkcji lakier bez rdzy podwozie stan perfect. Pierwszy wlasciciel moj ojciec, potem jednak duzo duzo zmian.
Fabrycznie wyposazony w motor 1.4 8V 78KM (gaznik) poprzez 2.0 16V (`135KM z wersji sedicivalvole) konczac na dlubanym 1,6 gaznikowym z tempry, wyhamowanym na 105KM.
Silnik nigdy nie byl najwazniejszy jednak.
Oryginalne fotele Recaro, kierownica momo, lotka abarth wszystko jak w topowym modelu Sedici. Auto bylo moja motoryzacyjna miloscia, poszlo ostatecznie do kumpla u ktorego nie ma gorzej. Zostalo w rodzinie TTT (Tempra Tipo Team).
Nigdy jednak nie zawiodlo, nigdy nie domagalo sie pracy. Bylo caly czas modyfikowane usprawniane i doprowadzane do niemalze idealu.
po 17 latach od produkcji lakier bez rdzy podwozie stan perfect. Pierwszy wlasciciel moj ojciec, potem jednak duzo duzo zmian.
Fabrycznie wyposazony w motor 1.4 8V 78KM (gaznik) poprzez 2.0 16V (`135KM z wersji sedicivalvole) konczac na dlubanym 1,6 gaznikowym z tempry, wyhamowanym na 105KM.
Silnik nigdy nie byl najwazniejszy jednak.
Oryginalne fotele Recaro, kierownica momo, lotka abarth wszystko jak w topowym modelu Sedici. Auto bylo moja motoryzacyjna miloscia, poszlo ostatecznie do kumpla u ktorego nie ma gorzej. Zostalo w rodzinie TTT (Tempra Tipo Team).
Blog kierowcy
Kierowca jeszcze nie dodał żadnego wpisu na swoim blogu
Statystyki aktywności
Data rejestracji | 08.01.2012 |
---|---|
Liczba wystawionych komentarzy | 6 |
Liczba wystawionych ocen | 2 |
Liczba wpisów w blogach aut | 0 |
Liczba nieprzeczytanych wiadomości prywatnych | 2 |
Liczba postów na forum | 0 |
Znajomi (1)
Najnowsze blogi
Dodano: 1 dzień temu, przez giernal
Kończąc w optymistycznym tonie ostatni wpis pochwaliłem zarówno stan techniczny samochodu, jak i umiejętności żony w prowadzeniu pojazdów. Życie niestety szybko ostudziło moje pozytywne ...
7
komentarzy
Dodano: 3 dni temu, przez Egontar
Możliwe mody w DS-5, z tych które chciałbym mieć u siebie. Oczywiście sam pewnie nie brałbym się za przeróbki, tylko kto to robi w Polsce? Poza tym gdzie to wszystko kupić, bo zdolnych ...
16
komentarzy
Dodano: 4 dni temu, przez powerTGS440
PACJENT:
MAN TGS 2011 rok
moc fabryczna: 440PS
moment: 2300NM
turbina: HOLSET
wersja: fabryczny pod ADR
przekładnia : AsTronic (automat) 12-GEARBOX
norma spalin : EURO5 (bez AdBlue)
norma ...
6
komentarzy
Marki społeczności
Aktualnie online
Szukaj znajomych