Tutaj jesteś:
Kierowca pisario87
Profil kierowcy pisario87
PRZEBIEG
8
OBROTY
pisario87
WPR
18 lat za kółkiem
Warszawa
Warszawa
offline (ostatnio widziano 14 lat temu)
zarejestrowany od 14 lat, 1 miesiąca i 12 dni
1334 razy odwiedzono tę stronę
wszystkich ocen 2
1334 razy odwiedzono tę stronę
wszystkich ocen 2
Jeździ:
Honda Civic Blue Perl
Wcześniej jeździł:
Fiat Tipo Rosso Racing
Obecne auta (1)
Honda Civic Blue Perl
Marka:
Honda
Model:
Civic
Generacja:
VI
Nadwozie:
Hatchback
Silnik:
1.5 i
Nazwa auta:
Blue Perl
Przebieg:
168 000 km
Honda :) Po przesiadce z Fiata czesci zabolaly ale coz tam. Auto kupione od "znajomego", wiec historia dosc znana, wiele w aucie robione bylo jak:
Zmiana koloru nadwozia - byl zielony
Zmiana zawieszenia-obnizenie
Wymiana hamulcow
Lampy tyl z wersji polift
Lampy przod soczewki
Jakies tam wstawki od TypeS
Felgi..
nie wazne.
Auto niemalze w stanie idealnym :) Co dalej? Zobaczymy
Zmiana koloru nadwozia - byl zielony
Zmiana zawieszenia-obnizenie
Wymiana hamulcow
Lampy tyl z wersji polift
Lampy przod soczewki
Jakies tam wstawki od TypeS
Felgi..
nie wazne.
Auto niemalze w stanie idealnym :) Co dalej? Zobaczymy
Byłe auta (1)
Fiat Tipo Rosso Racing
Marka:
Fiat
Model:
Tipo
Nadwozie:
Hatchback 5d
Silnik:
1.4
Nazwa auta:
Rosso Racing
Przebieg:
120 000 km
Auto zezarlo wiele pieniedzy.. oj wiele..
Nigdy jednak nie zawiodlo, nigdy nie domagalo sie pracy. Bylo caly czas modyfikowane usprawniane i doprowadzane do niemalze idealu.
po 17 latach od produkcji lakier bez rdzy podwozie stan perfect. Pierwszy wlasciciel moj ojciec, potem jednak duzo duzo zmian.
Fabrycznie wyposazony w motor 1.4 8V 78KM (gaznik) poprzez 2.0 16V (`135KM z wersji sedicivalvole) konczac na dlubanym 1,6 gaznikowym z tempry, wyhamowanym na 105KM.
Silnik nigdy nie byl najwazniejszy jednak.
Oryginalne fotele Recaro, kierownica momo, lotka abarth wszystko jak w topowym modelu Sedici. Auto bylo moja motoryzacyjna miloscia, poszlo ostatecznie do kumpla u ktorego nie ma gorzej. Zostalo w rodzinie TTT (Tempra Tipo Team).
Nigdy jednak nie zawiodlo, nigdy nie domagalo sie pracy. Bylo caly czas modyfikowane usprawniane i doprowadzane do niemalze idealu.
po 17 latach od produkcji lakier bez rdzy podwozie stan perfect. Pierwszy wlasciciel moj ojciec, potem jednak duzo duzo zmian.
Fabrycznie wyposazony w motor 1.4 8V 78KM (gaznik) poprzez 2.0 16V (`135KM z wersji sedicivalvole) konczac na dlubanym 1,6 gaznikowym z tempry, wyhamowanym na 105KM.
Silnik nigdy nie byl najwazniejszy jednak.
Oryginalne fotele Recaro, kierownica momo, lotka abarth wszystko jak w topowym modelu Sedici. Auto bylo moja motoryzacyjna miloscia, poszlo ostatecznie do kumpla u ktorego nie ma gorzej. Zostalo w rodzinie TTT (Tempra Tipo Team).
Blog kierowcy
Kierowca jeszcze nie dodał żadnego wpisu na swoim blogu
Statystyki aktywności
| Data rejestracji | 08.01.2012 |
|---|---|
| Liczba wystawionych komentarzy | 6 |
| Liczba wystawionych ocen | 2 |
| Liczba wpisów w blogach aut | 0 |
| Liczba nieprzeczytanych wiadomości prywatnych | 2 |
| Liczba postów na forum | 0 |
Znajomi (1)
Najnowsze blogi
Dodano: 16 dni temu, przez darek-k
Od początku
stuki zaczęły się 2 listopada 2025
doradców na FB i lokalnych co nie miara
podejrzenia padały że to panewki lub
-- rozrząd - przy okazji rozrząd nowy założony
-- wtryski ...
3
komentarze
Dodano: 17 dni temu, przez darek-k
w niedziele 16 listopada 2025 awaria znaleziona, powodem tego pukania metalicznego jest i było koło zamachowe które jest tak skonstruowane że ma trójramienną sprężystą blachę przymocowaną ...
3
komentarze
Dodano: 19 dni temu, przez giernal
W sierpniowym wpisie wspominałem o zamyśle zmiany samochodu. U mnie zazwyczaj od planów do czynów długa droga, ale tym razem było inaczej.
Po trzech tygodniach od publikacji tekstu ...
44
komentarze
Marki społeczności
Szukaj znajomych

Moje auta
Moje konto
Blogi
Wiadomości
Znajomi
Społeczność
Grupy
