Tutaj jesteś:
Społeczność
»
Blog kierowcy leon_ogood
Blog prowadzony przez kierowcę leon_ogood
Dotyczy auta: FSO Polonez Biała Kareta
Dodano: 11 lat temu, przez
leon_ogood
auto w 1988r. kupione jako nowe. Niewiele przejechało i jest w 100% oryginalne. Chyba warto by było przywrócić go do stanu fabrycznego. Kilkanaście ostatnich lat przestał zapomniany w garażu, w tym czasie nie były opłacane składki OC. Czy można uniknąć opłacania wszystkich składek wstecz za ten okres? Samochód osiągnął już chyba wiek w którym można zarejestrować go jako pojazd zabytkowy, ale najpierw trzeba by go wyrejestrować, a do tego konieczne jest chyba opłacenie OC ...
5
komentarzy
Dotyczy auta: Daewoo Lanos Złota Kareta
Dodano: 11 lat temu, przez
leon_ogood
Lanos zawsze brał dużo oleju (przed zdarzeniem lany był Shell Helix), ale był okres kiedy oleju przestało ubywać, a przynajmniej nie ubywało go tak dużo jak wcześniej i widocznie straciłem czujność. Nie wiem czy olej zaczął być rozcieńczany paliwem, które przy dłuższej podróży szybko odparowało, czy przyczyna była inna, ale efekt był taki, że cylindry (zwłaszcza jeden) zostały wyrobione. Nigdy poziom oleju nie zniknął z miarki, najniższy poziom to w okolicy minimum, ...
66
komentarzy
Dotyczy auta: Daewoo Lanos Złota Kareta
Dodano: 13 lat temu, przez
leon_ogood
Lanosik wreszcie doczekał się regulacji po regeneracji parownika i od razu ruszył w daleką podróż. Przejechał 1800km przez Alpy i Apeniny aż pod Florencję, przemierzył Toskanię i Umbrię przedzierając się wielokrotnie przez Apeniny. Przez całą podróż nie zająknął się nawet- ŻADNYCH problemów. Jedynym problemem było znalezienie stacji z LPG w Austrii. Drogę powrotną (1800km) przeleciałem nim w równe 24h (miałem zmienniczkę za kółkiem;).
1
komentarz
Dotyczy auta: Daewoo Lanos Złota Kareta
Dodano: 13 lat temu, przez
leon_ogood
ok 2000 km temu wymienione zostały uszczelki w parowniku. Miałem pojechać na regulacje układu po przejechaniu 700km, ale jakoś czasu nie było;/ silnik przed regeneracją nie miał mocy i (pomimo wcześniejszych prób regulacji, wymontowania silniczka krokowego itp. itd.) potrafił zgasnąć na wolnych obrotach biegu jałowego. Po regeneracji reduktora silnik pracował równo i odzyskał trochę wigoru.
W najbiższym czasie dokonam regulacji układu.
1
komentarz
Najnowsze blogi
Dodano: 1 dzień temu, przez giernal
Kończąc w optymistycznym tonie ostatni wpis pochwaliłem zarówno stan techniczny samochodu, jak i umiejętności żony w prowadzeniu pojazdów. Życie niestety szybko ostudziło moje pozytywne ...
4
komentarze
Dodano: 3 dni temu, przez Egontar
Możliwe mody w DS-5, z tych które chciałbym mieć u siebie. Oczywiście sam pewnie nie brałbym się za przeróbki, tylko kto to robi w Polsce? Poza tym gdzie to wszystko kupić, bo zdolnych ...
16
komentarzy
Dodano: 4 dni temu, przez powerTGS440
PACJENT:
MAN TGS 2011 rok
moc fabryczna: 440PS
moment: 2300NM
turbina: HOLSET
wersja: fabryczny pod ADR
przekładnia : AsTronic (automat) 12-GEARBOX
norma spalin : EURO5 (bez AdBlue)
norma ...
6
komentarzy
Marki społeczności
Szukaj znajomych