Tutaj jesteś:
Społeczność
»
Blog kierowcy leon_ogood
Blog prowadzony przez kierowcę leon_ogood
Dotyczy auta: FSO Polonez Biała Kareta
Dodano: 13 lat temu, przez
leon_ogood
auto w 1988r. kupione jako nowe. Niewiele przejechało i jest w 100% oryginalne. Chyba warto by było przywrócić go do stanu fabrycznego. Kilkanaście ostatnich lat przestał zapomniany w garażu, w tym czasie nie były opłacane składki OC. Czy można uniknąć opłacania wszystkich składek wstecz za ten okres? Samochód osiągnął już chyba wiek w którym można zarejestrować go jako pojazd zabytkowy, ale najpierw trzeba by go wyrejestrować, a do tego konieczne jest chyba opłacenie OC ...
5
komentarzy
Dotyczy auta: Daewoo Lanos Złota Kareta
Dodano: 13 lat temu, przez
leon_ogood
Lanos zawsze brał dużo oleju (przed zdarzeniem lany był Shell Helix), ale był okres kiedy oleju przestało ubywać, a przynajmniej nie ubywało go tak dużo jak wcześniej i widocznie straciłem czujność. Nie wiem czy olej zaczął być rozcieńczany paliwem, które przy dłuższej podróży szybko odparowało, czy przyczyna była inna, ale efekt był taki, że cylindry (zwłaszcza jeden) zostały wyrobione. Nigdy poziom oleju nie zniknął z miarki, najniższy poziom to w okolicy minimum, ...
66
komentarzy
Dotyczy auta: Daewoo Lanos Złota Kareta
Dodano: 15 lat temu, przez
leon_ogood
Lanosik wreszcie doczekał się regulacji po regeneracji parownika i od razu ruszył w daleką podróż. Przejechał 1800km przez Alpy i Apeniny aż pod Florencję, przemierzył Toskanię i Umbrię przedzierając się wielokrotnie przez Apeniny. Przez całą podróż nie zająknął się nawet- ŻADNYCH problemów. Jedynym problemem było znalezienie stacji z LPG w Austrii. Drogę powrotną (1800km) przeleciałem nim w równe 24h (miałem zmienniczkę za kółkiem;).
1
komentarz
Dotyczy auta: Daewoo Lanos Złota Kareta
Dodano: 15 lat temu, przez
leon_ogood
ok 2000 km temu wymienione zostały uszczelki w parowniku. Miałem pojechać na regulacje układu po przejechaniu 700km, ale jakoś czasu nie było;/ silnik przed regeneracją nie miał mocy i (pomimo wcześniejszych prób regulacji, wymontowania silniczka krokowego itp. itd.) potrafił zgasnąć na wolnych obrotach biegu jałowego. Po regeneracji reduktora silnik pracował równo i odzyskał trochę wigoru.
W najbiższym czasie dokonam regulacji układu.
1
komentarz
Najnowsze blogi
Dodano: 7 dni temu, przez giernal
Z ogromną satysfakcją, po dwudziestu czterech miesiącach eksploatacji Astry i przebyciu nią prawie 10 000 kilometrów, ogłaszam iż znalazł się jej godny następca, który będzie pełnił ...
47
komentarzy
Dodano: 24 dni temu, przez darek-k
Od początku
stuki zaczęły się 2 listopada 2025
doradców na FB i lokalnych co nie miara
podejrzenia padały że to panewki lub
-- rozrząd - przy okazji rozrząd nowy założony
-- wtryski ...
3
komentarze
Dodano: 25 dni temu, przez darek-k
w niedziele 16 listopada 2025 awaria znaleziona, powodem tego pukania metalicznego jest i było koło zamachowe które jest tak skonstruowane że ma trójramienną sprężystą blachę przymocowaną ...
6
komentarzy
Marki społeczności
Aktualnie online
Szukaj znajomych

Moje auta
Moje konto
Blogi
Wiadomości
Znajomi
Społeczność
Grupy