Tutaj jesteś:
Kierowca jumbo871
Profil kierowcy jumbo871
PRZEBIEG
78
OBROTY
jumbo871
WP
20 lat za kółkiem
Płock
Płock
offline (ostatnio widziano 8 lat temu)
zarejestrowany od 10 lat i 9 miesięcy
941 razy odwiedzono tę stronę
wszystkich ocen 1
941 razy odwiedzono tę stronę
wszystkich ocen 1
Jeździ:
Chrysler 300C
Witam.
Mam na imię Adrian, lat 28.
Zagorzały fan amerykańskiej motoryzacji.
Marzy mi się Dodge Challenger, kto wie może kiedyś :D
Pozdrawiam wszystkich pozytywnie zakręconych fanów motoryzacji.
więcej »
Mam na imię Adrian, lat 28.
Zagorzały fan amerykańskiej motoryzacji.
Marzy mi się Dodge Challenger, kto wie może kiedyś :D
Pozdrawiam wszystkich pozytywnie zakręconych fanów motoryzacji.
Obecne auta (1)
Chrysler 300C
Marka:
Chrysler
Model:
300C
Nadwozie:
Sedan
Silnik:
5.7 i V8 16V
Przebieg:
199 300 km
Witam wszystkich.
Chciałbym przedstawić Wam swoją kruszynę, która w dalszej części może być przeze mnie nazywana po prostu Krysią;)
W chwili zakupu był to jak najbardziej standardowy Chrysler 300c, pod maską żwawe 5.7 Hemi produkujące 340KM. W momencie zakupu miało ok 100k km teraz już podbija pod 200k więc za Nami wiele chwil spędzonych razem :)
Krycha mimo opinii wielu znawców odradzających mi zakup własnie takiego pojazdu okazała się autem względnie bezawaryjnym. Dlaczego piszę "względnie". Otóż przez te 4lata użytkowania, ani razu nie przytrafiła się jej awaria, która unieruchomiła auto na drodze i wymagała odholowania, a to jak na 12-letni pojazd niezły wynik. Silnik i skrzynia pracuje bez zarzutów jedyne co im potrzeba do szczęścia to regularna wymiana płynów i świeże paliwo w zbiorniku :) Co nęka ten model wg moich obserwacji to... oświetlenie panelu klimatyzacji lubi zgasnąć na amen i konieczna jest wymiana żaróweczek co oczywiście można zrobić samemu przy pomocy lutownicy i odrobiny zdolności, plastiki wewnątrz potrafią zatrzeszczeć szczególnie jeśli auto wyposażone jest w audio BostonAcoustic produkujące dość potężne bassy :) Ogólnie wnętrze jest dość proste i na pewno nie wykonane z najwyższej jakości materiałów, można się przyczepić do tego i tamtego ale ponoć piękno tkwi w prostocie.
Jeżeli chodzi o zawieszenie jest miękkie i komfortowe - może nawet za miękkie. Auto cierpi na szybko zużywający się wahacz przedni wzdłużny, który przynajmniej raz w roku wymaga wymiany, niestety o ile tuleja jest wymienna tak sworzeń który to zawsze jest winowajcą niesprawności wahacza jest niewymienny (koszt od 200 do 400zł). Maglownica ....lubi postukać - u mnie osobiście była już regenerowana, ale zapewne w przyszłości czeka mnie wymiana na nową. Łączniki stabilizatora mimo zastosowania markowych produktów też nie wytrzymują za długo, na szczęście ich cena jest niska, a wymiana bezproblemowa. Pozostałe podzespoły nie przysparzają większych problemów jeżeli chodzi o trwałość. Poza wymienionymi elementami przyszło mi wymienić: zawór EGR, 2x cewka zapłonowa, przełącznik świateł i chyba tyle z rzeczy, które nie podlęgają normalnym wymianom eksploatacyjnym. Więc jest całkiem nieźle :)
Jak widać po zamieszczonych zdj. Krycha dostała kilka modyfikacji i tak:
* pakiet ospojlerowania (dokładka przód, dyfuzor tył, progi, lotka klapy)
* aftermarketowy grill (bez znaczka "B" wskazującego na wyższe korzenie :D )
* dymione/ledowe światła tylne, halogeny halo, a wkrótce nowe przednie reflektory.
* sprężyny obniżające -50mm + amortyzatory o skróconym skoku.
* 22" felgi produkcji "Asanti", które z chromu zostały przemalowane wewnątrz na czarny mat i polerowane aluminium na rantach.
* zmodyfikowano wydech poprzez usunięcie tego i tamtego :) oraz zamontowano system elektrycznej regulacji głośności "cut-out" (kto jest w temacie wie o co kaman)
* nowe nawiercane i nacinane tarcze hamulcowe przód/tył które znacznie poprawiły hamowanie auta.
* pod maską znalazł się karbonowy układ dolotowy cenionej amerykańskiej firmy LMI (Hammer Design), który wraz z dedykowanym oprogramowaniem DiabloSport (predator) miał za zadanie podnieść odrobinę moc auta.
* wewnątrz wymieniłem standardowe radio 6CD bez navki na 9" stację multimedianą.
* kierownica, panel środkowy i ramka przy gałce zmiany biegów okleiłem folą 3M carbon.
* oświetlenie w okolicach nóg w kolorze zegarów auta.
Na tę chwilę to chyba tyle, ale już niedługo kolejne modyfikacje. Mam nadzieje, że auto przypadnie Wam do gustu :)
Pozdrawiam, wszystkich fanów motoryzacji :)
Chciałbym przedstawić Wam swoją kruszynę, która w dalszej części może być przeze mnie nazywana po prostu Krysią;)
W chwili zakupu był to jak najbardziej standardowy Chrysler 300c, pod maską żwawe 5.7 Hemi produkujące 340KM. W momencie zakupu miało ok 100k km teraz już podbija pod 200k więc za Nami wiele chwil spędzonych razem :)
Krycha mimo opinii wielu znawców odradzających mi zakup własnie takiego pojazdu okazała się autem względnie bezawaryjnym. Dlaczego piszę "względnie". Otóż przez te 4lata użytkowania, ani razu nie przytrafiła się jej awaria, która unieruchomiła auto na drodze i wymagała odholowania, a to jak na 12-letni pojazd niezły wynik. Silnik i skrzynia pracuje bez zarzutów jedyne co im potrzeba do szczęścia to regularna wymiana płynów i świeże paliwo w zbiorniku :) Co nęka ten model wg moich obserwacji to... oświetlenie panelu klimatyzacji lubi zgasnąć na amen i konieczna jest wymiana żaróweczek co oczywiście można zrobić samemu przy pomocy lutownicy i odrobiny zdolności, plastiki wewnątrz potrafią zatrzeszczeć szczególnie jeśli auto wyposażone jest w audio BostonAcoustic produkujące dość potężne bassy :) Ogólnie wnętrze jest dość proste i na pewno nie wykonane z najwyższej jakości materiałów, można się przyczepić do tego i tamtego ale ponoć piękno tkwi w prostocie.
Jeżeli chodzi o zawieszenie jest miękkie i komfortowe - może nawet za miękkie. Auto cierpi na szybko zużywający się wahacz przedni wzdłużny, który przynajmniej raz w roku wymaga wymiany, niestety o ile tuleja jest wymienna tak sworzeń który to zawsze jest winowajcą niesprawności wahacza jest niewymienny (koszt od 200 do 400zł). Maglownica ....lubi postukać - u mnie osobiście była już regenerowana, ale zapewne w przyszłości czeka mnie wymiana na nową. Łączniki stabilizatora mimo zastosowania markowych produktów też nie wytrzymują za długo, na szczęście ich cena jest niska, a wymiana bezproblemowa. Pozostałe podzespoły nie przysparzają większych problemów jeżeli chodzi o trwałość. Poza wymienionymi elementami przyszło mi wymienić: zawór EGR, 2x cewka zapłonowa, przełącznik świateł i chyba tyle z rzeczy, które nie podlęgają normalnym wymianom eksploatacyjnym. Więc jest całkiem nieźle :)
Jak widać po zamieszczonych zdj. Krycha dostała kilka modyfikacji i tak:
* pakiet ospojlerowania (dokładka przód, dyfuzor tył, progi, lotka klapy)
* aftermarketowy grill (bez znaczka "B" wskazującego na wyższe korzenie :D )
* dymione/ledowe światła tylne, halogeny halo, a wkrótce nowe przednie reflektory.
* sprężyny obniżające -50mm + amortyzatory o skróconym skoku.
* 22" felgi produkcji "Asanti", które z chromu zostały przemalowane wewnątrz na czarny mat i polerowane aluminium na rantach.
* zmodyfikowano wydech poprzez usunięcie tego i tamtego :) oraz zamontowano system elektrycznej regulacji głośności "cut-out" (kto jest w temacie wie o co kaman)
* nowe nawiercane i nacinane tarcze hamulcowe przód/tył które znacznie poprawiły hamowanie auta.
* pod maską znalazł się karbonowy układ dolotowy cenionej amerykańskiej firmy LMI (Hammer Design), który wraz z dedykowanym oprogramowaniem DiabloSport (predator) miał za zadanie podnieść odrobinę moc auta.
* wewnątrz wymieniłem standardowe radio 6CD bez navki na 9" stację multimedianą.
* kierownica, panel środkowy i ramka przy gałce zmiany biegów okleiłem folą 3M carbon.
* oświetlenie w okolicach nóg w kolorze zegarów auta.
Na tę chwilę to chyba tyle, ale już niedługo kolejne modyfikacje. Mam nadzieje, że auto przypadnie Wam do gustu :)
Pozdrawiam, wszystkich fanów motoryzacji :)
Blog kierowcy (2)
Dotyczy: Chrysler 300C
Dodano: 8 lat temu, przez
jumbo871
Witam.
Mam pytanie do osób nie tyle co posiadających auto ze stajni Chryslera co pojazdów wyposażonych w łańcuch rozrządu zamiast paska rozrządu.
Czy w autach z łańcuchem wymieniacie ...
8
komentarzy
Dodano: 9 lat temu, przez
jumbo871
Witam Panowie. Noszę się z zamiarem założenia gwintu w swoim aucie. Wybór padnie najprawdopodobniej na zawieszenie marki D2 Racing.
Chciałbym wiedzieć czy ktoś z Was ma jakieś ...
15
komentarzy
Statystyki aktywności
| Data rejestracji | 02.05.2015 |
|---|---|
| Liczba wystawionych komentarzy | 10 |
| Liczba wystawionych ocen | 1 |
| Liczba wpisów w blogach aut | 1 |
| Liczba nieprzeczytanych wiadomości prywatnych | 0 |
| Liczba postów na forum | 0 |
Najnowsze blogi
Dodano: 13 dni temu, przez darek-k
Od początku
stuki zaczęły się 2 listopada 2025
doradców na FB i lokalnych co nie miara
podejrzenia padały że to panewki lub
-- rozrząd - przy okazji rozrząd nowy założony
-- wtryski ...
3
komentarze
Dodano: 15 dni temu, przez darek-k
w niedziele 16 listopada 2025 awaria znaleziona, powodem tego pukania metalicznego jest i było koło zamachowe które jest tak skonstruowane że ma trójramienną sprężystą blachę przymocowaną ...
1
komentarz
Dodano: 16 dni temu, przez giernal
W sierpniowym wpisie wspominałem o zamyśle zmiany samochodu. U mnie zazwyczaj od planów do czynów długa droga, ale tym razem było inaczej.
Po trzech tygodniach od publikacji tekstu ...
35
komentarzy
Marki społeczności
Szukaj znajomych

Moje auta
Moje konto
Blogi
Wiadomości
Znajomi
Społeczność
Grupy
