Tutaj jesteś: Społeczność » Blogi » Blog auta » Zawieszenie gwintowane.







Prześlij sugestię
Wpis w blogu auta
  • przebieg 143 000 km
Dodano: 7 lat temu
Blog odwiedzono 1305 razy
Data wydarzenia: 06.07.2016
Zawieszenie gwintowane.
Kategoria: zmiany w aucie
Witam Panowie. Noszę się z zamiarem założenia gwintu w swoim aucie. Wybór padnie najprawdopodobniej na zawieszenie marki D2 Racing.
Chciałbym wiedzieć czy ktoś z Was ma jakieś doświadczenia z gwintem tej marki? Jak się sprawuje, jak z trwałością i jego użytkowaniem.
Będę wdzięczny za każdą informację.
Pozdrawiam.
Dodano: 7 lat temu
W czwartek montaż - za późno na wahania :D
Dodano: 7 lat temu
Ja też bym nie szedł tą drogą, bo mam nisko zawieszony przedni zderzak i wiem czym to pachnie. ;)
Dodano: 7 lat temu
Do jumbo871:
Dodano: 7 lat temu
Dobra niech Wam będzie xD
Dodano: 7 lat temu
Do jumbo871:
Jak dla nie, to szuka się źle, chociażby jeszcze dlatego, że wszyscy mają inaczej
Niezły z Ciebie indywidualista
Dodano: 7 lat temu
Do jumbo871:
Voyager się nie da nawet na niskoprofilówki nie pójdzie
Dodano: 7 lat temu
Do mucko1: O tym nie pomyślałem - najwyżej pozmieniam z powrotem haha :)
No to Voyagera też zagwintujemy hahah :D
Dodano: 7 lat temu
Ciekawe jak będziesz czytał te komentarze (w tej kolejności) jak ich będzie np. ze sto? i na pięciu stronach
Dodano: 7 lat temu
Do jumbo871:
Ja broń boże nie zamierzam Ci nic odradzać, wyraziłem tylko swoje zdanie na temat obniżania auta na moje potrzeby. Osobiście lubię duże, wygodne auta, bardziej przypominające kanapę z przed TV, niż niskie i twarde. Niestety do tej pory takiego nie miałem. Dlatego można już powiedzieć za dwa tygodnie stanie mi pod domem Chrysler Voyager Będzie kolega po marce
Dodano: 7 lat temu
Do mucko1: Absolutnie nie chodzi tu o żadne narażanie się :) po prostu lepiej czyta się z góry na dół aniżeli odwrotnie :)
Miałem już 2 auta z zamontowanym gwintem (ja je montowałem) i jestem świadom tego jak się na tym jeździ. Dla mnie to żadna tragedia ;)
Nie napisałem też, że chce ścinać łuki z zawrotnymi, niebezpiecznymi prędkościami niczym wyścigówką, bo to auto się do tego nie nadaje. Miałem okazję jeździć wersją 300c SRT8, która ma utwardzone zawieszenie, no i dużo bardziej podobało mi się prowadzenie auta.
Moje główne pytanie tyczy się zawieszenia D2 racing i tego jak ono się sprawuje, a nie tego czy powinienem zakładać gwint :D Niestety w Polsce poza niskobudżetowymi TA-Techniksami, MTS-ami ciężko wybierać w zawieszeniach do 300c. Dlatego w grę wchodzi tylko D2 Racing lub H&R. Pneumatyka to wydatek rzędu 8-12tys. zł + jego obsługa i awaryjność. W dodatku kompresor i zbiornik zabierają zbyt wiele miejsca w bagażniku.
Być może kiedyś to auto będzie można zobaczyć na różnego rodzaju zlotach, bo mam na nie swój plan/ wizję, a obniżenie to jeden z koniecznych punktów ;)
Dodano: 7 lat temu
Do wildpolish:
No i Ty też się naraziłeś zostanie Twój wpis zsunięty na sam koniec
Dodano: 7 lat temu
Do jumbo871: Twoja bryka , twój wybór. Miałem to auto i w życiu bym go nie utwardził. Raz że to nic nie da, no może poza aspektem wizualnym choć watpliwym.
Jedno jest pewne. Będzie cię trzeslo jak na taborecie a układ kierowniczy i tak ci nie pozwoli na wiele.
Pomyśl o pneumatycznych
Dodano: 7 lat temu
Ja tam nie jestem za takimi przeróbkami w autach, a nawet do niczego jest mi to nie potrzebne - w zakręty wchodzę z taką prędkością, aby było bezpiecznie, nie mam zamiaru du.ą szorować po asfalcie, a na dodatek stracić miski olejowej na leżących policjantach, czy krawężnikach. Na dodatek to nie na nasze drogi. Zrobisz jak będziesz uważał, ale ja bym czegoś tego sobie nie robił.
Dodano: 7 lat temu
W moim przypadku są dwa powody. Pierwszy to na pewno aspekt czysto wizualny, gdyż auto wygląda ładniej - przynajmniej w moich oczach. Chrysler ma też dość sporo miejsca w nadkolach więc obniżenie na poziomie 4-5cm nie zagrozi błotnikom, a nada autu uroku.
Druga równie istotna sprawa, oryginalne zawieszenie jest w moim odczuciu bardzo miękkie, auto na zakrętach i łukach potrafi się bujnąć na boki co nie do końca daje precyzję w prowadzeniu. Chciałbym to zjawisko ograniczyć do minimum.
Dodano: 7 lat temu
zawsze mnie zastanawia dlaczego ludzie tak chcą montować to gwintowane zawieszenie
Najnowsze blogi
Dodano: 1 dzień temu, przez Egontar
Znowu się zdarzyło Poniżej denerwująca dość historia układu klimatyzacji w Jokerze! Auto kupione przy przebiegu 40kkm Całkowita pojemność układu czynnikiem R134a - 450g. 23-07-2019 - ...
7 komentarzy
Dodano: 8 dni temu, przez JacK
No i stało się w Sportsvanie licznik pokazał przebieg 100 000 km. Nastąpiło to po po 7 latach i 8 miesiącach od zakupu. O czerwca zeszłego roku czyli od jakiś 8 tys. jeździ nim syn: ...
12 komentarzy
Dodano: 12 dni temu, przez Maniek1986
Tak w tytule, choć to dopiero w następny piątek, ale wykorzystam wolne i zrobię podsumowanie mojej pierwszej rocznicy z następnym Leonem (drugim) i kolejnym już Seatem (czwarty). Aktualny ...
14 komentarzy
Marki społeczności
Aktualnie online
Szukaj znajomych
Login:
Miejscowość:
Województwo:
Opony letnie w oponeo.pl